www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

BMW E61 2008 težave

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
nevednez
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36
Prispevkov: 226
Aktiv.: 0.95
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 20, 2015 1:24 pm    Naslov sporočila:  BMW E61 2008 težave Odgovori s citatom

Torej,

Imam težave z omenjemim nemškim polizdelkom, in sicer...

GPS navigacija (originalen CD) kaže napačno lokacijo. Navigacija sicer dela, vendar je lokacija navigacije napačna (sem iz MB, navi pa prikazuje da se nahajam v lenartu... cca 15km stran)

Drugi problem pa je neprestano delovanje ventilatorja na hladilniku vode. Deluje seveda z največjo možno hitrostjo. Klima je izklopljena. Ventilator se prižge takoj ko je prižgan motor. Menjana je električna (pomožna) vodna črpalka (stara bila nedelujoča) z novo, menjana oba termostata. motor ventilatorja je krmiljem iz motornega računalnika. Temperaturo motorja kaže normalno, zato menim da je senzor temp. motorja brezhiben (gledal na ''skritem'' meniju na števcu, ker avto nima ''cagra'' za temp. vode)

avto ni moj, ampak od kolega, gre se pa za BMW E61, 535d, letnik 2008

Je tu kakšen ''BMW'' ljubitelj ki bi lahko vedel ali so to klasične napake na teh vozilih oziroma kaj še pogledati/preveriti?
Sam nisem ravno poznavalec BMW scene, bolj navdušenec druge nemške znamke Laughing
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mihec
Član
Član



Pridružen-a: Pet 24 Mar 2006 20:10
Prispevkov: 415
Aktiv.: 1.77
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 20, 2015 5:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Povprašaj na precej dobrem forumu za slovenske razmere:

http://forum.bmwslo.com/index.php
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.41
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 21, 2015 8:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Precej zanesljive nasvete bi znal dati Iztok. Upam, da bo videl tole temo.

Lp, Frenki
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
primoz30
Član
Član



Pridružen-a: Pon 31 Jan 2011 20:23
Prispevkov: 51
Aktiv.: 0.29
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 26, 2015 2:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Živjo, sicer ne vem če ti bo kaj pomagalo, ampak vseeno. Kolega je imel podoben primer pri MB C63. Ventilator je se je vedno vrtel s polno močjo. Menjaval je od komplet ventilatorja, do elektronike, na koncu je ugotovil, da je kriv senzor tlaka na klima inštalaciji.
_________________
lp, Primoz
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RobiStrom
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Mar 2015 22:00
Prispevkov: 220
Aktiv.: 1.75
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 28, 2015 1:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sosedu je korozija požrla kontakt na regulaciji hitrosti ventilatorja in sicer žico +12V (+12, GND in regulacija). Preveri, če ti ni prekinilo krmilne žičke in sedaj teče stalno na maksimumu. Je pa precej zoprno popravljati pa tudi odkriti, ker je zalito s plastiko oz. silikonom. V mojem primeru sem malo pocukal za žičke in se je hitro odtrgala. (320d, E90)
_________________
LP Robi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nevednez
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36
Prispevkov: 226
Aktiv.: 0.95
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 18, 2015 11:21 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kontakt na regulatorju hitrosti je dober, ker je bilo to pred kratkom menjano, ker je zaradi slabega stika stopilo konektor na regulatorju. Regulator je nov, konektor pa pravtako zamenjan z novim. Trenutno je zadeva začasno posanirana z 90stopinskim termo stikalom pritrjenim na blok motorja, da je avto vozen. en konec vezan na +12V, drugi na kontrolni pin regulatorja za ventilator. Zadeva deluje popolnoma BP kar se tiče hlajenja motorja, vendar pa pri tej vezavi ne deluje klima, ker pri odklopljenem kontronem pinu na diagnostiki javi napako in seveda to je vzrok nedelovanja klime.

Na diagnostiki, če je v kontrolni pin na regulatorju priklopljen ne kaže nobene napake, ventilator pa leti na max obratih, če pa se kontrolni pin odklopi pa seveda javi napako, ventialtor je ugasnen.

poskusilo se bo še z menjavo temperaturnega tipala, vendar se zaradi nedostopnosti le-tega malo odlaša, ker je montiran na najbolj nemogočem mestu in je potrebno razdret pol motorja da se pride zraven Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Spajky
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05
Prispevkov: 1095
Aktiv.: 6.01
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 19, 2015 12:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Idea Probaj na kontrolni pin in maso dat npr.10W/12V avtožarnico za test; bi moralo to zeznit avtokomp, da je vse Ok in bi potem morala delat klima ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nevednez
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36
Prispevkov: 226
Aktiv.: 0.95
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 19, 2015 1:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Spajky je napisal/a:
Idea Probaj na kontrolni pin in maso dat npr.10W/12V avtožarnico za test; bi moralo to zeznit avtokomp, da je vse Ok in bi potem morala delat klima ...


to bi že delovalo, samo ko se prižge klima, se mora tudi ventilator (ki se v trenutni konfiguraciji prižge šele ko motor doseže 90+stopinj, drugače prihaja do pregrevanja plina, ko avto stoji na mestu (med vožnjo ni problem). To je začasna rešitev, toliko da se lahko vozi v službo (da nabere denar za popravilo Smile), rad bi pa ''poštimal'' zadevo tako kot se spodobi, saj če je zadeva delala 7let, potem je očitno nekaj narobe, da sedaj ne dela...

Drugače pa, hvala za predlog, mogoče pride komu drugemu prav (ali pa celo meni v kakšni drugi situaciji Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group