 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
BluPhenix Član

Pridružen-a: Pet 05 Mar 2004 12:54 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.29 Kraj: Sežana
|
Objavljeno: Čet Dec 27, 2007 3:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislil sem, da je slovenija pravna država in da je v evropi, da se take "balkanske" metode uveljavljanja svojega prav ne uporabljajo več, ampak očitno sem se motil.
Sej je prav, da ima prodajalec probleme, zato so tudi take ustanove. Meni lepo robo kot se šika in on naj ima probleme. Drugačne metode rešijo samo tvojo rit in naslednji, ki bo prišel za tabo bo mogoče naletel na isto svinjarijo. Če pa ga bo inšpekcija fanj udarila po žepu bo pa pošteno premislil ali se mu splača delati take neumnosti ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.39 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Dec 27, 2007 7:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po moji izkušnji iz prejšnjega meseca lahko povem, da se naš tržni inšpektor obrne z neznansko hitrostjo. Moja draga je kupila kontaktne leče. Ena ni bila vredu zato jih je reklamirala in se je začelo. Optika jo je pošiljala k zdravnici in obratno (izkazalo se je, da je lastnica obeh zdravnica), potem so jo poslali na zavarovalnico, češ, da imajo zavarovano odgovornost za take primere (tudi ni bilo res). Na koncu sva napisala dopis za inšpektorja, še prej pa poslala vse skupaj nazaj v optiko. Po kakih 10 dneh pokliče inšpektor, da je zadeva urejena in res - v dveh dneh se je na računu pojavil denar! _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Umnik Član

Pridružen-a: Čet 16 Sep 2004 17:52 Prispevkov: 958 Aktiv.: 4.03 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Čet Dec 27, 2007 9:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem pred kakimi 14 dnevi v B*Fu preko spleta naročil komplet tipkovnice in miške, ki ju v trgovini niso imeli na zalogi. Rok dobave 8 dni. Deveti dan sem dobil obvestilo, da omenjenega ne morejo dobiti. Ponudili so mi 15% popusta na katerikoli izdelek iz spletne trgovine.
Izbral sem drug, dražji, komplet in še pripomnil, da če ne bodo upoštevali ponujenega popusta, bom naročeno zavrnil.
Naročeno je bilo na zalogi, prišlo je čez en dan, cena zmanjšana za popust pa še poštnino so plačali.
Prišparal sem sicer samo 11€ ampak vseeno. Bil sem prijetno presenečen nad njihovim odzivom. Tako se verjetno obdrži kupce, ne? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.96
|
Objavljeno: Čet Dec 27, 2007 9:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ales007 je napisal/a: |
A nimajo tako, da lahko izdelek po 15 dneh vrneš, če z njim nisi zadovoljen? |
Teoretično je možna tudi zloraba te možnosti.
Nekdo kupi izdelek, ga po dolgo časa uporabe povsem uniči. Kupi drug enak izdelek (nov), v original embalažo zapakira prvega in ga vrne nazaj.
Trgovci, ki sprejemajo izdelke nazaj, bi morali preveriti, kaj je bilo vrnjen, in po potrebi zlobnemu kupcu še kakšno kazen zaračunati.
Avtor te teme pa je verjetno dobil nepreverjen izdelek v original embalaži, ki ga je nekdo "zavrnil".
Tisti stavek o vračilu izdelkov bi bilo treba dopolniti, da se vrnjeno blago preverja ...
LP,
Igor _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jospeti Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 12:14 Prispevkov: 170 Aktiv.: 0.72 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Dec 27, 2007 10:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo!
Igo je napisal:
Citiram: |
Mislim, da je večina krivde na dostavni službi. Eni dostavljalci se res potrudijo in z blagom ravnajo zelo nežno, očitno vedo, kaj vozijo in delo opravljajo odlično, drugi pa vmes odigrajo še kak polčas nogometa in rokometa. Dvomim, da bi odpremnik zavestno poslal na pot poškodovano blago.
Pa še na carino se ne sme pozabiti. Cariniki odpakirajo vse živo in potem spet nekateri zmečejo vse skupaj v škatlo in malo polepijo. Razne stiropore, ki bi morali biti na točno določenih mestih, pa tudi malo polomijo in stlačijo noter.
Povsod je vpliv človeškega faktorja. V pozitivnem in/ali negativnem smislu.
Kdo v verigi je kriv, pa se da odkriti z neodvisno evidenco in sledljivostjo. Vsak člen mora potrditi, da je blago prejel in oddal v nepoškodovanem stanju. No, med pisci evidenc seveda ne sme biti lažnjivcev. |
Mene nič ne briga kdo ali na kakšen način bodo dostavili kupljeno robo (kajti jaz ne izbiram dostavne službe ampak jo trgovec) meme zanima samo da je izdelek to kar sem naročil. Dober trgovec ne komplicira in sam uredi z dostavo ali znotraj svojega podjetja. Čim se začnejo izgovori eden na drugega je že nekaj narobe in to me kot kupca zelo jezi, takemu trgovcu se je najbolje pri nslednjem nakupu izigniti. Besen sem tudi takrat, ko mi pri novem izdelku, ki ne dela začnejo nekaj tveziti o tem da je za to pristojen pooblaščeni servis.
LP Jos. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 9 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|