 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
BrezC Član

Pridružen-a: Pet 19 Dec 2003 9:06 Prispevkov: 93 Aktiv.: 0.39
|
Objavljeno: Sob Feb 12, 2005 7:51 pm Naslov sporočila: Xsara coupe predelava sprejemnika za daljinski odklep |
|
|
Ali mogoče kdo ve kako bi se dalo dodelat ta sprejemnik, da bi dobil poleg utripanja smernikov še zvočni signal?
Kje sploh je lociran ta sprejemnik in koliko izhodov ima?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robertos Član


Pridružen-a: Sre 11 Avg 2004 11:31 Prispevkov: 792 Aktiv.: 3.34 Kraj: Vuhred JN76OO
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reber Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 9.62 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Sob Feb 12, 2005 10:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dvomim, da boš dobil željene signale kar nekje.
Drugače pa lahko narediš tako, da vzameš signal iz motorčkov in iz smernikov. Motorček in smerniki imajo napajanje naenkrat le ko zaklepaš ali odklepaš.
Jaz na ta način nameravam izvesti vklop/izklop alarma + zvočni signal + dodatna blokada motorja pri škodi octaviji, ki ima daljinec v ključu (enako ima tudi passat vw). Ker se ne morem "šlepat" na daljinski modul, bom "tipal" napetost na obeh polih motorčkov za CZ in tudi oba smernika, poleg tega še stikala na vratih in kontakt acc. Ker se določeno zaporedje signalov pojavlja le pri zaklepanju ali odklepanju, bo iz teh signalov mogoče z ustrezno logiko dobiti ven željene signale.
Druga možnost pa je, da razkoplješ obstoječ modul in poskušaš dobiti ven željeno, kar pa bo verjetno bolj težko, je skorajda bolje pustiti pri miru.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Feb 12, 2005 10:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zadevo lahko takoj zakompliciramo ...
... priključek -12v (minus - GND 31) lahko zvežeš na + pol 15 / kontakt. Tako bo pisk samo ob ugasnjenem motorju in vključenih vseh smerokazih.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
BrezC Član

Pridružen-a: Pet 19 Dec 2003 9:06 Prispevkov: 93 Aktiv.: 0.39
|
Objavljeno: Pon Feb 14, 2005 2:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
@Iztok: Najverjetneje si mislil z +12V smerokaza na piskač, nato na kontakt...Tako ne bo delovalo, ker xsara drži kontakt še cca pol minute po ugasnitvi avta na +12V, potem ga šele veže na 0V. Nisem pa še pogledal vseh pozicij na stikalu ključa. Bila bi pa to res elegantna rešitev..
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pon Feb 14, 2005 4:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
@BrezC, mislil sem točno na kontakt -12v iz priložene skice. Na ta način vezje ne dobi napetosti-potenciala za delovanje, ker se oba napajalna priključka nahajata na +12v, maso iz utripalcev pa blokirata diodi.
Na kontaktni ključavnici ali elektroniki motorja gotovo obstaja možnost priključitve na +pol, ki je prisoten samo ob kontaktu. Drugače bi ti npr. kontrolni lučki za pritisk olja in kontrolo alternatorja svetili še pol minute po zaustavitvi motorja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reber Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 9.62 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Pon Feb 14, 2005 11:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
In ko nekje parkiraš z vključenimi 4 smerniki ..... bo non-stop piskalo. Treba je še signal iz motorčka CZ
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
BrezC Član

Pridružen-a: Pet 19 Dec 2003 9:06 Prispevkov: 93 Aktiv.: 0.39
|
Objavljeno: Tor Feb 15, 2005 3:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ni rečeno, za tistimi IN vrati daš še LM555 in ga nastaviš da ti da high izhod samo kako sekundo ali dve...Ok bilo bi malce več vezja, izhod z LM555 bi moral peljat še na ena IN vrata, skupaj z signalom za piskač... (podobno kot dela zakasnitev notranje razsvetljave v avtu) Tam je zakasnitev še bolj simpl (tranzistor in kondenzator, pa kak upor)..Mislim pa da se da zakasnitev izvesti tudi z dvema IN vratoma (sem že malo zarjavel kar se logike tiče)...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
BrezC Član

Pridružen-a: Pet 19 Dec 2003 9:06 Prispevkov: 93 Aktiv.: 0.39
|
Objavljeno: Tor Feb 15, 2005 3:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Malce sem risal shemo, pa mi je ratalo tako:
-kontakt pelješ preko inverterja na IN1
-smernike pelješ na IN1
-izhod IN1 pelješ na delay, ki mu po eni sekundi pade izhod na logično 0
-izhod z delaya pelješ na IN2
-smernike pelješ na IN2
-izhod z IN2 pelješ na brenčač
Pravilnostna tabela:
kontakt ,smerniki, izh IN2
1,0,0
0,1,1 (po 1 sek 0)
0,0,0
1,1,0
Bi bilo tako prav? Sem full pozabil sceno...
Torej, ko bi bil izklopljen kontakt in prižgani smerniki bi zadeva 1 sek piskala, kar bi bilo ok, a ne?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Feb 15, 2005 5:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede na to, da z ugasnjenim motorjem in prižganimi vsemi smerniki zelo redko ali skoraj nikoli ne parkiram, ne bi zapletal zadeve z timerjem.
Če pa se slučajno pokaže takšna potreba je to piskanje vseeno tišje od vzvratnih piskačev tovornih vozil in ne krši predpisov.
Mogoče pa imaš še eno varijanto. Ko sem kupil Getz-a, sem pod dodatno opremo naročil alarm, ki je bil vgrajen v SLO (sedaj ne vem firme, bi moral prebrskat po papirjih). Ta alarm ima pod opcijo tudi piske pri vklopu in izklopu. Po priloženem navodilu sem ga aktiviral in deluje. Podobno sem naredil tudi na BMW-ju, kjer so mi na servisu z programirno napravo aktivirali funkcijo-signal utripalcev pri zaklepanju.
Mogoče je kakšna podobna možnost tudi pri tvojem.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 491 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|