 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
elson2k Član


Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09 Prispevkov: 1660 Aktiv.: 8.71 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 3:49 pm Naslov sporočila: Težava - VW Passat TDI, l.1999 - ne vžge |
|
|
Pozdravljeni,
sem pred eno dilemo, kaj naredit. V bistvu gre avto najprej še v kakšno avtomehanično delavnico da dobim drugo mnenje, potem pa naprej. Gre za VW Passat 1.9TDI (AJM, 85kW, sistem vbrizga črpalka-šoba).
Težava je ta, da avto sicer normalno zaganja (zaganjač), vendar ne vžge. To se mi je zgodilo prvič tri tedne nazaj (pred tem je vse delalo BP), avto je šel na servis, kjer so zamenjali glavno črpalko (strošek z delom 405€) in avto je delal dva dni normalno, potem pa spet - ne vžge. Med samim poskusom vžiganja avto ne kadi, niti ne kaže znakov da se bo zagnal, le vžge ne. Trenutno je avto na servisu, kjer so ugotovili da očitno (kljub zagotovilom) težava le ni bila v naftni črpalki, zato so mi staro črpalko že montirali nazaj, vendar težava ostaja. Po besedah serviserjev naj bi bila težava v vbrizgalnih šobah, kar seveda pomeni ali obnova ali menjava z novimi - ekonomski samomor, ker so nove šobe več vredne kot avtomobil.
Sam sem malo v dvomih, da je težava res v šobah - seveda pa lahko da se motim. Malo me muči tudi ta sistem "poskusi pa bomo videli" reševanja težav, ker to zame pomeni samo dodatni strošek. Sicer moram pohvalit fante na servisu, ker se trudijo in tudi nadomestni avtomobil sem dobil praktično zastonj, pa vendar sem malo v dvomih glede same strokovnosti ekipe in načina diagnostike okvare.
Ima mogoče kdo kakšno podobno izkušnjo? Po moji logiki, če bi bila težava v eni šobi, bi avto vseeno vžgal? Sicer bi kadil in tresel, pa vseeno... Da bi pa kar naenkrat vse 4 šobe odpovedale in to kar na lepem, pa malo težko verjamem.
Kakšen nasvet?
LP _________________ As every cat owner knows, nobody owns a cat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 24.00
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 4:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Grelne svečke
Rele grelnih svečk
Zrak v dovodu pumpe
Zjajcan akumulator
Voda v filtru goriva |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Igor01 Član

Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09 Prispevkov: 598 Aktiv.: 2.52 Kraj: KK
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 4:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tester, preveri delovanje senzorja obratov motorja.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.37 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 4:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dual pumpa? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 5:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je pozabil še na:
koda ključa; poizkusi rezervni ključ
1000 in 1 senzor; obvezno avto na VAGCOM in poskenirati za napakami
lp _________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.02
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 5:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Včasih je vzrok tudi slab stik tuljave okrog ključavnice. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
144300 Član


Pridružen-a: Sre 27 Jan 2010 22:14 Prispevkov: 725 Aktiv.: 3.87 Kraj: Zelena dolina
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 6:14 pm Naslov sporočila: Re: Težava - VW Passat TDI, l.1999 - ne vžge |
|
|
elson2k je napisal/a: |
Pozdravljeni,
sem pred eno dilemo, kaj naredit. V bistvu gre avto najprej še v kakšno avtomehanično delavnico da dobim drugo mnenje, potem pa naprej. Gre za VW Passat 1.9TDI (AJM, 85kW, sistem vbrizga črpalka-šoba).
Težava je ta, da avto sicer normalno zaganja (zaganjač), vendar ne vžge. To se mi je zgodilo prvič tri tedne nazaj (pred tem je vse delalo BP), avto je šel na servis, kjer so zamenjali glavno črpalko (strošek z delom 405€) in avto je delal dva dni normalno, potem pa spet - ne vžge. Med samim poskusom vžiganja avto ne kadi, niti ne kaže znakov da se bo zagnal, le vžge ne. Trenutno je avto na servisu, kjer so ugotovili da očitno (kljub zagotovilom) težava le ni bila v naftni črpalki, zato so mi staro črpalko že montirali nazaj, vendar težava ostaja. Po besedah serviserjev naj bi bila težava v vbrizgalnih šobah, kar seveda pomeni ali obnova ali menjava z novimi - ekonomski samomor, ker so nove šobe več vredne kot avtomobil.
Sam sem malo v dvomih, da je težava res v šobah - seveda pa lahko da se motim. Malo me muči tudi ta sistem "poskusi pa bomo videli" reševanja težav, ker to zame pomeni samo dodatni strošek. Sicer moram pohvalit fante na servisu, ker se trudijo in tudi nadomestni avtomobil sem dobil praktično zastonj, pa vendar sem malo v dvomih glede same strokovnosti ekipe in načina diagnostike okvare.
Ima mogoče kdo kakšno podobno izkušnjo? Po moji logiki, če bi bila težava v eni šobi, bi avto vseeno vžgal? Sicer bi kadil in tresel, pa vseeno... Da bi pa kar naenkrat vse 4 šobe odpovedale in to kar na lepem, pa malo težko verjamem.
Kakšen nasvet?
LP |
Imel sem izkušnjo,ko ni hotel vžgati, ter sem moral približno 10 x štartati,klub temu,da je bil motor segret in potem je vžgal ,kot ,da ni bilo nič in delal v redu, to se mi je ponavljalo nekajkrat letno, kot da je zapisano v računalniku??????? ( koda,ključ,računalnik,................ ????) _________________ NI ANTENA VSE,JE PA OGROMNO. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LinuxFuter Član

Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40 Prispevkov: 389 Aktiv.: 1.78 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 6:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Senzor temperature za zrak? (na njega je vezano delovanje grelnih svečk)
Poskusi poklicat na RSR v Lj. Črnuče, tam bojda poznajo par rešitev za nevžig TDI motorjev. Ena je prenizka temperatura, potrebna za vklop grelnih svečk, druga je pa previsoka meja minimalnih obratov za zagon (štarter ter napeljava malo oslabita in motor se ne zavrti dovolj visoko da bi računalnik odobril vbrizg goriva). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elson2k Član


Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09 Prispevkov: 1660 Aktiv.: 8.71 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 7:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za predloge, sem si pribeležil nekaj stvari. Je pa tako da jaz avta nimam doma, ker je še vedno na servisu, tako da vse to zgoraj našteto težko preizkusim.
Mi je pa bilo rečeno da tester naj ne bi nič pokazal, vse naj bi bilo OK, ampak... Avto ne vžge. Iz tega pač sklepajo da naj bi bile fuč "dize". O kakšni "prevetritvi" dovodnega sistema za gorivo ali elektroniki mislim da brezveze da sploh govorim, ker so 100% fuč "dize"
Kakorkoli že, jutri pokličem in se zmenim da se avto odvleče k enemu mehaniku, ki je "stari maček" na teh strojih (VW) in me je že enkrat rešil iz podobne zagate (v dveh urah!). Sem sicer upal da mi tega ne bo treba, ker je malo daleč od mene, ampak očitno ne bo šlo drugače
LP _________________ As every cat owner knows, nobody owns a cat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.37 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 7:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poročaj, če so res dize hin (dvomim), ker jaz tudi posedujem pumpe duse mlinček... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elson2k Član


Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09 Prispevkov: 1660 Aktiv.: 8.71 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 7:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
MarkoM je napisal/a: |
Poročaj, če so res dize hin (dvomim), ker jaz tudi posedujem pumpe duse mlinček... |
Deal, javim. _________________ As every cat owner knows, nobody owns a cat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.41 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 7:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
LinuxFuter je napisal/a: |
... previsoka meja minimalnih obratov za zagon (štarter ter napeljava malo oslabita in motor se ne zavrti dovolj visoko da bi računalnik odobril vbrizg goriva). |
Tole bi bil poleg težav z razpoznavanjem ključa ali kakim senzorjem vrtljajev najverjetnejši razlog ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elson2k Član


Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09 Prispevkov: 1660 Aktiv.: 8.71 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 7:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
frenki je napisal/a: |
LinuxFuter je napisal/a: |
... previsoka meja minimalnih obratov za zagon (štarter ter napeljava malo oslabita in motor se ne zavrti dovolj visoko da bi računalnik odobril vbrizg goriva). |
Tole bi bil poleg težav z razpoznavanjem ključa ali kakim senzorjem vrtljajev najverjetnejši razlog ... |
Frenki, se strinjam, ampak če na pooblaščenem servisu o drugem kot fuč dizah in o tem da tester nič ne pokaže ne znajo nič povedat... Kot že rečeno, fantje so se trudili, da ne bom krivičen, ampak izkušenj jim pa še manjka. Če ni očitno, se gredo sistema "buy & try". Zame žal nesprejemljivo. Pa tudi nisem jezen na njih, čeprav sem precej slabe volje zaradi tega "nategovanja". Bo pač avto moral it v roke pravega "old school" mojstra. _________________ As every cat owner knows, nobody owns a cat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.41 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 7:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
No ... napisani vzroki so iz mojih izkušenj. Prvo ... glede obratov se je pri meni manifestiralo v tem, da je segret "verglal" v nedogled, potem pa enkrat le prijel. Zadevo je rešil RSR. Ko je šla ključavnica, je bila zgodba taka, da je startal enkrat v desetih poskusih ... čeprav se je zdelo, da starter normalno vrti. Menjava inserta ključavnice je takrat rešila težavo, ... kaj hočeš VAG klump
Lp, Frenki |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
blay44 Član


Pridružen-a: Ned 19 Dec 2010 18:17 Prispevkov: 604 Aktiv.: 3.42
|
Objavljeno: Sre Maj 04, 2011 7:49 pm Naslov sporočila: Das avto |
|
|
Oče je pred leti iskal napako okoli injektorjev na Renoju. Bil je slab stik na konektorju. Ampak vžgal je, pa čeprav z tremi cilindri. Spomnim se da je najprej pogledal če je nafta(podtlačna črpalka v rezervarju in izmeril pritisk v skupnem vodu-neki senzor), potem pa priključil osciloskop na injektorje. Tako boš vedel, če je elektrika vredu.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|