 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
vitez93 Član


Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00 Prispevkov: 1018 Aktiv.: 4.98 Kraj: Celje- Dobrna
|
Objavljeno: Tor Okt 30, 2012 1:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi pa razmišljal v drugo smer. Zmanjšanje potrebne energije za prevoz.
Koliko kW oz. W potrebujemo za vzdrževanje konstantne hitrosti ene 60 kmh, pri kakšnem zelo lahkem in aerodinamičnem avtočku z zelo tankimi gumami?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
David2204 Član


Pridružen-a: Pon 03 Nov 2008 0:01 Prispevkov: 997 Aktiv.: 4.91 Kraj: Ljubljana - Nova Gorica
|
Objavljeno: Tor Okt 30, 2012 2:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Spajky je napisal/a: |
Jest ne vem, zakaj se ne spomni kdo dat baterij notri samo minimalno (za buffer!); namesto ICE motorja (ala Prius) pa notri Power Magnet Motor-generator npr.10kW ... Pa ga skoraj ne rabiš niti polnit doma  |
Mene pa bolj čudi, zakaj noben še ni tega načrta spodaj poizkusil. Še manjši strošek za predelavo bi bil, ker ne bi rabil kompleksnih vezij in elektromotorjev v avtu.
Ker pa znajo biti veliki neodimovi magneti dragi, bi stvar lahko pocenili tako, da bi uporabili elektromagnet, ki bi ga napajali generatorji priključeni na kolesa avtomobila.
Mogoče bi to idejo lahko preizkusil na svojem Škodilaku. Ampak, če boš patentiral, vedi, da hočem vsaj 5% zaslužka.
_________________ My favorite programming language is ... solder. -Bob Pease |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
skapin Član

Pridružen-a: Tor 07 Dec 2010 23:28 Prispevkov: 39 Aktiv.: 0.22
|
Objavljeno: Čet Nov 15, 2012 9:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ker je gospod iz primorske, ne rabi gretja čez zimo, ker se temperatura bolj redko spusti pod -5°C oziroma 0°C, glede dometa pa je tako, da je tistih 150 km več kot dovolj, za vsakdanje opravke in kakšen manjši izlet.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.67 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pet Nov 16, 2012 9:49 am Naslov sporočila: |
|
|
No, jaz se definitivno ne bi vozil v avtu brez gretja pri nuli...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Modlar Član


Pridružen-a: Pon 16 Feb 2009 10:59 Prispevkov: 190 Aktiv.: 0.95 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Pet Nov 16, 2012 10:42 am Naslov sporočila: |
|
|
protoncek je napisal/a: |
No, jaz se definitivno ne bi vozil v avtu brez gretja pri nuli... |
Pa si daš not peč na drva
_________________ LP Mare
Kdor visoko leta - daleč vidi. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.67 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pet Nov 16, 2012 11:01 am Naslov sporočila: |
|
|
ne, imam raje peč na nafto, oziroma bencin.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Spajky Član


Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 5.99 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Sob Nov 17, 2012 2:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
David2204 je napisal/a: |
...Mogoče bi to idejo lahko preizkusil na svojem Škodilaku... |
No, en tip naj bi nekaj takega sprobal v daljnjih deželah že pred časom ... Na videu iz YT tip ves zadovoljen razkazuje svoj "bjutiful, bjutiful otomobil" (beri - stara kripa) , še prej pa samo motor na mizi, ki ga je treba samo malo "đrkin´" prej, da dela - zalaufa ... samo mogoče se mi samo zdi, da je zadek malo obtežen (dodatni Aku-ji?) ko se vozi z njim ... lahko so pa samo slabi zadnji amortizerji, ali pa je samo sprednji del toliko lažji (ni konvencionalnega motorja!) in se zato zdi bolj privzdignjen spredaj/povešen zadaj ... Kaj menite Hoax
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70631.63
|
Objavljeno: Sob Nov 17, 2012 4:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
86.71 KB |
Pogledana: |
18 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
84.29 KB |
Pogledana: |
25 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 59.90 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Sob Nov 17, 2012 11:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
MarE69 je napisal/a: |
Lahko se tudi zmenim, da pride enkrat na eno od naših predavanj, pa se iz prve roke pomenimo o tem projektu. Ima veliko idej, večkrat pa tudi potrebuje kakšno pomoč pri razvoju, tako da bi bila lahko obojestranska korist. |
Tole bi bilo pa res zanimivo.
_________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
boco Član


Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 9:42 Prispevkov: 919 Aktiv.: 3.87 Kraj: Ptuj/Kranj/Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Jan 08, 2013 11:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
No končno mi je uspelo na kup spraviti malo več slik in informacij kako prideš do tega, da ti v prometni pod rubriko Vrsta goriva piše - NI GORIVA . Vidim pa tudi, da nepovratna sredstva lahko pridobi navaden smrtnik.
Več TUKAJ
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70631.65
|
Objavljeno: Čet Jan 10, 2013 9:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
boco Član


Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 9:42 Prispevkov: 919 Aktiv.: 3.87 Kraj: Ptuj/Kranj/Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Jan 10, 2013 11:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da ne bo pomote, to ni moj izdelek, jaz sem za mojstra samo spisal članek in ga objavil na portalu. Drugače pa ja, kot sem napisal že na začetku končna cena z odšteto subvencijo je bila 9000€, pa seveda ne smeš računati svojega dela.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
David92 Član


Pridružen-a: Sre 22 Feb 2012 11:22 Prispevkov: 292 Aktiv.: 1.79 Kraj: Lendava
|
Objavljeno: Pet Jan 11, 2013 4:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
No problem z gretjem je v el. motorju, ki se segreje le do 90°C, oz. je okoljska temp. 60°C, kar je zelo malo in ni odvečne toplote, ki bi segrevala kabino.
So pa ideje, da bi se celoten sistem naredil posebej za segravanje oz. klimatiko v el. avtu.
Problem pri el. avtu so tudi zavore, kadar gres down-hill. Sem bral in na faksu smo se pogovarjali o tej zadevi, da bi morali posebej sistem naredit za zavore, torej tako, da so el. motorji na samih kolesih, ki bi potem zavirali. Spet pa je problem pri tem, da bi po enem klancu moral menjat te motorčke in povsej verjetnosti tudi kolesa.
LP,
David
_________________ "To me, defeat in anything is merely temporary.. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is path leading to success and truth." - Bruce Lee |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5537 Aktiv.: 24.03 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Pet Jan 11, 2013 5:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Regenerativno zaviranje se že dolgo uporablja, še akuje polniš pri spustu. Problem je le, ker regulacija "zaviranja" ponavadi ni povsem zvezna.
Glede gretja pa se lahko uporabi električni "bojler" ali pa keramične grelce, ki grejejo zrak direktno.
Lp, g
_________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
papagaj93 Član

Pridružen-a: Pon 06 Jun 2011 22:50 Prispevkov: 708 Aktiv.: 4.13 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: Pet Jan 11, 2013 5:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede zaviranja bi se lahko ravno tako uporabila hidravlični sistem in pumpo...saj bi šlo, mar ne?
LP Rok
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 8 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|