 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.95 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Čet Feb 15, 2024 12:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
v.j. je napisal/a: |
Po nekaj letih brezhibnega delovanja in nemotenega branja ključa pred vsakim zagonom motorja, se je prejšnji teden začelo... najprej tu in tam se občasno ni prižgala rumena lučka za uspešno branje ključa, potem ap tako pogosto, da je bilo treba dat kontakt tudi 10x in več.
.....
. |
A to le na eni lokaciji ali povsod?
Zakaj sprašujem? Podoben problem sem imel sam. Najprej zmanjšan doseg daljinskega upravljalca pa občasno "izguba ključa". Najprej sem menjal baterije v daljincu potem sem vzel rezervni ključ. Pozoren sem postal, ko je prišel k meni kolega in je rekel, da mu je ravno odpovedalo daljinsko zaklepanje. Začel sem sumit, da je nekaj "v zraku". Razgovoru na dvorišču se je pridružil še brat neposredni sosed. Tudi njemu se je dogajalo, da mu zjutraj ni "prijel" ključ potem pa je čez dan delal normalno
Sum je padel na wifi omrežje. Z bratom sva imela zunaje antene za povezavo. Brat je imel še eno anteno z ca 1km oddaljenim objektom. Najprej sva vse zunanje dostope pogasnila a težava ni izginila.
Ja nekako smo se navadili na ta problem - je pa težava iznenada izginila.
Začeli smo ugotavljati kaj bi bil lahko vzrok.
Brat je imel v eni iz med vtičnic vključen ojačevalec wifi signala, ki pa je bil skonfiguriran na omrežje, ki ni bilo več aktivno. (spremenjeni dostopi)
Ko je tisto zadevo izklopil težav ni bilo več. Očitno je tista zadeva skoz iskala omrežje in pozročala motnje tako daljiskemu zaklepanju kot tudi imobilizatorju. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
v.j. Član

Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47 Prispevkov: 1661 Aktiv.: 13.20 Kraj: Veldes
|
Objavljeno: Čet Feb 15, 2024 3:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Povsod se je to dogajalo, doma, v službi, pred trgovino, nekje na samem daleč od naselja, ob vseh mogočih urah... ključ je (oba ključa sta enaka) navaden brez daljinca, notri je pasiven RFID, ni baterije.
s53al je napisal/a: |
Je mehanikov tester original za Hyundai ? |
Moj mehanik ima univerzalni tester, za branje in brisanje napak je popolnoma enakovreden tistemu, ki ga imajo na uradnih servisih Hyundai. Ne gre za kakšen poceni kitajski tester, ne vem katere znamke je, zadeva ni poceni, če se ne motim podpira večino avtov. Mislim, da se plačuje tudi nekakšna licenca.
Ker v igri ni kakšen poceni kitajski klon, ponaredek ali kar koli enostavnega, dejansko nima veze kakšen tester je, pomembno je, da pravilno prikaže napake s kodo in opisom.
Mehanična delavnica je s tremi zaposlenimi, dva stebrna dvigala, valji za test zavor, ... v glavnem, dobro opremljena delavnica z dolgoletno prakso, ni kar tako en garažni mehanik.
Ker sodelujeva že dolgo časa, tudi on mene kdaj rabi na mojem področju, imam možnost da se nenajavljen oglasim in malo poklepetamo, mi da nasvet, priklopi na tester, da smernice, tako da manj zahtevne stvari kadar se mi da, popravljam sam.
. _________________ Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore' |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s53al Član

Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44 Prispevkov: 1123 Aktiv.: 6.29 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Ned Jun 30, 2024 5:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Isti avto, druga napaka nasploh pri tem avtu v 18. letih.
V armaturi se mi je prižgala rumena lučka za motor (CHECH).
V navodilih piše »Malfuncion indicator Light (MIL) (if installed)
Preverim z testerjem, izpiše napako PO340, kar pomeni, senzor odmične gredi.
https://club.autodoc.si/obd-codes/p0340
Napako izbrišem in lučka ob ponovnem zagonu avta ugasne. Bilo je kratke sape, čez minuto-dve se spet prižge.
Ponovim vajo, ko napako spet izbrišem iztaknem klemo (+) za 10 min.
Avto vžgem in ga pustim v prostem teku cca.15 min. Lučka se NE prižge. Ok.
Čez pol ure test. Lučka se čez minuto spet prižge.
Možne napake PO340
https://www.autodoc.si/info/check-engine-na-armaturni-plosci-vzroki-za-aktiviranje-indikatorja-in-nacini-odpravljanja-tezav
Glede na opisano obstaja tudi možnost, da je kje kaj zamašeno, saj delam kratke relacije.
Za test sem ga »pritisnil« v tretji prestavi v rahel klanec v dolžini cca. 400m in ta rumena lučka je pričela utripati. Ko sem hitrost zmanjšal je nehala utripat, ampak sveti.
Tu je še seznam ostalih napak
https://club.autodoc.si/obd-codes/all
Če je samo senzor je to 10€ + delo.
Zanima me, če se je že kdo od vas srečal z takšno ali podobno napako? _________________ Vremenska postaja Doblička gora |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.69 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Ned Jun 30, 2024 10:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zamenjaj.
Če pa seveda želiš raziskovati, pa poglej ali lahko z tvojim testerjem v živo gledaš vrednost senzorja.
Še bolj hard core je pa, da gledaš z osciloskopom.
Ni vredno se mučiti in ugibati.
Naroči senzor z autodoc, zamenjaj (1 beer job) in to je to.
Zelo verjetno bo to rešilo problem.
Ko boš pa razdiral pa še poglej za morebitnimi slabimi ali poškodovanimi žicami. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mateik Član

Pridružen-a: Sob 06 Avg 2022 18:31 Prispevkov: 261 Aktiv.: 7.50 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jul 01, 2024 9:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
In po njegovem tempu prejšnjih servisov bodo rezultati nekje marca 2025  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.69 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Tor Jul 02, 2024 7:42 am Naslov sporočila: |
|
|
Za vikend je oče od moje potožil, da mu avto cuka.
Včeraj dopoldne je zamenjal filter za gorivo brez efekta (mehanik mu ga je celo narobe montiral).
Popoldan sva zamenjala še svečke, ena je bila vidno poškodovana in težava je videti odpravljena.
Bova pa sedaj spremljala, če bo še kaj problematičnega. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2742 Aktiv.: 13.22 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Tor Jul 02, 2024 9:38 am Naslov sporočila: |
|
|
Ob menjavi svečk obvezno menjaj še kable. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.69 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Tor Jul 02, 2024 10:03 am Naslov sporočila: |
|
|
Hvala, bom kupil in zamenjal. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s53al Član

Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44 Prispevkov: 1123 Aktiv.: 6.29 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Čet Jul 04, 2024 1:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Senzor sem zamenjal (napaka PO340) po zamenjavi zresetiral napako. Največ časa mi je vzel "zapečen" konektor.
Imam pa občutek, da je avto sedaj bolj "živ".
P.s. Nove svečke imajo za seboj 12000 od skupno 116000 Km. Vžigalni kabli so še originalni.
Hvala za namige  _________________ Vremenska postaja Doblička gora |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s53al Član

Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44 Prispevkov: 1123 Aktiv.: 6.29 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Čet Maj 15, 2025 4:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Isti avto, drugi problemček - gretje.
Sedaj, ko se dnevne temperature gibljejo okoli 15 do 20°C. v začetku normalno piha mrzlo kar je normalno. Ko se avto segreje, čez kakšnih 10 min začne pihati malo mlačno. Seveda je pa nastavljeno na mrzlo. Za test vklopim klimo, piha normalno mrzlo.
Zračni, kabinski in klima filtri so zamenjani. Vode je. Tista mehanski preklopnik za toplo/mrzlo se lepo premika.
Kakšna ideja, kaj bi lahko bilo? _________________ Vremenska postaja Doblička gora |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.13
|
Objavljeno: Pon Maj 19, 2025 8:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zataknjena loputa, daj na vroče, hladno, vroče hladno. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
v.j. Član

Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47 Prispevkov: 1661 Aktiv.: 13.20 Kraj: Veldes
|
Objavljeno: Pon Maj 19, 2025 8:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
@s53al: Kaj pa če bi odprl novo temo, ker tole gretje oziroma klima nima veze z vžigom.
@1dva3: Ne bi rekel, da je (zračna) loputa, razen če s tem misliš ventil za vročo vodo iz motorja, ta ne zapira dobro.
. _________________ Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore' |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s53al Član

Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44 Prispevkov: 1123 Aktiv.: 6.29 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Pon Maj 19, 2025 11:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
@1dva3 sem sprobaval pa ni bolje.
Nekje ne zapira dobro... Če ima kdo kakšno shemo tega air sistem se priporočam.
Z novo temo pa naj moderator presodi. Če so pa napake od enega istega (znamke in modela) avta na istem mestu pa verjetno ni sporno ali pač... _________________ Vremenska postaja Doblička gora |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.69 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Tor Maj 20, 2025 7:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Tukaj so servisna navodila.
Če tukaj notri ne bo nič o sistemu klimatiziranja potem obupam. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s53al Član

Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44 Prispevkov: 1123 Aktiv.: 6.29 Kraj: Bela krajina
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|