 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tunek30 Član

Pridružen-a: Pon 25 Sep 2017 13:28 Prispevkov: 46 Aktiv.: 0.49 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Čet Okt 24, 2024 12:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede točkovnih aparatov za nikel trakove za baterije sem preiskušal več modelov in na koncu sem si ga sam naredil.
Če gledamo napajanje iz avto akumulatorja je je potrebno paziti, da so vodniki do elektronike dovolj debeli, saj je padec napetosti pri 3 V se že pozna.
Ker ustreznega kabla se ne da dobiti pri nas je ena izmed rešitev, da se kupi tajnša pletena žica in se sestavi do 50 mm2 in zadeva deluje izredno dobro že pri 50% moči.
Kabli za vžig osebnih avtomobilov so preslabi in jih je potrebno narediti tako, da se spleteta dva bakrena vodnika skupaj in z termo skrčljivo cevko in drugo izolacijo izolira. NApetost je max 3V. Tok pa do 500A.
Kdor ima namen se ukvarjati z tem je edina rešitev, da si sam naredi točkovni varilni aparat. Glavno elektroniko naroči po spletu. Kable pa bo moral žal si sam narediti, saj je izredno težko dobiti kable, kateri so debeli in so še zraven prožni oziroma zelo dobro gibljivi in sočasno imajo dobro izolacijo. Žal podatki, akteri so navedeni na kablih za zagon osebnih vozil so neresnični, saj se pri točkovnem aparatu pojavi prevelik padec in je celo na koncu 100A manjši tok pri toškovnem varjenju, kar ima za posledico, da ne naredi dobrega točkovnega spoja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2742 Aktiv.: 13.22 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Čet Okt 24, 2024 12:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zelo fini zvijavi vodniki ustreznega preseka se uporabljajo pri varilnih aparatih, tako da vzporedna vezava vodnikov je slaba praksa. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.12
|
Objavljeno: Čet Okt 24, 2024 4:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Varilni drati bodo pravi odgovor
Avto kabli so 6-10mm2, ostalo je izolacija. Pa ponavadi so še iz ALU |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mosqito Član


Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22 Prispevkov: 3531 Aktiv.: 31.57
|
Objavljeno: Čet Okt 24, 2024 9:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na kweldu sem uporabil 16mm2 varilne kable. Za priklop baterije so pini za konektorje automotive baterij, ostalo so kabel-čevlji 16/M8. Same elektrode so direktno nakrimpane na varilni kabel. Rabiš nekaj malega orodja. Še najdražje so klešče za stiskanje. "Tapoceni" bizline so 120 eur. _________________ Always going the extra mile. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.83 Kraj: KOČEVJE
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|