www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

3D studio MAX

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.61
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 02, 2007 7:21 pm    Naslov sporočila:  3D studio MAX Odgovori s citatom

Ima kdo izkušnje s programom 3D studio MAX 8 za 3D animacijo?

Rabim pomoč in sicer pretvorbo iz trikotnikov (mesh) v objekte.

LP

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.61
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 03, 2007 11:29 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

P.S.
dobil sem 3DS fajl, ki ga lahko uvozim v max-a. Ampak mi vse objekte sestavi iz trikotnikov!
Jaz pa rabim prave objekte, kot jih pozna max, da imajo definiran material in da se jih da osvetliti... Sicer jih ne morem renderirat Sad

Če kdo pozna funkcijo, kako to konvertirati, se priporočam!

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 21.65
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 03, 2007 11:49 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ali ni to normalno delovanje? Objekti so vedno sestavljeni iz trikotnikov. Ko želiš videti objekt v vsej lepoti, poženeš renderer. Kako se to naredi, se ne spomnim več. Tipka render?

Google, 3d studio max render ali pa 3d studio max tutorial pokaže precej navodil.

Jur
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04
Prispevkov: 16777193
Aktiv.: 70642.06

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 03, 2007 1:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 21.65
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 03, 2007 1:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, zdi se mi, da je potrebno določiti teksturo. Gumb "material" ali nekaj takega.

Jur
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 70642.05

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 03, 2007 10:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 7 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group