www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

temperatura hladilne tekočine - vivaro

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
smuka100
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Feb 2009 11:02
Prispevkov: 47
Aktiv.: 0.24
Kraj: prlekija

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 12, 2015 7:14 am    Naslov sporočila:  temperatura hladilne tekočine - vivaro Odgovori s citatom

Na Opel vivaru 1,9dti l.2006 se mi na prikazovalniku temperature hladilne tekočine pojavlja naslednja težava.Prikaz je z digitalni z črticami.Ko se hladen zaštarta se čez čas pojavijo ena črtica pa potem druga tretja , četrta vendar prikazane črtice potem začnejo vsake toliko časa preskakovati iz pete črtice na drugo pa potem nazaj napeto pa zopet na tretjo....

Kaj bi lahko bil vzrok lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 16.01

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 12, 2015 8:34 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Slab stik na konektorju temperaturnega tipala.
Ali pa se žice nekam drgnejo in so že malo preglodane.

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 12, 2015 12:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kako hitro se dogajajo ti preskoki? So počasna nihanja v minuti ali hitro skačejo v sekundi?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
smuka100
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Feb 2009 11:02
Prispevkov: 47
Aktiv.: 0.24
Kraj: prlekija

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 12, 2015 8:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Preskoki se dogajajo na različne intervale


Ali mi lahko kdo pove kje je ta senzor?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Profesor Einstein
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13
Prispevkov: 1437
Aktiv.: 6.30
Kraj: Rogaška Sl.

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 12, 2015 8:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Meni je kazalec za temperaturo takole nihal pri cliotu 2.... najprej bil nizko dolgo časa potem ga zabilo do vrha in je zpet naključno padal na nulo itd.

Vzrok odpoved termostata .... če še ni bil menjan v zadnjih letih takoj menjati ker sicer zaradi pregrevanja materiala lahko gre tesnilo na glavi motorja.

Jaz sem rešil pravočasno.

*****************

Moja razlaga zakaj pride do nihanja: temperatura motorja naraste zaradi okvarjenega termostata preko vrelišča vode in se v hladilnem sistemu začnejo ustvarjati zračni žepi.

Zračni žep je časovno gledano mobilen po sistemu in prihaja na teh mestih do lokalnega pregrevanja materiala.... to nihanje se vidi potem kot nihanje temperature na prikazovalniku.

Upam da bo moja izkušnja koristila.

Priporočam pa nabavo termostata od Wahler ali Calorstat ... ne kako kramo, ker cenovno krama ni cenejša od omenjenih dveh.

Vzorčna slika embalaže Wahlerja v priponki... Calorstat pa ne vem če dela za ople, za renoja sem ga dobil...

******

Pa hladilno če je starejša od 4 lete bolje zamejati ob menjavi termostata, da se vse obenem porihta. Smile Uradno se menja po 2 letih.

Vprašanje je samo katero hladilno izbrati .... original ali "kramo" ?

Slišal sem da če ni originalna pride do razjedanja materialov in predčasno odpove pečka v kabini... lahko kdo tole potrdi.

Lp.



wahler - pakiranje.jpeg
 Opis:
 Velikost datoteke:  11.01 KB
 Pogledana:  4194 krat

wahler - pakiranje.jpeg



_________________
--
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 12, 2015 9:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

smuka100 je napisal/a:
Preskoki se dogajajo na različne intervale

Če je zanič termostat hladilne tekočine to lahko hitro preveriš med vožnjo tako, da voziš enakomerno po AC in spraviš temperaturo na normalno. Potem pa po kakšnem dolgem avtocestnem klancu/spustu (dovolj je npr. višnjegorski) zaviraš par 100m z motorjem in opazuješ temperaturo. Če takrat začne padat je to zanesljiv znak, da je termostat zrel za menjavo.

Še najbolj izrazito se to vidi, ko so zunanje temp. nižje od 5 ali vsaj 10 stopinj.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 12, 2015 9:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Profesor Einstein je napisal/a:
Slišal sem da če ni originalna pride do razjedanja materialov in predčasno odpove pečka v kabini... lahko kdo tole potrdi.

Ti potrdim čeprav to nima zveze s pečko ampak s plastičnimi in gumijastimi deli po motorju. Npr. Audi priporoča rdeči, BMW pa modri antifriz.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 12, 2015 9:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V glavnem gre za aluminij in baker- iz teh dveh materialov so hladilniki. In en antifriz je primeren za baker, drugi za aluminij. Ko smo imeli patrola, je mehanik notri vlil napačnega, hladilnik je bil bakren in ga je v kakem letu prežrlo.
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.76
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 12, 2015 11:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
Pa hladilno če je starejša od 4 lete bolje zamejati ob menjavi termostata, da se vse obenem porihta. Smile Uradno se menja po 2 letih.

Vprašanje je samo katero hladilno izbrati .... original ali "kramo" ?

Slišal sem da če ni originalna pride do razjedanja materialov in predčasno odpove pečka v kabini... lahko kdo tole potrdi.


Potem bi tole moralo pisat v navodilih, tako kot za menjavo žarnic pa tega ni nikjer.

Je že bilo nekje napisano od teh tekočin. Vglavnem imaš samo tri vrste modro, rdečo in rumeno. Ne vem pa katera je točno za kam.

Jaz sem pri puščanje pečke zadevo rešil s Radiator sealer župo. Kupljena pa je bila tista poceni od STPja.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 13, 2015 1:01 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kobranka je napisal/a:
Potem bi tole moralo pisat v navodilih, tako kot za menjavo žarnic pa tega ni nikjer.
Če pustimo na strani pretirane cene "originalnih" tekočin in delov ...

Proizvajalcem avtov ni cilj preprečevat neumnosti lastnikov. Več škode kot si lastniki naredijo več delov in avtov oni prodajo ...

Če jim omeniš navedbo v navodilih pa boš dobil odgovor, da pravo hladilno tekočino dobiš na pooblaščenih servisih in te barva čisto nič ne briga ker žarnice lahko menja voznik sam, za menjavo hladilne tekočine pa so usposobljeni servisi.
Enako delajo pri motornih oljih.



kobranka je napisal/a:
Jaz sem pri puščanje pečke zadevo rešil s Radiator sealer župo. Kupljena pa je bila tista poceni od STPja.
Isti efekt bi dosegel, če bi v hladilno tekočino pomešal še surov beljak navadnega jajca ... resno ker so to nekateri že dokazali v praksi Cool

Vsi takšni fast-food popravki res ustavijo puščanje na drobnih razpokah a imajo to slabo lastnost, da naredijo po motorju sloj termo izolacije, ki poslabša prenos toplote med kovino in hladilno tekočino, potem pa so lastniki začudeni, ko pri "normalni" delovni temperaturi poči glava ali kaj podobnega.
Če primerjam z elektroniko - to je enako kot, če med hladilno rebro in elementom, ki se greje, ne bi dal termo-prevodne paste ...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.76
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 13, 2015 9:40 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Se žal NE morem strinjat s teboj. Luči ne moreš sam zamenjat na cesti, ker ti pri razdiranju uzame slabo uro, če si bil pri izboru avta prepameten. Wink

Pečka je puščala, že ko je bil avto kupljen. Bog si ga vedi kaj je prejšen lastnik ulival v hladilni sistem in to je bilo zelo dolgo dokler nisem dobil po tvojem tega jajčnega beljaka. Nikakor nisem planiral dajat 300€ za novo pečko. Še zmeraj lahko spustim hladilno tekočino samo, da dobim preklemani čep. Važno je da je zakrpalo luknjo v pečki in ni potrebe udihavat ter dolivat antifriza. Tudi sama pečka se sedaj lepše zagreje, ker prej se zlepa ni. In tudi če daš, na servis, kaj misliš da bo ta naredil spustil staro hadilno tekočino ven pa vlil novo notri in naredil odzračenje. A misliš, da se mu lušta izpirat hladilni sistem, če ga slučajno ne opozoriš na to.

Kaj boš pa takrat dal v hladilni sistem, da ti izpere svinjarijo? Pri klasičnem načinu se pri izpiranju doda čisto destilirano vodo ter se petkrat gre peljat in zamenjat usrano vodo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 13, 2015 6:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Res se pri vseh avtih ne da več enostavno menjat žarnic - še posebej ne v glavnih reflektorjih. Za ostale žarnice pa večinoma ni problem.

Kaj in zakaj si delal ti s svojim avtom je in bo tvoj problem ... Smile

Da se hladilni sistem čisti z destilirano vodo prvič slišim. Jaz jo za namen hlajenja mešam z antifrizom.

Tudi za čiščenje hladilnega sistema se dobijo namenska čistila. Nekateri pa namesto tega v hladilni sistem nalijejo kar razredčen kuhinjski kis, ki preizkušeno razkroji vodni kamen. To pustijo v motorju 24 ur in nato zadevo izperejo, vmes pa se še malo zapeljejo, da zadeva temeljito zaokroži.

Pa še to ... nekateri motorji imajo delovno temp. do 105 stopinj in v njih ne sme biti samo voda, ampak jo je treba po navodilih proizvajalca mešat z antifrizom. Če se to ne stori, ob ogretem motorju nastane v hladilnem sistemu previsok pritisk, potem pa slišimo stokanje kolk je avto zanič, ko začnejo puščat cevi in hladilniki ... Cool
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group