Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70640.69
|
Objavljeno: Ned Jun 17, 2007 10:17 pm Naslov sporočila: Motor na +100°C |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
boco Član


Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 9:42 Prispevkov: 919 Aktiv.: 3.87 Kraj: Ptuj/Kranj/Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Jun 17, 2007 10:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mare, sicer obstajajo cevke v obliki spirale, ki se dajo okrog motorja, ali pa jih narediš kar sam. Za EM ni preveč zdrava takšna temperatura. Predvidevam pa, da zadevo tudi sam poznaš ali ?
LP
Boco
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.94 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Jun 17, 2007 11:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Enak problem sem imel ravno prejšnji teden na enem precej poskočnem elektro modelu avta (4WD Buggy).
V mojem primeru se je kar dobro obneslo tako prisilno hlajenje ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.59 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Pon Jun 18, 2007 7:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Mare, si naredil svoj regler ali si ga kar kupil? Se sploh splača mučit s svojim ob poplavi poceni kitajske robe?
_________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70640.69
|
Objavljeno: Pon Jun 18, 2007 8:25 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.61 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Pon Jun 18, 2007 11:27 am Naslov sporočila: |
|
|
Magnetom z višanjem temperature upada magnetno polje.
Pri Curie-jevi temperaturi pa je za v smeti.
Elektromotorji za čolne so vedno prisilno hlajeni z vodo. Okrog motorja naviješ bakreno cevko. Dotok je na sprednji strani čolna, odtok pa zadaj.
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.65 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Jun 18, 2007 12:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Z tem pojavom nekateri spajkalniki (magnastat) regulirajo temperaturo. Ko se dovolj segreje konica spajkalnika in z tem tudi magnet v ročki, mu magnetno polje upade. Spajkalnik neha greti, dokler se ne ohladi na določeno temperaturo, ko magnet spet prime. Slaba lastnost: Magnet preklaplja pri eni temperaturi, zato ena konica deluje le z eno temperaturo.
Jur
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Proteus Član



Pridružen-a: Sre 15 Jun 2005 10:03 Prispevkov: 1943 Aktiv.: 8.18
|
Objavljeno: Pon Jun 18, 2007 12:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
jur je napisal/a: |
Magnet preklaplja pri eni temperaturi, zato ena konica deluje le z eno temperaturo. |
... in ker se "cin" topi pri znani temperaturi seveda to ni noben problem.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jackal Član


Pridružen-a: Sre 10 Maj 2006 19:14 Prispevkov: 144 Aktiv.: 0.62 Kraj: Ravne na Koroškem
|
Objavljeno: Pon Jun 18, 2007 4:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kot so ti že povedali, je dobro motorje v čolnih hladiti.
Okoli motorja se navije kovinska cevka - en konec spelješ ven tik za vijakom tako, da gleda proti sprednjemu delu čolna (da vijak potiska vodo v cev), drugi del cevi pa namontiraš pred vijak in naj gleda nazaj proti vijaku (da podtlak vijaka vleče vodo iz cevi). Če ne kaj drugega boš s tem nekoliko podaljšal življensko dobo motorja.
Viden padec moči je možen tudi zaradi akumulatorjev. Po 15 minutah priganjanja po vodi in s tokom motorja do 18A, se celice kljub veliki kapaciteti hitro spraznijo.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
7.67 KB |
Pogledana: |
3510 krat |

|
_________________ Ne prepiraj se z bedakom, ker te bo potegnil na svoj nivo in te premagal z izkušnjami. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.59 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Pon Jun 18, 2007 4:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko so že baterije omenjene... katere baterije imajo manjšo notranjo upornost - NiMH (oz. NiCd) ali LiPo?
_________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jani Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48 Prispevkov: 469 Aktiv.: 1.97 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Pon Jun 18, 2007 4:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da Ni-Cd
LP, Jani
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
General5 Član

Pridružen-a: Ned 22 Jan 2006 19:41 Prispevkov: 23 Aktiv.: 0.10
|
Objavljeno: Pon Jun 18, 2007 8:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Posamezno Ni-Cd, vendar ko jih vežeš 8 zaporedno, takrat pa imajo Li-Po najmanjšo upornost saj rabiš samo 3 celice.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|