www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Tiptronic dela v "čudnem" režimu
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
jjakob
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Nov 2004 14:12
Prispevkov: 1348
Aktiv.: 5.69

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 02, 2005 3:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Da dodam še en primer "banalnih" napak serviserjev: Mojemu očetu je kar naenkrat začelo škripati celo vzmetenje na Mercedezu SE600. Ko je peljal na servis k xxxxx so govorili da naj bi bili krivi amortizerji, ki se jih ne da dobiti. In tako se je vozil pol leta, da so ga vsi na ulici gledali in poskusil skoraj vse servise. Nato je peljal k nekemu mehaniku, ki popravlja tovornjake in so bili vzrok preveč priviti vijaki na amortizerjih! Je že hotel kupiti nov avto zaradi preveč zatesnjenih vijakov!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
monaco
Član
Član



Pridružen-a: Sre 06 Jul 2005 21:12
Prispevkov: 254
Aktiv.: 1.07
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: Sre Jul 06, 2005 9:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Podoben primer kot so opisane težave, se včasih pojavlja tudi na kakšnem BMWju. V večini primerov gre za pokvarjen LMM (luft mäser nevemkaj). Pač tista zadeva, ki skrbi za primeren dotok zraka.

Diagnoza je enaka. Noče se zavrteti do visokih vrtljajev, ne glede na način prestavljanja tiptronica. Lahko pa da gre potem včasih tudi čisto normalno.

Žal serviserji radi menjajo vse po vrsti. Sploh pooblaščeni. Audijevih sicer ne poznam, toda pri BMW to še posebej drži. Zato pač obiskujemo neuradne serviserje, ki so večji mojstri, pa še ceneje vse pride.

Ko pa že pišete anekdote. Meni je bmw (ob dežju) cukal. Včasih so mu celo toliko padli obrati, da je kar med vožnjo ugasnil. Peljem na servis, povem težave, zamenjajo injektorje in me oberejo za 120k sit. Gremo na testno vožnjo in avto dela brez težav. Seveda, ker je pa bilo lepo vreme. Pripeljem domov, čez 2 dni dežuje in težave se ponovijo. Potem pa doma gruntamo, povezujemo z vremenom in na koncu mi "za probo" oče zamenja lambda sondo (je na enem izpuhu od xx avta našel enako (iste številke na njej toda drugi konektorji, kar je pač potem predelal) ) in težave izginejo. Kasneje smo ugotovili, da je zadaj pri konektorjih v sondo prihajala voda in sonda ni pravilno delovala. Seveda sem se naslednji teden odpeljal v Lj na servis, kjer so me odpravili z odgovorom "lepo da ste zrihtali, injektorje bi pa glede na kilometre tako ali tako bilo potrebno menjati, zato vam ne bomo nič vrnili denarja". Pri 120k km!!!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
monaco
Član
Član



Pridružen-a: Sre 06 Jul 2005 21:12
Prispevkov: 254
Aktiv.: 1.07
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: Sob Dec 17, 2005 3:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na BMWju se je pojavil zelo podoben problem. Možne diagnoze so bile LMM, tiptronic, injektorji, ventil turbine, naftni filter... računalnik je vztrajno kazal na ventil turbine. Ker tudi menjava ni pomagala, se je mojster trudil naprej (na pooblaščenem servisu se to ne dela). Ko je zamenjal predčrpalko za gorivo, je bil problem rešen...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 492 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group