 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tunek30 Član

Pridružen-a: Pon 25 Sep 2017 13:28 Prispevkov: 46 Aktiv.: 0.49 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Maj 24, 2025 10:53 pm Naslov sporočila: Barterijsko orodje LIDL |
|
|
Ko je debata okrog bateij za orodja v LIDLU. SAm sem preveril baterije in moram reči, da je baterija 2Ah za PArkside v LIDLU škoda denarja, saj se hitro izprazni. Tako ŽAGA, kotna brusilka, udarna kladiva in razne žage delujejo super z baterijami 4Ah in naprej. Polnilec pa je dobro nabaviti kakšnega v rezervo. Tudi popravilo je mogoče, saj so celice 18650. mislim, da imajo tiste baterije z blutu oznako pa drugačne celice in jih je težko dobiti. mislim, da so 21 pa še nekaj oznaka.
Kdor ima pokvarjeno baterijo ali slabe celice in je elektronika vredu se sprača v Hofgru kupiti neuporabno baterijo in celice premontiraš v to baterijo in dobiš 5Ah. Seveda pred pogoj je da imaš orodje za popravilo . |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tunek30 Član

Pridružen-a: Pon 25 Sep 2017 13:28 Prispevkov: 46 Aktiv.: 0.49 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Maj 24, 2025 10:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
v.j. je napisal/a: |
Kot sem napisal, balansirnih konektorjev ni več.
Vsaj za Makita baterije 12V 3S in na nek način 18V 5S sploh nimajo BMS za nadzor, ampak samo kontrolno vezje za identifikacijo polnilniku. Za 12V vem, da jih balansira polnilnik, no, glede na to da so izvodi vseh celic na konektorju, torej za balansiranje skrbi polnilnik. Koliko je to res, nisem prepričan, ampak za brez veze niso dostopni priključki.
Dobra praksa bi bila, da bi prav vse baterije imele od zunaj dostopen balansirni konektor, ki bi moral biti standarden za vse enako, tako kot je recimo USB za polnjenje mobilnih naprav. Na tem področju bi lahko EU naredila nekaj reda in uzakonila take baterije, saj bi bilo potem manj odpadkov.
. |
Imajo kontrolo napetosti na eno baterijo, katera je vezana v nadzor. Zato ni dobro baterije menjavati tako, da imajo različne zagonske tokove in težava je tudi, če so bateijske celice višje kapacitete in tok, kot je vgrajna v bateriji. Pojavi se težava zagona. Sam se držim načela, da stikalo za zagon ne pritisnem takoj do konca ampak postopoma povečujem moč z stiskanjem stikala do konca. Zadeva se obnese pri AMKITI, BOSCH-u in DEVALTU. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|