 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sre Avg 12, 2015 9:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Odvij čep za dolivanje olja in če bo gor belo rumena smetana, potem tesnilo pušča. Se takoj vidi. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peugeot206 Član

Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Sre Avg 12, 2015 9:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Odvij čep za dolivanje olja in če bo gor belo rumena smetana, potem tesnilo pušča. Se takoj vidi. |
ok, hvala, bom jutri preverila pa javim ugotovitve... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Avg 12, 2015 9:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hm...kazalec kaže temperaturo motorja, ki praviš, da je bil vroč. Če je bil motor vroč, hladilnik pa ledeno hladen, potem termostat sploh ne odpre vode v hladilnik... predvsem pa težko, da cel hladilni sistem dela v redu, če je tako... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peugeot206 Član

Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Sre Avg 12, 2015 9:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
protoncek je napisal/a: |
Hm...kazalec kaže temperaturo motorja, ki praviš, da je bil vroč. Če je bil motor vroč, hladilnik pa ledeno hladen, potem termostat sploh ne odpre vode v hladilnik... predvsem pa težko, da cel hladilni sistem dela v redu, če je tako... |
Dejansko bi se moralo preveriti, če ima motor res takšno temperaturo kot jo kaže števec...termostata v avtu ni....glede na to da so bile glavne stvari hladilnega sistema že zamenjane...ne vem če je v tem vzrok...glede na "obnašanje" bolj deluje kot kakšna elektonska napaka...ki pa se je itak ne da ugotoviti s priklopom na tester..ker ne javlja nobene napake... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Avg 12, 2015 9:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
V vsakem primeru je skrajno čudno, da je bil motor vroč, hladilnik pa leden. To zagotovo ni v redu. Vsak sistem ima neko mehansko zapiralo (termostat), ki zadržuje pretok vode samo okoli motorja, dvomim, da ga tvoj nima. Ko se motor ogreje na delovno temperaturo, ta ventil odpre vodo še v hladilnik. In pri tebi kaže, da tega ta zadeva ne stori... Nenazadnje, če nima termostata, kaj pa potem zadržuje vodo do hladilnika, da je bil leden? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peugeot206 Član

Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Sre Avg 12, 2015 10:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče z besedo leden malo pretiravam...bil je v glavnem hladen...kakšen bi tudi moral biti...
Termostat je bil v avtomobilu..pa je bil vzet ven...ker je bil to eden od idej za odpravljanje napake...
kako dejansko deluje motor priznam ne vem...lahko povem samo kaj je bilo na avtu popravljeno/zamenjano in kakšni so bile spremembe oz jih ni bilo...
jezi me to, ker ne moremo ugotoviti kaj je narobe...lažje je dati 300€ za nekaj kar vem da bo delovalo in odpravilo napako...kot tavati v temi  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Avg 12, 2015 10:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hm...če je bil termostat vzet ven, potem bi morala biti temperatura motorja (bloka) in hladilnika približno enaka, saj v tem primeru voda vedno kroži okoli motorja, čez hladilnik in spet nazaj okoli motorja. Zato še vedno mislim, da voda nekako noče iti iz motorja v hladilnik.
(vem, da z "leden" ne misliš dobesedno, ja ) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.02
|
Objavljeno: Sre Avg 12, 2015 10:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ni povsem sigurno, da bo voda brez termostata krožila skozi hladilnik. Šla bo po najlažji poti. Torej lahko skozi ohišje termostata takoj nazaj v motor.
Termostat se da probat, enostavno ga daš kuhat, pri 70°C(cca) mora začet odpirat, pri 88°C (največkrat) mora biti že popolnoma odprt. Ali enostavneje, še preden voda zavre, se mora premakniti za kakih 5÷7mm, odvisno od izvedbe, v drugo skrajno lego.
Če je motor na otip vroč in voda kroži, je vsaj ena cev v hladilnik vroča, po tej vročini je takoj vroč še cel hladilnik. Ne more biti mrzel/hladen/mlačen. Če ni tako, voda ne kroži.
Lahko je samo zračni žep. Če mehanik avto pozna, bo poznal tudi morebitno finto glede odzračevanja. Ne odzračijo se vsi samodejno, časi stoenk so mimo... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peugeot206 Član

Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Sre Avg 12, 2015 10:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
jutri preverim olje...naslednji teden bom šla pa verjetno po drugo mnenje na še en servis...če bodo tam imeli kakšno idejo....
sem pa zasledila da je tole tesnilo pogosta napaka na bencinskih 206-kah...
ni pa možno da kazalec enostavno laže? da se motor sploh ne segreje, nekaj pa mu še vedno lažno javlja da je temperatura previsoka? sicer ne vem kako bi do tega prišlo..oz zakaj...pa vseeno...
hvala za vse odgovore..če kdo dobi še kakšno idejo se pa toplo priporočam  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Avg 12, 2015 10:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Seveda je tudi to možno (zanič senzor temperature). Preveri - pelješ se toliko časa, da kazalec kaže, da je motor vroč. Odpreš pokrov in previdno "pošlataš" motor in cevi za vodo okoli njega. Morajo biti vroče. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peugeot206 Član

Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Sre Avg 12, 2015 10:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Senzor je bil tudi že zamenjan...pred kratkim...
bom preverila...hvala  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
primoz30 Član

Pridružen-a: Pon 31 Jan 2011 20:23 Prispevkov: 51 Aktiv.: 0.29 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Sre Avg 12, 2015 11:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Peugeot206 je napisal/a: |
jutri preverim olje...naslednji teden bom šla pa verjetno po drugo mnenje na še en servis...če bodo tam imeli kakšno idejo....
sem pa zasledila da je tole tesnilo pogosta napaka na bencinskih 206-kah...
ni pa možno da kazalec enostavno laže? da se motor sploh ne segreje, nekaj pa mu še vedno lažno javlja da je temperatura previsoka? sicer ne vem kako bi do tega prišlo..oz zakaj...pa vseeno...
hvala za vse odgovore..če kdo dobi še kakšno idejo se pa toplo priporočam  |
Hmmm...malo prej si napisala, da je bila črpalka zamenjana z novo, ki je po pregledu cela? So torej v hladilnem sistemu lahko ostali lističi od stare črpalke?
Kar se tiče kazalca temperature-moje izkušnje...tam, ko si napisala, da je bil kazalec v rdečem polju, po ponovnem vžigu avta, pa je padel na 70°C. To je signalizacija za voznika, da je "nekaj" narobe z "neko" elektronsko komponento motorja. Dejanska temperatura motorja pa je taka, kot je bila pred odklonom kazalca. Je mehanik preveril oba releja za nižjo in višjo hitrost ventilatorja? Pomeril predupor? Upornost tega upora je okoli 1Ohm. Morda bi bilo smiselno preveriti še-se mi zdi da je zelene barve-žico, ki je zvezana na plus od ventilatorja, če je slučajno prekinjena. Ta žica je zvezana nazaj v računalnik in preko nje se preverja, če je na ventilator prišla napetost, potem, ko računalnik da ukaz, naj se ventilator zavrti zaradi previsoke temperature motorja. Meni se je približno takole dogajalo, pa sem tudi senzor menjal kot zmešan. Če bi bil senzor zanič, bi ti avto takoj po vžigu to javil z odklonom kazalca za temperaturo v rdeče polje. Kar se pa tiče napak, ki jih tester javi...ne bom trdil, ker se ne spoznam toliko, ampak...jezus Kristus...kolega ima dva...Texo in pa Delphi-ja....enkrat eden javi napako, enkrat drugi  _________________ lp, Primoz |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Avg 13, 2015 8:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Tester lahko pokaže čisto drugo stvar, kot je v resnici. Pri meni je bil zanič senzor mrtve točke, pa je kazal napako na sistmu za branje kode ključa... Pri tem moraš imeti izkušnje z določenim modelom avta, tako da po letih že veš, kaj kakšna napaka pomeni (ko veš, je nekako logično: avto ni vžgal, pa je elektronika pač mislila da zato ne vžge, ker ne prebere kode...)
Glede relejev in ventilatorja: ne verjamem, da je tam kaj narobe, saj je rekla, da je bil hladilnik hladen, v tem primeru pa ventilator nima kaj delovati. Venti naj bi začel pihati, ko je HLADILNIK vroč, ne motor. Ko je motor vroč pa se mora samo odpreti vodotok do hladilnika. Ko avto pustiš delovati in pri odprtem pokrovu "šlataš" cevi, točno vidiš, kdaj se ta termostat odpre. Zdaj, če pravi, da so termostat vzeli ven, je potem skrajno čudno, da hladilnik nima enake temperature kot motor...kar pomeni, da nekaj blokira pretok vode (ostanki turbine?) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Spajky Član


Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.00 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Čet Avg 13, 2015 9:25 am Naslov sporočila: |
|
|
alora je termostatska loputa na motorju , ki slabo deluje=ne odpira sodeč po simptomih ... jo bo treba zamenjat. Ponavadi je na ohišju motorja (ali glave) prišraufana velikosti pesti kovinske izvedbe (ALU-ohišje), pol pa nanj cevi, ki gre najdebelejša ena na radiator ... na najbližji odpad bo treba it pogledat ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
primoz30 Član

Pridružen-a: Pon 31 Jan 2011 20:23 Prispevkov: 51 Aktiv.: 0.29 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Čet Avg 13, 2015 12:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
protoncek je napisal/a: |
Tester lahko pokaže čisto drugo stvar, kot je v resnici. Pri meni je bil zanič senzor mrtve točke, pa je kazal napako na sistmu za branje kode ključa... Pri tem moraš imeti izkušnje z določenim modelom avta, tako da po letih že veš, kaj kakšna napaka pomeni (ko veš, je nekako logično: avto ni vžgal, pa je elektronika pač mislila da zato ne vžge, ker ne prebere kode...)
Glede relejev in ventilatorja: ne verjamem, da je tam kaj narobe, saj je rekla, da je bil hladilnik hladen, v tem primeru pa ventilator nima kaj delovati. Venti naj bi začel pihati, ko je HLADILNIK vroč, ne motor. Ko je motor vroč pa se mora samo odpreti vodotok do hladilnika. Ko avto pustiš delovati in pri odprtem pokrovu "šlataš" cevi, točno vidiš, kdaj se ta termostat odpre. Zdaj, če pravi, da so termostat vzeli ven, je potem skrajno čudno, da hladilnik nima enake temperature kot motor...kar pomeni, da nekaj blokira pretok vode (ostanki turbine?) |
To da ventilator začne pihati ko je hladilnik vroč, ne motor, si verjetno mislil ob predpostavki, da je senzor temperature nameščen v hladilniku ali kako? Ker pri tem avtu je senzor v glavi motorja. _________________ lp, Primoz |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|