 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
damo Član


Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 13:45 Prispevkov: 2008 Aktiv.: 8.48 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Sre Mar 28, 2007 11:07 am Naslov sporočila: Predelava viličarja iz 12 na 24V |
|
|
Prijatelj bi rad predelal viličar INDOS iz 12 na 24V (zaradi lažjega zagona starterja). Ali bi poleg menjave reglerja moral zamenjati tudi alternator? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejs Član

Pridružen-a: Čet 22 Mar 2007 13:58 Prispevkov: 66 Aktiv.: 0.30 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Sre Mar 28, 2007 11:22 am Naslov sporočila: |
|
|
Tudi tega.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 16.01
|
Objavljeno: Sre Mar 28, 2007 12:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa še vse žarnice v lučeh, če jih ima. In Rotacijska luč se utegne zelo hitro vrteti, če ima 12V motorček.
Ne pozabi na hupo in piskač za vzvratno vožnjo.
Morda bi 12V napeljavo pustil kar nedotaknjeno in bi zanjo napravil Odcep Med akumulatorjema. 24V pa vežeš samo na zaganjač. Tako bi res potreboval samo regulator in alternator.
LP,
Igor _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zoran Član

Pridružen-a: Ned 28 Nov 2004 14:44 Prispevkov: 550 Aktiv.: 2.32 Kraj: SG
|
Objavljeno: Sre Mar 28, 2007 12:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne pozabi na varovalke. Sedaj so dimenzionirane na 12V instalacijo, po novem pa morajo biti za 24V (P = U * I) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejs Član

Pridružen-a: Čet 22 Mar 2007 13:58 Prispevkov: 66 Aktiv.: 0.30 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Sre Mar 28, 2007 1:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
igo je napisal/a: |
...
Morda bi 12V napeljavo pustil kar nedotaknjeno in bi zanjo napravil Odcep Med akumulatorjema. 24V pa vežeš samo na zaganjač. Tako bi res potreboval samo regulator in alternator.
....
r |
To ni pametno, ker hitro uničiš akumulator, na katerega je vezana 12V napeljava. Kvečjemu se naredi vezje iz 24V na 12V za ostale porabnike.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Speed King Član

Pridružen-a: Tor 19 Okt 2004 0:49 Prispevkov: 115 Aktiv.: 0.49 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Sre Mar 28, 2007 1:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Podobno kot je napisal Igo, so imele nekateri kamioni od Zastave, pa verjetno še kdo. Inštalacija je bila 12V, prav tako tudi alternator, le zaganjač je delal na 24V.
Preklope med zaporedno in vzporedno vezanima akumulatorjema je pa delalo posebno stikalo oz rele (visokotokovni). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
damo Član


Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 13:45 Prispevkov: 2008 Aktiv.: 8.48 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Sre Mar 28, 2007 10:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, vsa obstoječa instalacija ostane na 12V (srednji odcep), le zaganjač gre na 24V. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejs Član

Pridružen-a: Čet 22 Mar 2007 13:58 Prispevkov: 66 Aktiv.: 0.30 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Sre Mar 28, 2007 10:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
damo je napisal/a: |
Ja, vsa obstoječa instalacija ostane na 12V (srednji odcep), le zaganjač gre na 24V. |
Da ponovim, če si slučajno spregledal!
Po generalni so očetu na kamionu odstranili star regulator iz 24V na 12V in vezali na sredinski odcep (12V), so mu baterije crkovale na pol leta do leta. Pa je imel priklopljen le radio in ventilator prezračevanja v kabini.
Ko pa sem mu naredil nov regulator je bilo nazaj vse ok. Kar zgleda da si na začetku prišparal, se lahko kaj hitro obrne.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|