|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
malci Član
Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05 Prispevkov: 829 Aktiv.: 3.98 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Sob Apr 16, 2022 10:09 pm Naslov sporočila: Inkscape - pozicija kroga |
|
|
Pozdrav.
Učim se uporabljati Inkscape za risanje za moj CNC, a ima manjšo težavo pri pozicioniranju kroga. Namreč X0/Y0 sta pri krogu zgoraj levo.
Je mogoče nastaviti, da bi bil X0/Y0 v centru kroga ( da bi bila na spodnji sliki XY pozicija 50/50)?
lp
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
41.11 KB |
Pogledana: |
8 krat |
|
_________________ Elektronika za hobi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
6dan8 Član
Pridružen-a: Tor 18 Jan 2011 10:53 Prispevkov: 1047 Aktiv.: 6.24 Kraj: Goriška
|
Objavljeno: Sre Apr 20, 2022 10:40 am Naslov sporočila: Re: Inkscape - pozicija kroga |
|
|
Citiram: |
...da bi bila na spodnji sliki XY pozicija 50/50... |
Če sem prav razumel vprašanje, bi rad imel prikazan center pozicije izbranega objekta? Mislim, da je to še vedno na "Wish List" pri Inkscape-u.
Predvidevam, da nimaš težav s samim pozicioniranjem objekta? Namig: lažje gre, če imaš vklopljeno mrežo, nastavljeno polnilo lika in vklopljeno vsaj "Snapping/Centers of objects" in "Snap to grid". Potem samo "zgrabiš" objekt in ga postaviš, kamor hočeš.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
maki Član
Pridružen-a: Čet 17 Jan 2008 8:02 Prispevkov: 315 Aktiv.: 1.54 Kraj: Logatec
|
Objavljeno: Sre Apr 20, 2022 9:36 pm Naslov sporočila: Re: Inkscape - pozicija kroga |
|
|
malci je napisal/a: |
Pozdrav.
Učim se uporabljati Inkscape za risanje za moj CNC, a ima manjšo težavo pri pozicioniranju kroga. Namreč X0/Y0 sta pri krogu zgoraj levo.
Je mogoče nastaviti, da bi bil X0/Y0 v centru kroga ( da bi bila na spodnji sliki XY pozicija 50/50)?
lp |
mislim, da si narobe razlagaš, to kar je na sliki je koordinatni sistem oz. 0 (ničla) izhodišče tega sistema. S tem je tudi pozicija lika v izhodišču, torej 0,0. Če želiš to uporabiti na cnc-ju potem je to kar prav v nasprotnem ti lik "pobegne" izven delovne površine.
Najboljše, da si definiraš velikost delovne površine tvojega cnc-ja in vse rišeš na to površino potem pa eksport...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
stane Član
Pridružen-a: Tor 17 Apr 2007 21:19 Prispevkov: 1279 Aktiv.: 5.99 Kraj: Rače
|
Objavljeno: Sre Apr 20, 2022 9:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Večinoma rišem tako, da je X0 in Y0 v sredini izdelka. Lažje je risat in tako tudi izdelam g kodo. Primer kos odžagam malenkost večji in poiščem sredino nato pritisnem X0 in Y0.
Seveda je lažje risat. Včasih rišeš 1/2 ali celo 1/4 izdelka ostalo je "copy".
Za Inkscape ne znam povedat, nimam izkušenj, odgovarjam tistim, ki dvomijo v takšno risanje.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
maki Član
Pridružen-a: Čet 17 Jan 2008 8:02 Prispevkov: 315 Aktiv.: 1.54 Kraj: Logatec
|
Objavljeno: Čet Apr 21, 2022 11:44 am Naslov sporočila: |
|
|
sem se malce poigral z inkscape, dela kot sem omenil, če iz njega izvoziš G-kodo.
Vsaj moj krmilnik povsem natančno prenese tudi pozicijo objektov na delovno površino.
Razlika pa je če ta program uporabiš zgolj za risanje, za generiranje G-kode pa nekaj povsem drugega. Je na netu ogromno prevajalnikov v G-kodo, pač izbereš, kar ti ustreza.
Za samo risanje niti ni pomembno kje začneš, ker lahko vse objekte naknadno premikaš. Važno, da vse prilagodiš tvojem stroju.
@stane
ne dvomom v nikakršen način risanja, ljudje izhajamo iz različnih sfer, kjer je lahko tudi pričetek nekega risanja povsem diametralno nasproten.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
malci Član
Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05 Prispevkov: 829 Aktiv.: 3.98 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Čet Apr 21, 2022 9:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav.
Očitno so moje želje težko oz nerešljive. Mogoče so res na wish listi.
Na spodnjih dveh slikah je videti primer, ki mi gre na živce (pa v tem primeru ni težava, ker so okrogle cifre). Če bi bil X0/Y0 v centru kroga, potem bi ob spremembi velikosti le ta ostal v centru, tako pa se središče premakne
lp
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
44.13 KB |
Pogledana: |
4 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
38.87 KB |
Pogledana: |
2 krat |
|
_________________ Elektronika za hobi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
maki Član
Pridružen-a: Čet 17 Jan 2008 8:02 Prispevkov: 315 Aktiv.: 1.54 Kraj: Logatec
|
Objavljeno: Pet Apr 22, 2022 7:40 am Naslov sporočila: |
|
|
bom preveril še to možnost, medtem pa lahko to enostavno rešiš z funkcijo "offset" oz. "outline" in potem starega enostavno pobrišeš
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 265 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|