www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

3f motor priklop
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
kratekstik
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Tor 29 Jun 2021 10:30
Prispevkov: 2
Aktiv.: 0.04
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Pet Jul 02, 2021 11:22 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala Silvo in tlogar. Vzamem motorsko zaščitno stikalo 1,6-2,5A? Potem pa vežem iz tega motorskega stikala naprej na varnostno pritisno in nato na motor.

RobiStrom, obstoječe stikalo ni vezano nikamor. Ne vem pa kako je bilo narejeno. Ko sem v firmi kupil žago, nisem imel možnosti odklopit tok, tako da sem v omarici od žage odvil varovalke, odrezal oba kabla, omarico pustil tam, žago pa odnesel Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kvarkel
Član
Član



Pridružen-a: Ned 20 Maj 2012 23:21
Prispevkov: 445
Aktiv.: 2.80

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 08, 2021 8:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V tisti omarici je verjetno bila kontaktorska kombinacija zvezda-trikot in grebenasto stikalo je vklapljalo tuljave kontaktorjev. Ker gre za trifazni asinhroni motor, za delovanje ne potrebuje nule. Potrebuje pa zaščitni PE vodnik, ki se ga priključi na ohišje motorja. Motorsko zaščitno stikalo ščiti motor pred preobremenitvijo, ni pa to zaščita pred električnim udarom.
Ker boš elektromotor očitno zaganjal direktno, mora biti vezava motorja v trikotu.
Pa še na tole moram opozoriti. Ker govoriš o varnostnem stikalu, mora to biti tripolno. Če je enopolno, potem potebuješ še kontaktor, če pa je mogoče celo štiri polno, pa PE vodnika ne smeš peljati preko stikala.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Srecko
Član
Član



Pridružen-a: Čet 25 Dec 2003 21:29
Prispevkov: 1014
Aktiv.: 4.28
Kraj: Okolica Cerkna

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 08, 2021 6:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kvarkel je napisal/a:

Ker boš elektromotor očitno zaganjal direktno, mora biti vezava motorja v trikotu.
.


Kakor se vidi po slikah ta motor ni predviden za obratovanje v trikot vezavi. Na napisni ploščici namreč piše 230/380 in tak motor je za vezavo zvezda. Shame on you

Lp Srečko

_________________
Samouk
Tukaj sem doma
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kvarkel
Član
Član



Pridružen-a: Ned 20 Maj 2012 23:21
Prispevkov: 445
Aktiv.: 2.80

PrispevekObjavljeno: Čet Jul 08, 2021 8:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Res je. Navitje je narejeno za 220 V.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
Stran 4 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group