www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Občasno večja poraba in nemiren tek motorja
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 24, 2021 9:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kar nekaj smiselnih izhodišč ste mi dali za iskanje. Sicer sem v vmesnem času naredil kar nekaj kilometrov (res bolj relacije ... prekmurje, gorenjska, dolenjska) brez, da bi opazil napako.

Tehnični pregled sem imel poleti in takrat je zadeva šla normalno skoz. Na to se nimam namena zanašat.

Precej verjetna možnost je ta, ki jo omenja Bray. Kilometrov je dovolj, da bi EGR že lahko oddelal svoje. Ne vem, kako mi do njegovega namiga niti na misel ni prišel, čeprav je glede na simptome res najbolj očiten krivec. Moram še videti kako se sploh lotit zadeve. Podiranje in eventuelno čiščenje bi vsaj bolj definiralo, če je vzrok v njem. Je pa hudič, ker je tako zakopan pod sesalnim kolektorjem, da bi se rad izognil dvakratnemu podiranju, če se izkaže, da je z njim res kaj narobe. Tisti "EGR čistilni spreji" so pa verjetno bolj kot ne blažev žegen. Think

Airwolf ja, če boš kdaj pri volji se na vsak način priporočam. Mogoče bova imela kaj več sreče. Moj tester ne uspe izbrskat nič pametnega (znanja za interpretacijo odčitkov pa itak nimam dovolj, da bi lahko iz teh sklepal na napako). Tester baje sicer omogoča tudi delo v načinu "flight recorder", ki bi mogoče uspel ujet kako anomalijo, ampak tega zaenkrat nisem niti naštudiral, niti poskušal.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Sigi
Član
Član



Pridružen-a: Čet 31 Jul 2014 11:42
Prispevkov: 207
Aktiv.: 1.56
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 25, 2021 3:28 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi jaz imam nekako podoben problem. 1,6DCI Megane. Motor "cuka" pri majhnem plinu ter nižjih vrtljajih, to se čuti predvsem pri mestni vožnji ko vzdržujem nizko hitrost ali rahlo pospešujem. Prosti tek je sicer v redu, tudi če pedal bolj pohodim je vse ok. Diagnostika pri mehaniku ni pokazala nič uporabnega. Svetoval mi je, da avto "zgonim" na relaciji, ker delam preveč kratkih fur. "Gonjenje" ni pomagalo.
Avgusta sem zato sam podrl EGR ventil in očistil ventil in cev. Nisem pa bil toliko pameten, da bi stestiral ali EGR deluje Brick wall .
Težava je ostala.
Če pri tebi EGR reši problem, ga grem še enkrat podret in preverit delovanje.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
eddie
Član
Član



Pridružen-a: Sre 10 Dec 2003 21:02
Prispevkov: 723
Aktiv.: 3.05
Kraj: Severna primorska

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 25, 2021 1:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Isti simptomi pred leti pri moji takratni Vectri.
Natreniral sem kako je treba dajati gas da pri blagem pospeševanju ni cukalo. Je bilo treba kar nekaj vaje. Če si pohodil gas pa ni cukalo.

Ko se je blindiralo EGR ventil je avto zaživel. Nobenega cukanja miren tek in večja moč.
Od takrat je sicer svetila lučka ker je javljal da ni pretoka zraka skozi EGR - to je baje rešljivop s tem, da je v plošči mala luknjica, ki zadovolji senzor, ne vpliva pa (preveč) negatvno na delovanje. No tega takrat nisem vedel in dokler sem avto še vozil je pač svetila lučka, delal pa je mnogo bolje.
Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.69
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 30, 2021 11:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Z frenkijem sva danes na avto priklopila launch in delphi (wow).
Noben od testerjev ni pokazal nobenih napak.
To je bila tudi bojazen že od začetka.
Nisva se pa karkoli vozila in spremljala parametrov avta med samo vožnjo.

Naslednji pametni korak bi bilo spremljanje parametrov avta na dolgi rok.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mosqito
Član
Član



Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22
Prispevkov: 3531
Aktiv.: 31.57

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 31, 2021 12:05 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kakšen CAN logger, pa se bo lažje našlo napako. Pri nas uporabljamo Vector. Samo ni pa ta hec ravno poceni.
_________________
Always going the extra mile.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.69
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 31, 2021 12:29 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Frenki ima klon Delphi vmesnika ki omogoča logiranje brez uporabe računalnika neposredno na SD kartico.

Z WOW programom sem uspel logiranje vklopiti z Delphi še ne.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
joztom
Član
Član



Pridružen-a: Sob 11 Nov 2017 0:42
Prispevkov: 275
Aktiv.: 2.97
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 31, 2021 9:17 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem imel podobne simptome, le meni je prižgalo lučko possible clogging DPF filter (1.6HDI).
Snel sem DPF in ga strokovno očistil. To se ne dela z wapom in ne z brenerjem, še manj s pritiskom vode kot na YT. Uporabil sem bazo 1:1, spral z vodo in nato s kislino 1:1 ter spral z vrtno cevjo. Rezultat nad pričakovanji.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.69
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 31, 2021 4:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ima pa avto eno napako:

U3006:17-2B Controle module input power a open circuit.



Screenshot_20211031-143410.png
 Opis:
 Velikost datoteke:  84.92 KB
 Pogledana:  18 krat

Screenshot_20211031-143410.png



_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 11, 2021 7:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tale današnja okrogla številka me je spomnila, da je tole nekako ostalo neodgovorjeno. V času od zadnjega oglašanja v tej temi sem nabavil nadomestni EGR in se že pripravljal, da ga bom menjal. Potem pa časovno ni zneslo, pa še ena malo daljša relacija se je zgodila vmes (cca 1k km v eno smer). Zadeva se je brez kakih popravil povsem umirila. Bom videl, kako bo v bodoče ... EGR je pripravljen na menjavo, če bo potrebno.


300k.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  134.49 KB
 Pogledana:  28 krat

300k.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
romascenko
Član
Član



Pridružen-a: Čet 31 Maj 2018 14:20
Prispevkov: 169
Aktiv.: 1.97
Kraj: ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 13, 2021 12:19 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Od tasta alfa giulietta 2.0 Jtd je kazala napako motorja in avto nikamor ni šel cca 40km/h max.. Po brisanju napake (kjer je računalnik pokazal napako EGR) je avto normalno deloval. Kljub temu sem nabavil nov EGR zamenjal in dela. Obenem mu je zaradi slabega akumulatorja izklopil sopotnikov airbag in start stop sistem ni deloval. Po zamenjavi aku. je start stop deloval ostala je napaka/izklopljen sopotnikov airbag in pa pojavila se je napaka servovolana. Po 5 minutah vožnje se je ta napaka izbrisala sama od sebe (najbrž samo rekalibracija, nekje sem bral da na mestu zavrtis volan v skrajno levo in desno lego in je to to) dokler je bilo potrebno sopotnikov airbag vklopiti prek menija dostopnega vozniku na displayu.
Zamenjava EGR popolnoma dostopna za motorjem samo dva torx vijaka in to je to.. Avto ima 80kkm star je 10 let in vozi se 90% samo po centru Lj , občasno ga zapelje po obvoznici ali do Kranja da ga malo spiha..

Toliko za info če komu pride prav Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 10, 2022 5:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Spet se malo ukvarjam z diagnostiko. Uspel sem pravilno startat flight recorder in posnet par minut prostega teka. Naslednje snemanje bom izvedel med malo daljšo vožnjo. Potem pa ... rabim nekoga, ki bo interpretiral rezultate. Whistle


Flight_20220410_2.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  122.62 KB
 Pogledana:  30 krat

Flight_20220410_2.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 12, 2022 6:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Danes zjutraj sem pa "posnel" vožnjo od doma do službe. Confused No, saj kot je videti, se je napaka pokazala (drugi graf) ... tudi nasvet in sum je šel v to smer. Na prvega sem čisto zaradi lažjega ugotavljanja kje je kaj dal hitrost in obrate motorja.

Vprašanje ... zakaj bi EGR kar naenkrat nehal delat ... ob tem, da ne beležim nobene "pritožbe/zaznane napake" razen spremembe na kalkulaciji trenutne porabe?

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.88
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 12, 2022 9:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

EGR ne deluje vedno. Si spremljal temperaturo motorja?
_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 491 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group