Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Bomb0 Neznanec

Pridružen-a: Ned 10 Feb 2008 15:50 Prispevkov: 5 Aktiv.: 0.02 Kraj: Savinjska
|
Objavljeno: Ned Feb 10, 2008 4:09 pm Naslov sporočila: Vezava elektromotorja (tablica na sliki) |
|
|
Imam 3-fazni asinhronski motor z reduktorjem (1360 na 67 rpm). Ostali podatki so razvidni s tablice.
Ce sem pravilno sklepal, ga lahko imam vedno vezanega v zvezda vezavo (nima stikala za preklop med obratovanjem). Ali je ideja pravilna?
Zraven ima tudi magnetno zavoro, jaz sem jo z vezavo izklopil, ker ne vem v cem bi bil njen namen. Jaz ga bom uporabil za pogon mlincka.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
65.22 KB |
Pogledana: |
3 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.40
|
Objavljeno: Ned Feb 10, 2008 4:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, vežeš v zvezdo, bimetalno zaščito pa nastavi na 0.66A
Zavora potrebuje napetost, da se sprosti (220V? - preveri). Brez tega ne zaganjaj motorja, saj boš lahko uničil zavoro in/ali motor...
Možno je tudi, da napetost zategne zavoro - v tem primeru se motor mora normalno vrtet, če ga obrneš z roko... preveri, v glavnem
_________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Bomb0 Neznanec

Pridružen-a: Ned 10 Feb 2008 15:50 Prispevkov: 5 Aktiv.: 0.02 Kraj: Savinjska
|
Objavljeno: Ned Feb 10, 2008 8:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
motor se (ko je izklopljen) ne da premaknit (zavrtet).
Samo cudilo me je, ker ponavadi se z elektricnim tokom naredi magnet (ki bi potem zaviral), pa sem mislil, da ce zavoro odklopim bo OK.
Sliko ploscice od zavore sem prilepil spodaj. Potem mozno, da bi morala biti priklopljena...
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
49.38 KB |
Pogledana: |
2 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igor07 Član

Pridružen-a: Sob 05 Jan 2008 17:53 Prispevkov: 94 Aktiv.: 0.44 Kraj: slovenija
|
Objavljeno: Ned Feb 10, 2008 8:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Naj samo še dodam. Če ga boš vezal enofazno, ga zvezeš v trikot.
LP
_________________ Ups... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kose19 Član


Pridružen-a: Sre 02 Mar 2005 19:37 Prispevkov: 1228 Aktiv.: 5.18 Kraj: okolica Kobarida
|
Objavljeno: Ned Feb 10, 2008 8:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ponavadi so zavore pod vzmetmi in el. tuljava premaga silo vzmeti in sprosti zavoro.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.94 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Ned Feb 10, 2008 9:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če bi bila na sliki cel elektromotor in še koliko prlkjučkov je?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.94 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Ned Feb 10, 2008 9:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
kose19 je napisal/a: |
Ponavadi so zavore pod vzmetmi in el. tuljava premaga silo vzmeti in sprosti zavoro. |
Ta je tudi v elektromotor B&D od mizarja.Notri ima zalepjena 2 zavorna plošča.Če rokami zavrtiš se ne da vrteti,Ker je elektromagnet izključen in zato je vzmet napet.Ko pa vključi se še elektromagnet pritegne in zavore sprosti.Ko izključi se takoj zavira.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Bomb0 Neznanec

Pridružen-a: Ned 10 Feb 2008 15:50 Prispevkov: 5 Aktiv.: 0.02 Kraj: Savinjska
|
Objavljeno: Ned Feb 10, 2008 9:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smo resli tezavo. Sem zavoro nazaj prikljucil in vklopil motor. Pa dela brez problema. Hvala vsem za opozorilo glede te zavore, ocitno mora bit vedno priklopljena.
Lep pozdrav
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Ned Feb 10, 2008 11:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vsaka zavora, ki ima posebej proženje se lahko izklopi tudi mehansko. V njej so običajno trije vijaki za nastavljati zavoro, če le te dovolj pritegneš boš diske/lamele zavore pritegnil vstran od ležišča in zavora bo sproščena, tako ti ni treba skrbeti, da bo vedno napajana in po nepotrebnem trošila el. energijo, če zavore sploh ne potrebuješ.
Drugače pa jo priklopiš na eno izmed faz na sponkah motorja in na zvezdišče. Škoditi nima kaj in še hitreje se bo mlinček ustavil, razen, če to ni priporočljivo zaradi mehanske okvare samega mlinčka ali pa prenosa.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pon Feb 11, 2008 1:10 am Naslov sporočila: Re: Vezava elektromotorja (tablica na sliki) |
|
|
Bomb0 je napisal/a: |
...
Zraven ima tudi magnetno zavoro, jaz sem jo z vezavo izklopil, ker ne vem v cem bi bil njen namen. Jaz ga bom uporabil za pogon mlincka. |
Takšne zavore se največ uporabljajo za kakšne vitle ipd. , da breme ne pade pri nenadnem izpadu napajanja ali pa da obstane na določeni višini.
Če zavore ne rabiš jo raje kar odstrani z motorja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Feb 11, 2008 9:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Če zavore ne potrebuješ, jo demontiraj. Ob izklopu elektrike elektromagnet od zavore takoj spusti in zavora zavre pri polnih obratih motorja, kar pomeni mehanični šok za motor. Da ne omenjam prahu, ki se sprošča iz zavornih oblog (azbest).
Jur
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.40
|
Objavljeno: Pon Feb 11, 2008 1:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
ElGrigon je napisal/a: |
Drugače pa jo priklopiš na eno izmed faz na sponkah motorja in na zvezdišče. Škoditi nima kaj in še hitreje se bo mlinček ustavil, razen, če to ni priporočljivo zaradi mehanske okvare samega mlinčka ali pa prenosa. |
Ni pametno tudi zaradi bimetalne zaščite, ki ne bo pravilno delovala. Za zavoro se vleče poseben kabel (ali pa uporabiš 7-žilnega).
_________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Srecko Član


Pridružen-a: Čet 25 Dec 2003 21:29 Prispevkov: 1014 Aktiv.: 4.28 Kraj: Okolica Cerkna
|
Objavljeno: Pon Feb 11, 2008 7:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
Takšne zavore se največ uporabljajo za kakšne vitle ipd. , da breme ne pade pri nenadnem izpadu napajanja ali pa da obstane na določeni višini. |
Uporabljajo se veliko tudi na raznih strojih v industriji kjer je potrebna takojšna ustavitev neke operacije ki jo stroj dela oziroma opravlja.
LP Srečko
_________________ Samouk
Tukaj sem doma |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Pon Feb 11, 2008 9:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
gumby je napisal/a: |
ElGrigon je napisal/a: |
Drugače pa jo priklopiš na eno izmed faz na sponkah motorja in na zvezdišče. Škoditi nima kaj in še hitreje se bo mlinček ustavil, razen, če to ni priporočljivo zaradi mehanske okvare samega mlinčka ali pa prenosa. |
Ni pametno tudi zaradi bimetalne zaščite, ki ne bo pravilno delovala. Za zavoro se vleče poseben kabel (ali pa uporabiš 7-žilnega). |
Na starih žerjavih je takšna vezava običajna, nekateri so imeli tako vezano že v originalu.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.40
|
Objavljeno: Pon Feb 11, 2008 10:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
ElGrigon je napisal/a: |
gumby je napisal/a: |
ElGrigon je napisal/a: |
Drugače pa jo priklopiš na eno izmed faz na sponkah motorja in na zvezdišče. Škoditi nima kaj in še hitreje se bo mlinček ustavil, razen, če to ni priporočljivo zaradi mehanske okvare samega mlinčka ali pa prenosa. |
Ni pametno tudi zaradi bimetalne zaščite, ki ne bo pravilno delovala. Za zavoro se vleče poseben kabel (ali pa uporabiš 7-žilnega). |
Na starih žerjavih je takšna vezava običajna, nekateri so imeli tako vezano že v originalu. |
Videl sem že večje neumnosti, vseeno je taka vezava principienlo narobe...
Tole je v stilu "dokler deluje, je vse v redu"
_________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|