www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Otroški avto na akumulator
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
tacer12
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45
Prispevkov: 236
Aktiv.: 1.18
Kraj: Dramlje

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 10:15 am    Naslov sporočila:  Otroški avto na akumulator Odgovori s citatom

Hčerkici sem kupil rabljen avto na akumulator 6V 7A. Akumulator sem nabavil nov 6V 12A firme VISION, model CP6120, ker je bil star iztrošen.
Vendar zdaj težava, ker nimamo ravno asfalta pred hišo niti 100% ravnine, avto počaka že na najmanjšem klancu ali kamenčku. Ali je zato kriva napetost, ker je samo 6V ali je kriv akumulator.
Razmišljam o predelavi na 12V. Sicer imam 12V motor, kateri je po velikost in pritrdilnih luknjah identičen originalu. Ali je mogoče tudi priključiti 12V akumulator na obstoječi 6V motor. Kaj to pomeni za motor. Ga bo skurlo, ali je bolje zamenjati vse skupaj in koliko potem pridobim na moči.
Pa še to. Kleme za napajanje sem iz starega akumulatorja prestavil na novega. Po cca 10 minutah vožnje se akumulator segreje in prekine dobavo elektriko motorju, verjetno kriv en vmesni člen na žicah kateri se mora dotikati akumulatorja.

LP Miran
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sscott
Član
Član



Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11
Prispevkov: 1133
Aktiv.: 5.84
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 10:27 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

tudi sam sem predelal otroški trikolesnik na 12v in PWM regulacijo.

Ke je je imel accu več energije je tudi motor bolj trpel. Posledica tega je, da se je iz motorja pokadilo. Gasili smo mini požar Smile


V mami doo sem kupil najmočnejši prenos in najmočnejši motor, ki so ga imeli. Sedaj v strm klanec pelje mene brez problema. Otrok je zelo vesel.


PS: Zadnjič ga zalotim, da sam menja avtomobilsko varovalko. Vprašam ga kje je to dobil in zakaj menja. Potem me pa vpraša: Ati katero varovalko naj dam notri da bo šel bolj hitro Smile

LP Mare
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.64
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 10:31 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kapaciteta se podaja v Ah in ne A. Če se akumulator tako segreje pa je očitno zanj to prevelika obremenitev.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.79
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 10:37 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ena izmed možnosti je accu, ki ni namenjen za to. Sem kako leto, dve nazaj dal kolegu v elektro kolo tri accuje po 12Ah, neke žblj firme. Sicer so bili novi, ampak očitno ne grajeni za velike praznilne tokove, saj se je napetost polnega ob obremenitvi cca 30A sesedla na 10V. Izmeri na koliko ti pade napetost, ko se avto ustavi. Pomeri napetost na accu klemah in na motorju, da še vidiš če so krivi tanki kabli. Drugače je ena izmed možnosti 12V accu in switcher, ki bi zmanjšal napetost. Tako bo motor še vedno delal na 6V ( ajd, na 7 bi ga po moje lahko spravil brez nevarnosti), accu bo pa občutno manj obremenjen.
No, še boljša možnost je pa prehod na litij. Ti accuji so sposobni dajati ogromne tokove in če imaš sedaj 6V, bosta dve celici dovolj. Tako bi jih lahko polnil tudi ločeno z dvema polnilcema da se izogneš balanserju. Bodo drugi z več izkušnjami mogoče več povedali, ampak avto bo tako lažji pa še dlje časa bo trajal, saj bo kapaciteta accujev taok večja. Če je problem v sesedanju napetosti bi šel jaz v to smer.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.64
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 10:50 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vsekakor bi bila dobra izbira in verjetno celo cenejša kot svinec. Po mojem svinčev accu predstavlja tudi neke vrste zaščito za motor. Ker pri Li-po bo verjetno prej popustil motor oziroma varovalka. Think
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
tacer12
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45
Prispevkov: 236
Aktiv.: 1.18
Kraj: Dramlje

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 10:58 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pa še slika novega akumulatorja.


P5130059.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  1.69 MB
 Pogledana:  22 krat

P5130059.JPG



P5130060.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  1.61 MB
 Pogledana:  6 krat

P5130060.JPG


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.64
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:01 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kabli so za moje pojme pretanki.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
tacer12
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45
Prispevkov: 236
Aktiv.: 1.18
Kraj: Dramlje

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:04 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Se pravi, da je to že tovarniška napaka, ker so vsi kabli originalni.
V vsakem primeru pa, če grem v predelavo na 12V, je treba vse kable zamenjat, ali se motim?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.79
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:17 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz bi v tvojem primeru menjal kable ne glede na to, kaj bo potem. Ker so res pretanki. Kar izmeri padec na njih od accuja do motorja, boš presenečen.
Ampak, kot sem rekel, če misliš predelavo na 12V, raje prej malce prebrskaj in razmisli o litiju. Sicer je na začetku dražji, ampak svinec menjaš enkrat letno, litij pa traja dosti dlje. Spet odvisno od tega, koliko časa se bo hčerka vozila...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
robert
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48
Prispevkov: 1905
Aktiv.: 8.04
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:17 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

protoncek je napisal/a:
Ena izmed možnosti je accu, ki ni namenjen za to.


To bo to - poglej malo koliko toka da od sebe tale akumulatorček (dobre 4A) Rolling Eyes

4A X 6V = cca 25W sedaj pa preračunaj v konjske moči in se prijavi na Drag race Whistle

Ta je namenjen za alarme in podobno, kjer ni potrebe po velikih tokovih.

Bo treba drugačen akumulator!

Da pa otrok ne bo žalosten, dokler ne dobiš novega poveži VZPOREDNO z tem še starega (če imaš prostor) Wink

_________________
LP Robert
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.71
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:23 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

robert je napisal/a:
poglej malo koliko toka da od sebe tale akumulatorček (dobre 4A)

Ammm... tole "initial current" je največji dovoljen tok pri polnenju, ne pri praznenju Eh?

Po mojem mnenju je kar oboje krivo - akumulator in kabli.

"prekine dobavo elektrike" tisti srebrni člen na kablu- termična varovalka. Po mojem se kabli pregrevajo.

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile


Nazadnje urejal/a aly Ned Maj 13, 2012 11:24 am; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
tacer12
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45
Prispevkov: 236
Aktiv.: 1.18
Kraj: Dramlje

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:23 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Starega ne morem povezat, ker je čisto fuč.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tacer12
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45
Prispevkov: 236
Aktiv.: 1.18
Kraj: Dramlje

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:28 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Torej zaenkrat zamenjam kable, potem bom pa videl.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48
Prispevkov: 1905
Aktiv.: 8.04
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:30 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

aly je napisal/a:
robert je napisal/a:
poglej malo koliko toka da od sebe tale akumulatorček (dobre 4A)

Ammm... tole "initial current" je največji dovoljen tok pri polnenju, ne pri praznenju Eh?

Po mojem mnenju je kar oboje krivo - akumulator in kabli.

"prekine dobavo elektrike" tisti srebrni člen na kablu- termična varovalka. Po mojem se kabli pregrevajo.


Ja sem prehitro pogledal Confused

http://www.akumulator.si/index.aspx?source=katalog&kategorija=15&nadgrupa=S6&grupa=B1%2004&id=B1%2008%206012%20V

Praznilni tok
Nizka notranja upornost omogoča velike praznilne tokove, tudi do 10 krat višje, kakor je nominalna kapaciteta akumulatorja

_________________
LP Robert
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tacer12
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45
Prispevkov: 236
Aktiv.: 1.18
Kraj: Dramlje

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 13, 2012 11:38 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Torej če sem prav razumel, se lahko prazni tudi z 120A.
Pa še ta informacija. Avto sem priklopil na računalniški napajalnik moči 5A, pa ga je zagnalo samo v prazno, ko sem avto dvignil, niti samega avta ni pognalo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group