 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Cloudy Član

Pridružen-a: Pon 14 Jul 2014 20:33 Prispevkov: 157 Aktiv.: 1.17 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Jan 03, 2015 4:55 pm Naslov sporočila: Zakaj ne bom več kupoval Samsunga (vsaj v SLO) |
|
|
Torej začelo se je 23.12.12. ko sem rabil nov telefon in sem si izbral Note 2, saj je večina tehničnih blogov pisala kako je vredu in oh in sploh. In prva težava se je pojavila po dobrem mesecu uporabe, po updatu OS-ja WiFi ni več deloval. Tako da sem nesel na servis kjer so naredili "kalibracijo programske opreme" in wifi je spet deloval, vendar je bila naložena stara verzija androida. OK čez dva meseca spet dobim obvestilo, da je na voljo posodobitev in BAM spet isto. No ja tokrat se je kdaj celo povezal za nekaj minut. Nato pa sem bil redna stranka, ko sem telefon na servis nosil na 3-4 mesece. Težave so bile:
#Telefon se ni odzival (menjava matične)
#Telefon se ni polnil ("kalibracija")
#Telefon se ni odzival ("telefon deluje po specifikacijah proizvajalca" in menjali smo vam baterijo)
#Izhod za slušalke ne dela, zapečena slika na zgornjih 1,5cm, NFC ne dela in še nekaj težav ("telefon deluje po specifikacijak proizvajalca" zamenjajte slušalke s svojimi, uveljavljavljanje stvarne napake zavrnjeno)
#Izhod za slušalke še sedaj ne deljuje ("izvedena kalibracija omenjenega dela")
Zanimivo je pa to, da ko sem šestič nesel telefon na servis in zraven dal pritožbo glede uveljavljanja stvarne napake, so mi pregledali samo napake, ki so programske, tega da izhod za slušalke ne deluje ali da je slika zapečena ali pa da NFC ne deluje (kontakti na zadnji strani so polomljeni) pa niti omenili niso, vendar so mi pa vzeli samsung slušalke, ki sem jih priložil zraven, saj niso delovalne. Zato sem sedmič preden sem podpisal, da sem prevzel napravo sem preizkusil izhod za slušalke ter zahteval ponovni odhod na servis. Sicer izhod sedaj deluje, vendar po hitrem pregledu z lupo se vidi da je bil menjan- po vsej verjetnosti za rabljenega, saj na ta starem se je videlo kako nekaj štrli iz sredine.
Tako da sedaj iščem email od samsunga, na katerega se lahko pritožim glede RAM2 servisa, ker glede na to, da mi je potekla garancija bodo vsakeršna nadaljna popravila verjetno draga. In zato bi bilo razumljivo, če ne menjava aprata/vračilo denarja vsaj podalšanje osnovne garancije za tiste 3 mesece, kolikor časa je bil telefon na servisu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
r0b1 Član

Pridružen-a: Sre 12 Avg 2009 10:22 Prispevkov: 71 Aktiv.: 0.37 Kraj: Nm
|
Objavljeno: Sob Jan 03, 2015 6:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če se ne motim se garancijska doba podaljša za čas, ko je bila naprava na servisu. Verjetno pa ti to na servisu po pomoti ne povejo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.70 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Sob Jan 03, 2015 6:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prijaviti inšpekciji, ker vsaj po tretjem servisu bi že moralo biti zrelo za uveljavljanje stvarne napake.
Drugače pa tudi jaz nisem navdušenec Samsugove novotarije (šutarije) na dotik.
Nazadnje urejal/a kobranka Sob Jan 03, 2015 9:14 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.67 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sob Jan 03, 2015 6:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Točno tako. Premalo si bil vztrajen - če ne pomaga drugače, je treba iti do kakšnega odvetnika ali vsaj zagroziti z njim - dostikrat pomaga. No, če je garancija ravno potekla, potem vse še ni izgubljeno. Prijava na inšpekcijo, kot pravi kobranka. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2756 Aktiv.: 13.24 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Sob Jan 03, 2015 7:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa zakaj ste tako mehki s serviserji? Če po prvem popravilu ni urejeno, kot je treba, jih je treba takoj trdo prijeti in jim pokazati, kdo je glavni.
Sicer pa, škoda, ker se sploh ukvarajte z našimi servisi, skoraj vsi po vrsti so barabe, vedno najdejo nek izgovor ali pa najdejo znake politega telefona. Zato se jaz s temi balkanskimi amaterji ne ukvarjam več, vse se lepo pošlje na uradni servis v druge države in je stvar rešena korektno in ni potrebno pošilati 6x za eno in isto stvar. Zelo zanimivo je, da na uradnem servisu v tujini ne najdejo znakov politega telefona... Hm... Te izgovori s kalibracijami itd. so tako bedni, da kar smrdi.
S tem, ko jim nosite telefone na naše servise, jim nosite tudi denar, ki ga dobijo. Zato prenehajte podpirat te ljudi. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3411 Aktiv.: 14.91 Kraj: slo
|
Objavljeno: Sob Jan 03, 2015 8:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Tako da sedaj iščem email od samsunga, na katerega se lahko pritožim |
imel sem dva mobija od Samsunga in noben ni deloval tako kot bi moral; enega, ki sem ga že kupil rabljenega, sem prodal naprej; drugega, novega, na katerem pogosto nisem bil dosegljiv 35 metrov od Mobitelovega oddajnika, pa sem zamenjal za Sony Ericsson. Glede Samsunga imam na splošno slab občutek, da je to ena "neosebna" firma - če nekaj deluje, deluje; če pa ne, pa se nimaš kam pritožiti. Možno, da se motim, a se mi zdi, da je kar nekako kar normalno, da gre katerikoli Samsungov izdelek (TV, tiskalnik, mobi,...) po nekaj letih delovanja v smeti. _________________ ___ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
shmandi Član

Pridružen-a: Čet 09 Maj 2013 9:20 Prispevkov: 637 Aktiv.: 4.30 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Jan 03, 2015 9:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede tega servisa je bilo že marsikaj prebrati.
Vsekakor bi ti po "pravilih" pripadal nov aparat.
Kalibracija izhoda za slušalke? - Ta je pa huda! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.67 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sob Jan 03, 2015 9:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na splošno besede kot so "kalibracija", "resetiranje na tovarniške nastavitve", "nastavljanje parametrov" in podobne bedarije pomenijo samo lepše povedan stavek:
Gospod (gospa), NIČ nismo naredili. Pri nas zadeva dela.
Ko zaslišem eno teh besed mi gredo kar "kocine" pokonci, ker vem, kaj sledi... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
milan62 Član

Pridružen-a: Ned 04 Jan 2004 23:19 Prispevkov: 2391 Aktiv.: 10.07 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Sob Jan 03, 2015 11:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Samsung servis ?
Samsung GSM Xcover 2 GT-C3350 si lastim dve leti, brez napak in težav
Samsung LCD TV 46 col si lastim dve leti, brez napak in težav
Samsung LCD monitor 19 col si lastim štiri leta, brez napak in težav
Samsung ČB laserski printer si lastim dve leti, brez napak in težav
Samsung barvni laserski printer si lastim pol leta, brez napak in težav
Mogoče je dobro, če ima človek malo občutka za delo s tehniko.
LP _________________ Wasting time online since 1999 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
magma Član

Pridružen-a: Sob 18 Avg 2012 18:59 Prispevkov: 106 Aktiv.: 0.68 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Jan 03, 2015 11:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hm, kaj pa ima servis s stvarno napako? Na servisu lahko uveljavljaš samo garancijo, vendar se s tem odpoveš stvarni napaki. Najprej se moraš odločiti, kaj bi rad, garancijo ali stvarno napako. Če si se odločil za slednjo jo je možno uveljavljati le pri trgovcu. _________________ l.p. Dušan |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.94 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Jan 04, 2015 2:01 am Naslov sporočila: |
|
|
15 let sem bil zaprisežen Nokiji. Ko so pred dobrim letom v TELERAYu hčeri v telefon nakapljali vodo, da so jo lahko obtožili "namakanja" in tako zavrnili garancijo pa sem nad znamko obupal. Vem, da je to resna obtožba, a imam njihove fotografije, da je bila voda točno na sredini vezja kamor je lahko prišla samo ob odprtem telefonu ne pa čez kakšno od odprtin. Takšne fotografije so mi namreč poslali iz servisa kot dokaz in utemeljitev zavrnitve. Telefon pa je bil ob predaji na servis še tovarniško zapečaten.
Ko sem zahteval naj ga zaprejo in zapečatijo nazaj, da ga nesem sodnemu izvedencu pa niti tega niso hoteli kljub prijavi na tržno inšpekcijo - našo in finsko, ki pa niso ukrepale. Niti toliko, da bi pokvarjen telefon sestavili nazaj in zapečatili. Lahko bi rekel, da se niso upali ker so vedeli kaj bo sledilo ...
Za nameček pa se v nekaj email kontaktih odgovorna oseba kljub pozivom ni niti 1x podpisala z imenom in priimkom, česar si v današnjem svetu ne more privoščit nobena resna firma. Vem ker delam v podobni branži in delu in se v službenih mailih vedno podpišem s polnim imenom, priimkom in funkcijo kar ve tudi nekaj forumašev. Ni čudno, da so propadli - zasluženo!
Pred dvema letoma sem šel zato na SAMSUNG S3 LTE, ki mi je deloval BP. Pred dobrega pol leta pa sem šel zaradi boljšega ekrana na S5 in trojko podaril hčeri. Oba telefona delujeta BP.
Edina težavica je bila v updejtu trojke, ker nisem mogel vrniti backupa imenika (+600 številk in podatkov kontaktov). Poklical sem na RAM kjer so mi zastonj vrnili na prejšnjo verzijo.
Tudi sin je nabavil S5 a mu je po nekaj mesecih začel slabo delat mikrofon. Nesel ga je v RAM2 in so mu ga že naslednji dan zamenjali z novim čeprav je imel zadaj majhno praskico.
Zaradi naštetega ima RAM2 pri meni 3x +++  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.70 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Ned Jan 04, 2015 2:28 am Naslov sporočila: |
|
|
magma, že prav, da si na to opozoril, ampak nikjer nisem zasledil, da bi uporaba garancije pri pooblaščenem serviserju izklučevala kasnejše uporabe stvarne napake pri trgovcu. Enostavno to ne gre, ker nisi vedeževalec pri tovrstni občutljivi elektroniki in mora že pamet dat vedet razen, če si poslušal kakšnega uravnika, ki je pred par urami nekaj zelo močnega skadil.
Je pa res. Če ima izdelek garancijo naj bi se to uporabljalo. Stvarna napaka pride do izraza pri izdelkih brez garancije. Ampak, če že v prvo zahtevaš stvarno napako trgovec izdelek pregleda le tako kot jo je že sam uporabnik, za boljši pregled bi jo moral poslati podjetju.
Milan62, tisti telefon je izjema in nisem slišal kakšnega, da bi imel z njim probleme. Jaz sem napisal novotarija na dotik. 
Nazadnje urejal/a kobranka Ned Jan 04, 2015 2:53 am; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
magma Član

Pridružen-a: Sob 18 Avg 2012 18:59 Prispevkov: 106 Aktiv.: 0.68 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Ned Jan 04, 2015 2:41 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja, verjetno sem malce nerazumljivo napisal. Garancija in stvarna napaka se izključujeta, vendar to ne pomeni, da če je aparat enkrat že bil na servisu ne moreš več uveljavljati stvarne napake. Želel sem opozoriti samo, da aparata ne pošiljaj več na servis temveč k trgovcu ter tam zahtevaj uveljavljanje stvarne napake, najbolje pismeno.
Edit
Šele sedaj sem prebral, da ti je garancija potekla. Po naši zakonodaji se garancija podaljša za toliko časa, kolikor je bil aparat v servisu + če je bil menjan bistveni del, kar osnovna plošča zagotovo je, prične garancija veljati znova + za menjan del je servis prav tako dolžan dati garancijo. Ne verjamem pa, da še lahko uveljavljaš stvarno napako, saj jo lahko uveljavljaš samo 2 leti od nakupa, to pa je že mimo. _________________ l.p. Dušan
Nazadnje urejal/a magma Ned Jan 04, 2015 3:01 am; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.94 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Jan 04, 2015 2:43 am Naslov sporočila: |
|
|
kobranka je napisal/a: |
Že prav, da si na to opozoril, ampak nikjer nisem zasledil, da bi uporaba garancije pri pooblaščenem serviserju izklučevala kasnejše uporabe stvarne napake pri trgovcu ... |
Na kakšne stvarne napake konkretno misliš? Vsaj po moje se take napake pokažejo že v času garancije ne pa šele potem.
Jaz sicer službeno s tem nimam težav, ker v naši firmi ne moremo servisirat pol milijona raznih artiklov od cca. 3000 proizvajalcev in jih zato večino samo vračamo dobavitelju, stranki pa v enem tednu preskrbimo novo napravo, če se ob reklamaciji na napravi ne vidi očitna nepravilna uporaba (ni obtolčeno, ven se ne cedi voda, itd.). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.94 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Jan 04, 2015 2:51 am Naslov sporočila: |
|
|
magma je napisal/a: |
Ja, verjetno sem malce nerazumljivo napisal. Garancija in stvarna napaka se izključujeta, vendar to ne pomeni, da če je aparat enkrat že bil na servisu ne moreš več uveljavljati stvarne napake. Želel sem opozoriti samo, da aparata ne pošiljaj več na servis temveč k trgovcu ter tam zahtevaj uveljavljanje stvarne napake, najbolje pismeno. |
Garancija se lahko večkrat uveljavi četudi gre za različne ali iste napake za katere ni kriva stranka. Zakaj bi bil to problem?
Trgovcu je to velikokrat nesmiselno vračat ker ima večina napisana v garancijskem listu kateri servis to popravlja in je trgovec svoj del posla tako že pošteno opravil. Pomoč stranki mora potem nudit navedeni servis, ki potem tudi odgovarja za vse morebitne zaplete.
So pa firme in trgovci, ki potem sami pošiljajo servisu, če servis ni naveden v garancijskih pogojih. V takih primerih pa naj se trgovec sam dogovarja s servisi, ki so ponavadi v tujini. To pa ni več problem kupca.
Na žalost to pri mobilnih telefonih in podobni elektroniki ne velja in se moraš sam preganjat s servisi ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 9 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|