 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6737 Aktiv.: 28.36 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Čet Feb 12, 2009 9:46 pm Naslov sporočila: Prehod od enega ponudnika dostopa k drugemu |
|
|
Tole počasi postaja zanimivo. Prehod od enega operaterja k drugemu naj bi načeloma (po zagotovilih, ki sem jih dobil pred naročilom) šel kolikor toliko tekoče. Za 10.2. sem imel predviden preklop. Ob 9:30 navedenega dne stari operater odključi vse skupaj. Ob 13:00 pride monter novega operaterja, "populi" staro opremo in priključi svojo kramo. Stvar po pričakovanjih ne dela. Klici gor, klici dol, pojavi se še en mojster s kupom merilne opreme, priključi, meri in se čudi. Proces traja kako uro. Njuna diagnoza se glasi - nekaj v centrali ni OK. Dobro, bomo pa jutri dokončali. Naslednji dan se ni zgodilo nič, danes pa je stanje enako kot na začetku.
Zdaj me pa zanimajo vaše izkušnje in seveda kak učinkovit način prepričevanja, da bo stvar končno stekla. Tole "švercanje" preko sosedov mi gre že malo na živce .
Lp, Frenki |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stbe Član

Pridružen-a: Sob 10 Sep 2005 12:25 Prispevkov: 155 Aktiv.: 0.65 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Čet Feb 12, 2009 10:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri meni ni bilo problemov, ker je novi ponudnik pripeljal svoj kabel v hišo in je stari ponudnik odklopil šele po potrditvi delovanja. Sem pa celo razmišljal, da bi za določen čas imel kar oba ponudnika, da ne bi šlo kaj narobe, ker je imel že marsikdo slabe izkušnje in jim ni preveč zaupat.
LP
Stbe |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 59.89 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Pet Feb 13, 2009 12:19 am Naslov sporočila: |
|
|
Moje izkušnje so take, da proti firmi ne moreš nič, ker jim je popolnoma vseeno ali imajo enega naročnika več ali enega manj.
Obstaja pa način. Jaz sem ga krstil "živčno izčrpavanje". Stvar temelji na dejstvu, da ima vsak raje osebni mir kot pa svojo firmo.
Na ta način se najprej izplača pridobiti ustrezne telefonske številke, potem pa isto metodo konstruktivno uporabiti na njih.  _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.94 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Feb 13, 2009 12:38 am Naslov sporočila: |
|
|
Meni za 5 dnevni mrk interneta pred meseci sploh ni bil potreben prehod k drugemu ponudniku. Zadostoval je le ločen preklop ISDN telefonije iz ene v drugo LJ občino, ADSL pa bi moral ostati na stari lokaciji.
To ločitev sem SIOLu najavil že pol leta prej in razvezo ADSLa od ISDNa. Takoj po najavi so že znali pošiljat ločene račune, ko pa je s preklopom telefonije hkrati "padel" še internet pa so se zgovarjali, da do moje hiše internet hardwersko sploh ni mogoč
To da je dan prej ADSL še delal in plačane ADSL položnice za mesece nazaj jim ni povedalo ali dokazalo nič ...
Ko sem imel po nekaj dneh vsega dovolj in dobil ter poklical direktno številko direktorja pa je zadeva čudežno spet delovala že po nekaj urah ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70625.33
|
Objavljeno: Pet Feb 13, 2009 2:15 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
cimer Član

Pridružen-a: Sob 07 Okt 2006 0:07 Prispevkov: 122 Aktiv.: 0.53 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Feb 13, 2009 9:46 am Naslov sporočila: |
|
|
No ja, mi smo preselili firmo iz enega konca LJ na drugega, ostali smo pri istem operaterju, ampak smo bili brez komunikacije 21 dni. Toliko je trajalo, da so se dogovorili (ponudnik storitev in tisti, ki daje kable v najem) kdo mora poiskati oziroma napeljati prosto parico od pisarne do glavnega delilnika. Večkrat ponorel po telefonu pa nisem nič dosegel.
Ljudi sem moral poslati delat od doma. _________________ Lep pozdrav!
Marko S. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
[g0ran24] Član

Pridružen-a: Pon 15 Avg 2005 11:27 Prispevkov: 503 Aktiv.: 2.12 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Pet Feb 13, 2009 12:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz pravkar prehajam iz kabelskega operaterja na Siolovo optiko. In prav zaradi težav prehajanja iz enega operaterja na drugega (po teden dni nedelovanja zaradi "težav", internet pa potrebujem dnevno zaradi posla) sem se odločil da sem naročil optiko in bom seveda počakal da pride Siol da mi priklopi vso aparaturo ter šele nato ko bom videl da zadeve delujejo tako kot mora, poklical kabelskega ponudnika ter odpovedal pogodbo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Tonci Član

Pridružen-a: Tor 05 Avg 2008 18:14 Prispevkov: 629 Aktiv.: 3.05 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: Pet Feb 13, 2009 12:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Še moja izkušnja. Priklopijo na horuk sredi sobe in zadeva lepo deluje in potem mi zadevo montirajo v omaro ne dela! reče da se mora sistem postavvit (loool). Zvečer ugotovim, da so narobe priklopili! Da o tem, da kličejo s skritih številk ne govorim in potem naj ga kako pokličem? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 9 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|