www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Bobina???
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
matejgt
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Nov 2004 11:42
Prispevkov: 14
Aktiv.: 0.06

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 15, 2004 11:48 am    Naslov sporočila:  Bobina??? Odgovori s citatom

Pozdravljeni! Zanima me kako se da poskusit če bobina deluje? Govorim o bobini pri avtu seveda! Bobina ima tri konektorje ter izhod! HVALA
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Highlag
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42
Prispevkov: 4034
Aktiv.: 17.03
Kraj: Črnuče

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 15, 2004 6:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ponavadi so mojstri priključili na izhod svečko, pa je morala iskro delat Mr. Green

Seveda če je bila zadeva vgrajena v avto.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
eddie
Član
Član



Pridružen-a: Sre 10 Dec 2003 21:02
Prispevkov: 723
Aktiv.: 3.05
Kraj: Severna primorska

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 15, 2004 6:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ponavadi so bobine z dvema prikljuckoma ter izhodom. Mogoce ima en vhod samo dva odcepa? Preizkusis pa jo tako da na vhod pripeljes impulze napetosti (12v). Med izhodom in ohisjem bobine pa se inducira visoka napetost.

LP,Eddie!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 70831.24

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 15, 2004 10:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejgt
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Nov 2004 11:42
Prispevkov: 14
Aktiv.: 0.06

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 15, 2004 11:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hm! A ste sigurni da jo lahko kar direktno 12 V priključim Rolling Eyes ! Pred dvema letoma sem menjal bobino ter impulznik (ki pride pritrjen na bobino) in ni bilo ravno poceni ( 90 000 SIT ), [slovenščina je zame švedska vas] da vas prosim da mi poveste samo sigurne metode d'oh! ! Sicer sem meril upornost in je bila meddvema vhodoma nekje 1000 ohmov ter med ostalima dvema pa v bistvu kratek stik! Med vhodnimi konektorji in med izhodom pa nekje 15 K ohmov! No kaj menite je to prava varianta 12 V na vhodnje konektorje in na izhod svečko? Aja pa se to, svečko dam med izhod in maso, toda kaksno maso, bubina je plastična in ima štiri kovinske "vložke" ki so medseboj popolnoma loceni!HVALA
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 70831.24

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 15, 2004 11:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LoLek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 343
Aktiv.: 1.45

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 15, 2004 11:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bobina? Prvič slišim to besedo. V katerem narečju je to? Če ne bi MarE69 napisal, da je to vžigalna tuljava, ne bi vedel za kaj gre Laughing Pri nas imenujemo "bobino" cinšpula Razz . Lahko jo pa preizkusiš tako, da + pelješ na rašplo, en kabel priključiš na tuljavo in s prostim koncem žice popraskaš po rašpli (dobiš napetostne konice) in mora sekati svečka na izhodu.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.95
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 15, 2004 11:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Stalno direktno na enosmerno napetost je NE SMEŠ priključit ker jo bo "skuhalo". Na primarno stran moraš spustiti kratkotrajen impulz. Na sekundarju se pa mora v trenutku impulza inducirat visoka napetost. Če boš tja dal svečko bi morala preskočit iskra.
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.95
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 15, 2004 11:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če bi navedel več podatkov (vozilo, letnik, tip motorja) bi mogoče lahko izbrskal kaj konkretnega.
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.23
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 15, 2004 11:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Masa visokonapetostne tuljave je skupna točka primarne(nizkonapetostne) in sekundarne(visokonapetostne) tuljave. Z ohmetrom boš bolj slabo ugotovil , katera je katera , to se ugotavlja po številkah priključnih sponk. Knjigo na to temo imam v službi , lahko jutri pogledam kako so označene.
Pri preiskušanju vžigalne tuljave (bobina je mimogrede srbski izraz) , moraš na VN kablu OBVEZNO imeti tudi svečko , katere ohišje mora imeti DOBER stik z maso. Tudi razmak med elektrodama svečke naj ne bo prevelik. Dober mm bo čisto zadosti. Novejše vžigalne tuljave so tako močne , da se bo iskra vsekakor nekam zaključila , če ni svečke na maso , pa prebije znotraj navitja. Potem je "bobina" samo še za v smeti. Sem imel pred leti priložnost videti posledice , ko je "stari" avtoelektrikar probal če "kabel meče" iskro. V maloro je šla vžigalna tuljava in krmilna elektronika (vse skupaj cca. 1,5 KDEM)

lp
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 16, 2004 12:36 am    Naslov sporočila:  Re: Bobina??? Odgovori s citatom

Izgleda tvoja "bobina" približno takole Question

Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejgt
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Nov 2004 11:42
Prispevkov: 14
Aktiv.: 0.06

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 16, 2004 1:44 am    Naslov sporočila: icon_angry  Odgovori s citatom

Najprej se opravičujem za izraz "bobina" , a v trenutku ko sem pisal vprašanje mi ni prišel na misel drugi izraz!!! Taka je moja tuljava, za Ford Probe oznaka je h3t021 [url=http://www.mobiletron.com.tw/detail_main.asp?ID=1281] ! Avto je mesec dni stal odzunaj nedotaknjen in ko sem ga poskusal vžgat, pač ni hotel! Takoj sem sproval če da iskro, katere pa ni bilo videt! Ko sem snel "kapo" (pokrov s katerim je pokrita vžigalna tuljava) sem videl da je rotor dokaj oksidiran! Mislil sem da je to,a ko sem očistil rotor, še vedno ni delalo! Sedaj sem snel vse dol rotor, tuljavo in impulznik!
Nevem, se ne spoznam kaj preveč, vendar si mislim, da če bi bila tuljava slaba, bi bila med konektorji neskončna upornost! Saj če "skuri" tuljavo v bistvu prekine žico, mar ne! Morda pa je impulznik ki pride pritrjen na tuljavo slab! Hm, vendar tisto je verjetno še težje poskusit če dela!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 16, 2004 2:46 pm    Naslov sporočila: icon_angry  Odgovori s citatom

Najbolj preprost in zanesljiv test vžigalnega sistema. Idea

Odvij eno svečko iz glave motorja, priključi VN kabel in jo z navojem nasloni nekam na kovino ohišja motorja - na maso. Prosi nekoga, da ti v tej situaciji na kratko "zavergla" ti pa medtem opazuj, če iskri na elektrodi. Wink
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejgt
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Nov 2004 11:42
Prispevkov: 14
Aktiv.: 0.06

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 16, 2004 3:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Laughing ja to sem pa ze poskusal, oziroma je bilo prvo kar sem poskusil! Zato ker ni bilo iskre sem tudi zacel gledat vžigalno tuljavo! Hočem izvedet če je slaba vžigalna tuljava, impulznik ali morda kaj drugega!!!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.95
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 16, 2004 3:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mogoče ti bodo priloženi podatki v pomoč.


ford_probe2.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  ford_probe2.pdf
 Velikost datoteke:  21.54 KB
 Downloadano:  50 krat


ford_probe.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  ford_probe.pdf
 Velikost datoteke:  55.15 KB
 Downloadano:  40 krat


_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 492 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group