Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
davork19 Neznanec

Pridružen-a: Čet 10 Dec 2020 18:19 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Čet Dec 10, 2020 6:24 pm Naslov sporočila: motor za drsna vrata |
|
|
Pozdravljeni,
imam komplet pogon za dvoriščna drsna vrata in me zanima če motor še lahko usposobim, ker ga je zalila voda?
kaj bi prvo preveril?
hvala za odgovore, lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
v.j. Član

Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47 Prispevkov: 1665 Aktiv.: 13.17 Kraj: Veldes
|
Objavljeno: Čet Dec 10, 2020 7:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poleg motorja je pod pokrovom tudi elektronika, tu bo mogoče manj uspeha, če je na nizkonapetostni del prebilo kaj iz 230V.
Za začetek odklopi napajanje, če ga še nisi, potem vse skupaj odmontiraj in dobro presuši, očisti umazanijo po vezju, motor po potrebi odpri, da se bo res dobro presušil tudi znotraj. Če moker motor ni deloval, mu verjetno nič ni škodovalo, posuši ga v vsakem primeru.
_________________ Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore' |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.84 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Dec 10, 2020 8:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Seveda ga lahko
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Wrecker Član

Pridružen-a: Pet 11 Feb 2011 22:43 Prispevkov: 254 Aktiv.: 1.45
|
Objavljeno: Čet Dec 10, 2020 9:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozoren bodi tudi na ležaje gredi. Če so kroglični jih čimprej osuši in namaži, ker če bodo začeli znotraj rjaveti bo kmalu po njih. Če so drsni jih pa po sušenju motorja tudi čimprej namaži.
Pred zagonom tudi navitje res dobro osuši - daj na ene 50 stopinj (na poletno sonce ) za nakaj ur.
Predvidevam, da gre za nek asinhronski motor.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
davork19 Neznanec

Pridružen-a: Čet 10 Dec 2020 18:19 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Sob Dec 12, 2020 10:32 am Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za nasvete, ja motor je že odklopljen in na suhem v delavnici
prvo ga bom očistil z kontakt sprejem za vezja, na prvi pogled ni videti rje.
Malo ga bi se posušil z vročim fenom nato bi ga probal priključit na napetost ali bi preveril še prej kaj drugega?
Lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
cici Član


Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 7:42 Prispevkov: 766 Aktiv.: 3.23 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Sob Dec 12, 2020 11:53 am Naslov sporočila: |
|
|
Ni nobene potrebe čiščenja s kontakt sprejem, važno je da se posuši.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
davork19 Neznanec

Pridružen-a: Čet 10 Dec 2020 18:19 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.13
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
davork19 Neznanec

Pridružen-a: Čet 10 Dec 2020 18:19 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Sob Dec 12, 2020 7:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
preizkusil sem tudi direkt na motor 230v pa se v motorju nic ne zgodi
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
davork19 Neznanec

Pridružen-a: Čet 10 Dec 2020 18:19 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Sob Dec 12, 2020 7:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
takole pa je priklopljen motor z kondenzatorjem
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
2.09 MB |
Pogledana: |
1 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1907 Aktiv.: 8.03 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sob Dec 12, 2020 11:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motor lahko obrneš z roko ?
Ima dodano tudi kakšno zavoro, ki je morda blokirala (se prilepila) ?
_________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
davork19 Neznanec

Pridružen-a: Čet 10 Dec 2020 18:19 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Sob Dec 12, 2020 11:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
motor mi je uspelo zalaufati dela brezhibno v obe smeri.
Se pravi da je tezava nekje v vezju, sedaj pa ne vem ko sem izmeril transformator je na sec. strani 24Vac!! releji so pa 24V DC.
ampak transformator je bil notri ze prej ko je delovalo, ko probaš prožiti z žičko kontakt za eno ali drugo stran se pa ne zgodi nič.
ima kdo mogoče kakšno idejo?
Lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ecl Član

Pridružen-a: Čet 31 Jan 2008 20:04 Prispevkov: 60 Aktiv.: 0.28 Kraj: ptuj
|
Objavljeno: Sob Dec 12, 2020 11:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za proženje motorja s pomočjo tipke moraš premostiti varnostne elemente na priključnem konektorju, kot so izklop v sili, fotocelica..
_________________ LP, Andrej |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ecl Član

Pridružen-a: Čet 31 Jan 2008 20:04 Prispevkov: 60 Aktiv.: 0.28 Kraj: ptuj
|
Objavljeno: Sob Dec 12, 2020 11:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Transformator ima vedno na izhodu izmenično napetost - AC. Iz transformatorja gre potem izmenična napetost na usmernik in kondenzator in tako dobiš DC napetost, ki je potrebna za napajanje elektronike.
_________________ LP, Andrej |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
davork19 Neznanec

Pridružen-a: Čet 10 Dec 2020 18:19 Prispevkov: 7 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Ned Dec 13, 2020 8:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Evo motor stestiran dela brezhibno, zanima me kako priklopiti fotocelico ki ima 5 kontaktov, ter kaj pride priklopljeno na kontak izklopa v sili oz. STOP?
hvala, lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok_S Član


Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 507 Aktiv.: 4.51 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Ned Dec 13, 2020 10:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ni mi težko in zelo rad pomagam, samo lenobo podpirat pa sovražim! Ne vem kaj hudiča se ti ni dalo poskenirat, poiskat ali slikat načrta in ga tukaj pripeti, če že sprašuješ tako osnovne zadeve. Za povrhu si pa še tako malomaren, da niti tipa pogona nisi nikjer opisal.
Sprejemna IR fotocelica celica:
1. napajanje + ponavadi je to 12-24V AC/DC
2. napajanje -
3. relejni delovni kontakt
4. relejni skupni kontakt
5. relejni mirovni kontakt
Za varnostno funkcij vrat je največkrat uporabljen 4. in 5. ozioma tako imenovani MIROVNI (NC-Normal Close) kontakt
Oddajna IR fotocelica celica:
1. napajanje + ponavadi je to 12-24V AC/DC
2. napajanje -
Glede na oznake na TIV sklepam:
ST - stop
FO - fotocelica
AP - končno stikalo ODPRTO (aperto)
CH - končno stikalo ZAPRTO (chiudo)
PP - Pulz za kontrolo vrat "odpiranje/stop/zapiranje"
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|