 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Sob Dec 21, 2024 1:13 pm Naslov sporočila: Kako BC izračunava porabo? |
|
|
Mi lahko kdo malo pojasni način, na katerega BC izračunava porabo? Številke mi namreč ne gredo najbolje skupaj.
Natočim poln tank in naredim reset porabe na BC-ju. Ko je prazen ponovim po enakem postopku. Izračun litri-kilometri pokaže 6,6l/100km, BC pa trdi, da je poraba 6,1l/100km. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sg1 Član

Pridružen-a: Sre 14 Avg 2013 9:28 Prispevkov: 233 Aktiv.: 1.62 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Dec 21, 2024 2:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
BC (vw passat) je s privzeto nastavitvijo tudi meni kazal za cca 5 % nižjo porabo od izračunane.
Je pa možno ta prikaz korigirati z kodiranjem števca, kar sem tudi storil in spravil prikazano in izračunano porabo v toleranco +/- 1 dl /100 km. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.23
|
Objavljeno: Sob Dec 21, 2024 2:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Preračuna iz pretoka na injektorjih in poti, ki jo dobi od ABS računalnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jozkoc Član


Pridružen-a: Sre 16 Jun 2010 13:32 Prispevkov: 589 Aktiv.: 3.23 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Dec 23, 2024 9:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri meni BC po reset-u kaže večjo porabo kakor je ročni izračun, po nekaj tankih goriva se pa oba rezultata približata.To sem si razlagal tako, da ima BC neko tovarniško prednastavljeno vrednost ki jo kasneje korigira glede na količino goriva v tanku in prevoženih km.
@1dva3 je napisal da BC vrednost porabe goriva dobi preko pretoka na injektorjih, hm ... za trenutno porabo ja, za povprečno porabo pa nisem razmišljal v tej smeri, je pa ta način mnogo bolj kompliciran ker je pretok na injektorjih odvisen od več dejavnikov, pritisk stopalke za plin, temperatura motorja, senzor izpušnih plinov (lambda sonda) in mogoče še kaj, in za po vrhu vsega so to stalno spreminjajoče vrednosti, zato bi bil točen izračun za povprečno porabo goriva vprašljiv. _________________ Nikoli ni tako dobro da ne bi moglo biti še boljše. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.23
|
Objavljeno: Tor Dec 24, 2024 4:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pretok pri dizlu meri v mikrogramih na vbrizg. Vsi korekcijski faktorji se že upoštevajo še preden pride do te vrednosti, saj se iz tega izračunava vse ostalo, količina EGR, boost itd.
Pri bencinarju je podobno, pri navadnem ajnšpricu še lažje. Ve se kak je tlak v vodu goriva * čas odprtja injektorja * pretok.
Vrednost količine goriva pa je mapirana glede na tank, ki je zaradi različnih dimenzij različna, glede na to, kaj sporoča plovec, potem je pa odvisno od truda proizvajalca koliko to res odgovarja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4222 Aktiv.: 17.83 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Tor Dec 24, 2024 6:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
kako pa potem vneseš korekcijo ?
npr:
- do oranžne lučke je gorivo dokaj natančno cca 1/2- 3/4 l na bencinski pumpi ,
- po oranžni lučki striže cca 4 litre
? _________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.23
|
Objavljeno: Sre Dec 25, 2024 12:22 am Naslov sporočila: |
|
|
Ne moreš brez software-skega posega v ecu ali pa instrument cluster.
Če imaš ustrezen OBD skener, ali pa vsaj nekaj podobnega ELM se lahko priklopiš na stroj in ti ta napiše točno litražo v L v tanku, potem pa se lahko s tem igraš v aplikaciji, npr, jaz sem gledal koliko L sem porabil na eni furi. 0,9-1L do šihta ali nazaj. Pač uporabno, da veš, koliko imaš dnevnega stroška ipd.
Načeloma je oranžna lampa ločena od SW dela in se sproži "mehansko", ko je tank bolj ko ne prazen. Od te točke naprej je vse bolj ko ne ugibanje, ker je geometrija tanka slaba (prekati, ojačitve ipd.) in lahko ostaneš brez goriva v kakem ovinku ali klancu.
Tudi tankanje - do vrha, dokler ti pumpa ne klikne ni v redu, saj ostane gorivo v cevi in ni več sistem točen, saj se tank sam "Polne" med vožnjo in so potem vsi popravki mimo.
Odvisno od kvalitete sisteme, ki ga imaš, zna zaznati sam, koliko je dejansko goriva, četudi ta pljuska ob stene rezervoarja. Čeprav je stvar primitivna, so stvari kar v redu narejene. Ni več tako kakor pri starih avtih, kjer se je cagr premikal ali si šel v levi ali desni ovinek. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MH Član


Pridružen-a: Pet 20 Jan 2023 14:11 Prispevkov: 51 Aktiv.: 1.75 Kraj: SLO
|
Objavljeno: Sre Jan 29, 2025 10:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na VAG grupi se korekcija naredi z VCDS testerjem oz. softverom. Nekje v meniju ima "mileage correction". Pri meni je bilo ca. 5-6 % in je zdaj odstopanje v okviru <0.1 l/100 km.
Da se korigirati tudi tank oz. rezervo, ampak tega raje nisem diral, da ne bi kje ostal na suhem  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 491 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|