 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
trot Član


Pridružen-a: Čet 18 Jan 2007 20:25 Prispevkov: 1282 Aktiv.: 5.70 Kraj: glej fogl
|
Objavljeno: Ned Jun 07, 2015 9:16 pm Naslov sporočila: čuden ironless motor |
|
|
Imam en čuden ironless bldc motor brez kakršnihkoli podatkov - na njem piše samo "9848-389". Rotor ima 2 para magnetov. Stator je samo eno navitje zalito v plastičnem obroču. Iz statorja sta speljani samo dve žici premera 1mm. Če ga priklopim na DC in poskusim z roko zavrtet rotor, ta niha.
Ni mi jasno zakaj niso naredili tri faze, ker bi bilo veliko lažje za krmilit. Ta se sedaj lahko zablokira in ga ni možno pognat, poleg tega se lahko začne vrtet tudi v napačno smer.
Kar mi ni jasno je, kakšna je praksa poganjanja takih motorjev - ali je potrebno komutacijo izvajat sinusno, ali trapezno? Ima kdo kako idejo, kakšen tok lahko prenese tak motor?
_________________ lp, Klemen |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frodo Član

Pridružen-a: Tor 19 Maj 2015 14:01 Prispevkov: 40 Aktiv.: 0.32 Kraj: mb
|
Objavljeno: Ned Jun 07, 2015 10:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče je generator za npr.veterno elektrarno.
_________________ Lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
S56NC Član


Pridružen-a: Pon 31 Jan 2011 17:26 Prispevkov: 280 Aktiv.: 1.59 Kraj: Strmca-Postojna
|
Objavljeno: Ned Jun 07, 2015 10:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brez slik bo težko, tok lahko ocniš, če ti uspe izmerit premer žice. Iz tega izračunaš moč...
Verjetno je res kakšen generatorček...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trot Član


Pridružen-a: Čet 18 Jan 2007 20:25 Prispevkov: 1282 Aktiv.: 5.70 Kraj: glej fogl
|
Objavljeno: Pon Jun 08, 2015 8:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Slika je v priponki. Lahko da je prvotno mišljen kot generator, ampak tukaj zagotovo opravlja funkcijo motorja.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
396.71 KB |
Pogledana: |
28 krat |

|
_________________ lp, Klemen |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebastjan.kamensek Član


Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04 Prispevkov: 1029 Aktiv.: 4.99 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Pon Jun 08, 2015 12:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nekaj podobnega sem zasledil enkrat za medicinske aplikacije, kjer je bila teža izrednega pomena (rotor je bil sicer takrat izveden z tehnologijo coreless in ne tako kot pri tebi).
Edini način krmiljenja ki ga tukaj imaš je z menjavanjem + in - med sabo, frekvenca menjave pa ti določa vrtljaje. Smer vrtenja se lahko določi mehansko (ali poševljenost paketa če je klacična izvedba ali v poševljenostjo tuljave v tvojem primeru).
Z izbiro načina krmiljenja (sinus/trapez) boš izboljašal samo izkoristek in pa hrup motorja (sinus boljši v obeh primerih).
So pa očitno veliko mero pozornosti namenili teži (če je res tujava izvedena z ironless tehnologijo), ker drugih prednosti kot velikost in teža ni.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Batman Član


Pridružen-a: Sre 10 Sep 2008 21:43 Prispevkov: 230 Aktiv.: 1.12 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: Sre Feb 03, 2016 1:20 am Naslov sporočila: |
|
|
Prej bi rekel da je kak tacho kot pa motor...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 8 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|