 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
int47 Član


Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10 Prispevkov: 2104 Aktiv.: 8.88 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Okt 07, 2024 5:21 pm Naslov sporočila: Electrolux pomivalni stroj in njihov klicni center |
|
|
Pred približno letom in pol smo nabavili dva različna pomivalna stroja znamke Electrolux.
Pri prvem se je ob prvem zagonu sprožil senzor za prisotnost vode v ohišju.
Krivec je bil plastični del, ki je imel na otip mehanske lastnostmi podobne Albert piškotom.
Drugi po 1,5 let občasne uporabe ne začne več pralnega cikla. Po 5 min se izklopi, če zaprem vrata, ali ne. V tem času ne narediu niti blip.
Če moram ugibat, je prvi osumljenec stikalo/senzor zaprtih vrat.
Kar me je spravilo na obrate je bil odziv operaterke v klicnem centru, ki ni nehala trosit nasvetov za podaljšanje življenske dobe stroja, me prepričevala, da je kriv vodni kamen, zaprt ventil za vodo, ali jaz, ki verjetno ne upoštevam proizvajalčevih navodil za vzdrževanje stroja...
Sem jo moral parkrat prekinit in skoraj izsilit prijavo okvare v garanciji.
Do sedaj sem bil prepričan, da je škart roba v domeni znamk, kot je npr. Gorenje.
Klincni centri internetnih in mobilnih operaterjev, pa preizkušajo meje potrpljenja in živcev strank.
Elektrolux je očitno uspel združit oboje. _________________ Kdor ni skregan, ni Slovenc ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
v.j. Član

Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47 Prispevkov: 1661 Aktiv.: 13.20 Kraj: Veldes
|
Objavljeno: Pon Okt 07, 2024 5:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dokler je izdelek v garanciji, njim ni v interesu, da bi servisirali. Ko poteče garancija, ni problema, takoj dobiš servis, še najraje pa vidijo, da kupiš nov aparat.
Klicni center, le zakaj, najbolje je pismeno, da imaš dokaz o komunikaciji. Če nimajo naslova, kamor lahko pisno po eelktronski poti prijaviš napako, pošlješ pritožbo na TIRS, saj so dolžni zagotoviti dosegljivost.
Z Gorenje podporo in/ali servisom, nikoli ni bilo posebnih težav, razen pri kvaliteti nekaterih delov... najbolj me jezi neravnost nadomestne šipe za steklokeramično kuhališče
Mimogrede omenjeni operaterji... tudi z njimi je najbolje pismeno in nič po telefonu.
. _________________ Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore' |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonS Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4769 Aktiv.: 20.13 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Pon Okt 07, 2024 7:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa Gorenju fali?
Imajo 5 letno garancijo in vsaj 5 let imaš mir servis pa je tudi kar odziven.
Je pa bil elektrolux svoj čas pojm kvalitete. Očitno tudi tam "pojenjujejo moči" _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lojzek Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00 Prispevkov: 3387 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Pon Okt 07, 2024 8:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede na dejstvo, da jaz (no ja, zadnje čase moja žena) kupujemo Gorenjeve stroje (vse gospodinjsko je Gorenje) nismo imeli do sedaj še nobenega problema s strojem mlajšim od recimo.. 7. let.
Tako da mislim, da Gorenje, (na žalost tudi italijanski in kitajski izdelki) nikakor niso za popljuvat, kot nekateri počnete.
Pa še ena malenkost. Gorenjevega sta naredila v večini primerov Janez in Micka. Ne Mario, Hans, Yicak ali Šingtao. Večinoma.
Še to uničimo, pa smo samo še za sužnje (in molzne ovce) dobri.
PS, moj post nima veze s temo.... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
twom Član


Pridružen-a: Ned 26 Okt 2003 0:37 Prispevkov: 986 Aktiv.: 4.16 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Okt 07, 2024 8:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Podobna zgodba z A1.
Jih ne moreš niti priklicat, niti poslat maila. Lahko se pa pogovarjaš s chat butom. Sicer ne vem kaj naj bi mi pomagal, ker še operaterki potem nisem mogel dopovedat da njihova storitev ne deluje.
Morda kdo pozna njihov mail (A1), lahko ZS, kamor jim lahko pošljem mail? Info@ ne deluje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
C-64 Član


Pridružen-a: Ned 01 Dec 2013 12:14 Prispevkov: 141 Aktiv.: 1.00 Kraj: Lesce
|
Objavljeno: Tor Okt 08, 2024 11:20 am Naslov sporočila: |
|
|
Lani je po dolgih letih uporabe padla odločitev, da zamenjamo štedilnik. Gorenje - vsa leta BP edino še v garanciji je odpovedal en termostat. Od takrat naprej ni bilo težav. Leta so pač naredila svoje malo pa smo želeli tudi posodobitve. Po kar nekaj obiskih prodajnih salonov smo se odločili za BEKO. Takoj po nakupu smo opravili tudi registracijo za podaljšanje garancije.
Že takoj je žena opazila, da se nekateri gumbi obračajo bolj na trdo. Težava je bila v tem, da je bil utor v gumbu preglobok in če je bil gumb potisnjen do konca na os se je drgnil ob čelno ploščo. Prva rešitev je bila, da so se vsi gumbi za malenkost potegnili navzven. Sčasoma so spet zlezli nazaj do konca in so se zopet zatikali. Trajna rešitev - košček papirja v utor gumba, ki je preprečil, da bi ga lahko potisnil do konca.
Čez kake pol leta pa nova težava. Vsi gumbi so črni zgornji del pa je prevlečen z neko metalizacijo. Ta del je začel pokati in se luščiti. Zadeva je bila kot neki opilki in sem se en dan dobesedno urezal na tem. Sledila je prijava napake preko njihovega portala. Ta del moram pohvaliti in je šlo vse brez težav in zelo hitro. Težava pa je nastopila ob njihovem klicu iz klicnega centra za pomoč uporabnikom. Zahvalili so se mi za prijavo napake v isti sapi pa je prijazen glas na drugi strani začel z razlago, da se zavedajo mojih težav vendar naj to ne bi bila njihova krivda temveč posledica nepravilne uporabe oziroma mehanska poškodba. Lahko naročim servis vendar to ne bo šlo pod garancijo. Sem jo pustil kar nekaj časa, da je povedala svoje. Za konec sem ji omenil, da bomo razmislili o tem in jih obvestim. Ko sva končala sem malce razmislil, kako naprej. Sledil je drugi mail v katerem sem dopisal le, da smo povsem razočarani nad njihovim izdelkom, ki je povzročil tudi to, da smo se poškodovali na njem. Ter da bo sledila prijava ustreznim institucijam.
Manj kot uro po tem je sledil nov klic, najava serviserja, v parih dneh vse urejeno - v garanciji. Sledil je še povratni klic po opravljenem servisu, če je sedaj vse ok in če smo zadovoljni z izdelkom ter samo servisno storitvijo. Zamenjani vsi gumbi, ki sedaj ne lezejo nikamor pa še par dodatnih za "vsak slučaj" nam je pustil serviser. _________________ C64 je zakon. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
v.j. Član

Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47 Prispevkov: 1661 Aktiv.: 13.20 Kraj: Veldes
|
Objavljeno: Tor Okt 08, 2024 3:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
BRAVO, pravilno, C-64, tak postopek je pravilen, pritisniti je potrebno nanje.
Omenjeni primer luščenja gumba bi sicer res lahko bil krivda uporabnika, ampak v večini primerov, več kot 99% ni kriv uporabnik, pač pa slaba kvaliteta izdelka oziroma dela ki se je pokvaril.
Ko nam na servisu ali tehnični pomoči začnejo trobezljat o "nepravilni uporabi" bodimo na to že pripravljeni. Vedno imejmo pripravljeno trditev, da izdelek uporabljamo skladno z navodili na pravilen način. Kaj je pravilen način je širok pojem in praviloma velja za običajni način uporabe, razen če ni to nedvoumno napisano, opisano v navodilih za uporabo.
Vztrajanje pri trditvi, da izdelek uporabljamo skladno z navodili, pravilno, kot dober gospodar in običajno za gospodinjskega uporabnika, je zelo pomembno. V primeru takih in podobnih napak se je najbolje poslužiti pismene komunikacije, pazimo na roke in se zavedajmo svojih pravic, ki so določene z zakonom o varovanju potrošnika.
Če ne zaleže, če ne dosežemo svojih pc, je potrebno v roku podati prijavo na TIRS, v prilogi dodamo še vso pismeno komunikacijo, zato se raje izogibajmo telefonu, da imamo vse dokaze. Tudi v prijavi na TIRS je pomembno, da natančno opišemo in poudarimo, da z izdelkom ravnamo skladno z navodili, ...
Nekateri deli, kot so npr gumbi in ročaji, so res podvrženi obrabi, ampak praviloma morajo zdržat vsaj garancijsko dobo, velja seveda za običajno gospodinjsko uporabo.
Samo 1x sem imel težavo z ročajem na hladilniku Gorenje, ampak je bil že krepko izven garancije: ker se odpira dokaj pogosto, se je pojavila razpoka, ki bi seveda šla naprej, dokler se ne bi ročaj odlomil. No, še preden je počil do konca, sem za nekaj eur kupil drug ročaj, ki drži že... hmm, ponovno več kot 5 let.
Panti na vratih pečice Gorenje, so bili prav tako menjani, ko je počil eden, sem zamenjal oba, preventivno.
Pralni stroj, ko je enkrat polnoleten, je normalno da so bili v tem času že zamenjaniležaji in semering, tudi amortizerje sem zamenjal, še vedno deluje brezhibno.
Z Gorenje belo tehniko sem tudi jaz zelo zadovoljen, oziroma sorazmerno zelo zadovoljen, saj ni popolnoma brez napak.
. _________________ Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore' |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2742 Aktiv.: 13.22 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Tor Okt 08, 2024 7:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če oni trdijo, da gre za nepravilno uporabo, bodo morali svojo trditev dokazati na sodišču. Me prav zanima kateri sodno zapriseženi strokovnjak bo potrdil njihove navedbe. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
int47 Član


Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10 Prispevkov: 2104 Aktiv.: 8.88 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Okt 11, 2024 3:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Electrolux pomivalni stroj:
Še isti dan po klicu se je najavil serviser za naslednji dan.
Prišel, rekel, da je v okvari ključavnica vrat. Ključavnoco mora naročit, kar bo trajalo vsaj en teden...
Gorenje:
Včasih je bilo pri nas doma vse od Gorenja, dolker mi ni bilo zadosti.
Servis je večinoma res dostopen. Žal ga je bilo prevečkrat potrebno poklicat takoj po montaži. Večinoma sta bila nato vsaj dva servisa v garanciji. Po iztreku garancije smo ponavadi ostali z napravo, ki je ravno še dovolj delovala, da jo je bilo škoda zamenjat.
Gorenje servisna prodajalna v Črnučah in njihova podpora:
Praviloma iz napisne ploščice stroja niso uspeli ugotvit kateri del je pravi.
Če sem dobil napačen del zaradi njihove napake, zelo radi komlpicirajo pri vračilu.
Pridem z oznako stroja in izrabljeno ščetko. Zvem, da rabim povedat oznako motorja.
Naslednji dan povem oznako motorja in mi drug prodajalec reče, da rabi oznako stroja...
Hočem kupit nadomestno malo okroglo krtačo za sesalec. Stara ni dovolj. Hoče točno oznako sesalca.
Rabim grelec za žar. Povem vse, kar piše na napisni ploščici in dobim napačen grelec.
Rabim termostat za hladilni del hladilnika z dvema kompresorjema. Tipu za pultom rečem, naj mi da prvega za hladilni del ki ima približno dovolj dolgo kapilaro.
Prodajalec se odloči naredit dizertacijo. V katalogu poišče vse termostate za hladilni del hladilnikov z dvema kompresorjema. Nato ugotovi da vse te termostate zamenjata le dva tipa termostatov, od katerih je le en dobavljiv. _________________ Kdor ni skregan, ni Slovenc ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1670 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Pon Okt 14, 2024 2:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
int47 je napisal/a: |
...
Praviloma iz napisne ploščice stroja niso uspeli ugotvit kateri del je pravi.
Pridem z oznako stroja in izrabljeno ščetko... |
Tudi v naši trgovini z belo tehniko in rezervnimi deli mi je prodajalec že takoj na začetku povedal, naj raje pridem z izrabljeno ščetko pralnega stroja, kot pa z napisno ploščico od Gorenjevih strojev. Ker glede motorjev menda vgrajujejo vse kar jim pač takrat pride na sestavljalno linijo in ni nekega pravila. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
int47 Član


Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10 Prispevkov: 2104 Aktiv.: 8.88 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Okt 18, 2024 7:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Včeraj je prišel mojster z novo ključavnico. Ugotovil, da tudi po zamenjavi stroj ne deluje.
Naslednjič bo poskusil zamenjat elektroniko... _________________ Kdor ni skregan, ni Slovenc ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
int47 Član


Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10 Prispevkov: 2104 Aktiv.: 8.88 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2024 10:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Danes je prišel mojster z novo elektroniko.
Ponovno ni bil uspešen... _________________ Kdor ni skregan, ni Slovenc ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sigi Član

Pridružen-a: Čet 31 Jul 2014 11:42 Prispevkov: 207 Aktiv.: 1.56 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Tor Nov 05, 2024 4:33 am Naslov sporočila: |
|
|
int47 je napisal/a: |
Danes je prišel mojster z novo elektroniko.
Ponovno ni bil uspešen... |
Preveri garancijske pogoje, ker imajo v pogodbi verjetno omejen čas za odpravo napake.
Ko je sine po lastni krivdi namočil telefon (na kolesu ga je presenetil dež), so ga BigBangovem servisu tenstali toliko časa, da je pretekel rok za odpravo napake. S stisnjemi zobmi so nam dali povsem nov telefon.
Sicer sem pa ravno danes prijavil napako na gorenjevem pomivalnem stroju v garanciji. Za naš predel Slovenije je za serviserja čakalna doba cca 14 dni. Škripnil pa je le ventil na aqua-stop dovodni cevi, bom poskusil cev kje dobiti in v 10min sam zamenjam. Ker na roke pomivat dva tedna... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
milan57 Član

Pridružen-a: Sob 10 Jun 2023 14:24 Prispevkov: 15 Aktiv.: 0.61 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Tor Nov 05, 2024 9:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
C-64 je napisal/a: |
Lani je po dolgih letih uporabe padla odločitev, da zamenjamo štedilnik. Gorenje - vsa leta BP edino še v garanciji je odpovedal en termostat. Od takrat naprej ni bilo težav. Leta so pač naredila svoje malo pa smo želeli tudi posodobitve. |
Tu ste padli na finto potrošništva. Sam to ignoriram in še vedno poganjam 35 let staro vgradno pečico Iskra. Pred nekje petnajstimi leti je pregorel spodnji grelec. Dobil sem podobnega, le dve novi luknji je bilo treba zvrtati v pločevino za napajalna izvoda. Drugače pa na par let pregori žarnica in je treba pečico izvleči.
Pralni stroj imam Gorenjev letnik okoli 2000. Zaenkrat se še dobijo ležaji, semering, guma in črpalka. Sem pa že moral razstaviti programator in malo zakriviti obrabljene kontakte, tu je bil še najbližje menjavi, če popravilo ne bi uspelo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mona Član


Pridružen-a: Tor 09 Dec 2003 19:26 Prispevkov: 163 Aktiv.: 0.69 Kraj: okolica Ljubljane
|
Objavljeno: Sre Nov 06, 2024 11:10 am Naslov sporočila: |
|
|
Z gorenjem nimam dobrih izkušenj. Servis je pa tudi bolj tako. Imamo Boscha doma ze nekaj časa. (kupljen v Nemčiji za njihovo področje) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|