www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

vrednost smd varovalke

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
joc
Član
Član



Pridružen-a: Pet 22 Dec 2006 14:19
Prispevkov: 371
Aktiv.: 1.64
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 13, 2010 8:16 am    Naslov sporočila:  vrednost smd varovalke Odgovori s citatom

Zdravo.

Na smd varovalki je odtisnjeno 6.5 in me zanima kaj to pomeni? A je to 6.5A varovalka? Pride pri števcu avtomobila (renault - ne vem točno kateri model), števec hitrosti, obratov in ostalih signalizacij je narejen z vakum fluorescentnim prikazovalnikom...

Lp.

_________________
Človek, tako pomembno bitje, ki ga lahko naredi vsak bedak.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.93

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 13, 2010 4:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To je verjetno armatura Renault Senic 1/2, ki je delala pa se potem resetirala in ugašala med vožnjo.
Varovalka je 5A-6.5A. Nahaja se levo od konektorja, pred dušilko.

Če crkne je prekurilo glavni fet (N-channel, 100V, ~52A). Ta je pod zaslonom -> veliko veliko dela, potrebno odlotati celoten zaslon, cca. 30 pinov.
Ponavadi gre tudi frekvenca bljižnega 2843 PWM-ja v višave -> preverjenje z osciloskopom in menjava RC

Sam sem rihtal enega, deloval nekaj časa, sedaj pa začel čedalje bolj pogosto resetirati, tako da bo spet potreben popravila, na kar bi moral delati.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joc
Član
Član



Pridružen-a: Pet 22 Dec 2006 14:19
Prispevkov: 371
Aktiv.: 1.64
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 13, 2010 8:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pyr0Beast je napisal/a:
To je verjetno armatura Renault Senic 1/2, ki je delala pa se potem resetirala in ugašala med vožnjo.
Varovalka je 5A-6.5A. Nahaja se levo od konektorja, pred dušilko.

Če crkne je prekurilo glavni fet (N-channel, 100V, ~52A). Ta je pod zaslonom -> veliko veliko dela, potrebno odlotati celoten zaslon, cca. 30 pinov.
Ponavadi gre tudi frekvenca bljižnega 2843 PWM-ja v višave -> preverjenje z osciloskopom in menjava RC

Sam sem rihtal enega, deloval nekaj časa, sedaj pa začel čedalje bolj pogosto resetirati, tako da bo spet potreben popravila, na kar bi moral delati.


Pyr0Beast imaš prav gre ravno za to armaturo...

Glede spajkanja zaslona sem jaz odspajkal samo zgornjih 8 pinov in ga nagnil malo naprej. Tako sem lahko pomeril FET, ki pa po mojem mnenju ni "skurjen"... Med izvorom in ponorom sem nameril cca. 1,6kE - pini FET-a med sabo niso v KS...
Je pa zanimivo, da je odkurilo varovalko. Pyr0Beast kakšno oznako FET-a si uporabil za zamenjavo? Glede PWM-ja pa ne vem, ker števca nisem še nič priklapljal na napetost oz. se še nisem lotil iskanja napak z osciloskopom.

Lp.

_________________
Človek, tako pomembno bitje, ki ga lahko naredi vsak bedak.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.93

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 14, 2010 2:48 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če imaš srečo je morebiti fet celo preživel. Moj je bil v stiku (Drain-Source). Vrata pa niso bila.

Uporabil sem 75V fet (IRFB3207ZPBF), namenjen je bil za sinhrono usmerjanje na stikalnem napajalniku pa je svojo vlogo hitro našel drugje Mr. Green . Po osciloskopu je max. napetost 25V, katera po 'odklopu' (prej je nula-vezano na maso) rahlo zaoscilira vendar se kmalu izniha. Krmljenje vrat je v redu in strmo do 'threshold' napetosti okoli 4V, nato se vrata polnijo počasneje. Greje se zelo malo, tok ob vključeni uri je bil samo 1A.
Verjetno bi bil v redu tudi kakšen švohnejši, tam 50V.

Ko sem zamenjal fet bi morala zadeva štartati, pa ni. Dimming vhod je bil nekaj v okvari in je 'utripal', tako da je napetost na PWMju nihala med 12V in 0V. Fet pa se najbrž odpiral v takem načinu samo do polovice.

Poglej še za napihnjenimi kondiji.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joc
Član
Član



Pridružen-a: Pet 22 Dec 2006 14:19
Prispevkov: 371
Aktiv.: 1.64
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 15, 2010 5:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Včeraj sem zamenjal varovalko, pospajkal nekatere spoje, FET ni bil prebit in poskusil priklopiti števec. Števec se ni prižgal - sedaj sem še enkrat pogledal kaj se je zgodilo. Ugotovitev: pregorjena varovalka in prebit FET Confused Smile
Pyr0Beast si ti menjal tudi pwm čip http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/168272/TI/2843B.html ali si menjal samo RC na 4 nogici? Si našel še katere druge napake?
Kondenzatorji se mi ne zdijo napihnjeni... Močnostne diode so vse ok, tako da... Je pa res, da ima avto slab akumulator in se precej matra pri zagonu motorja - napetost niha. Ali je možno, da je zaradi tega poleg varovalke odletel samo FET?

_________________
Človek, tako pomembno bitje, ki ga lahko naredi vsak bedak.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.54
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 15, 2010 5:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Glede na to, kar berem upam, da tranzistorja nisi meril, ko je bil zaspajkan na TIV. Wink
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.93

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 15, 2010 6:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No no, pa imam le prav Mr. Green

PWM še pride na vrsto. RC člen bom menjal takrat.

To je zadeva ki serijsko crkuje, zakaj, ne vem. Morebiti pregrevanje. Sam pa sem okrivil dimmer ki namesto da bi 'dimmal' preko RC dimma s tem da vklaplja in odklaplja PWM, posledica ? - FET na pol odprt -> bum

Je pa res da ta zadeva popapca še pa še toka ob zagonu, okoli 5A, zato je 2A varovalka samo za silo.

Kondi je ziher kaki napihnjen, poglej za 25V 330uF pri konektorju.

Za vklop ekrana rabiš 1kOhm upor povezati na en pin.

http://www.mobile-files.com/forum/showthread.php?t=90147

Citiram:
07-05-2009, 04:49
Hi
I don't understand where is problem ???
this instrument is really not complicated !!!

step1
check smd fuse - if is o.k. then try resolderin pcb (1ohm resistors and everything around)
try start instrument with 1k resistor
if working clock - check current 1.2 - 1.3 A.
if more then something is not o.k.

step2
if smd fuse is not o.k. then check transistor F3710, resistor 30 ohm and CS52843 (look data sheet)

step3
lot of instrument clusters to lose eeprom software. without correctly software cluster not starting as well, sometimes is different milage. noise from converter.
reprogram 93c56
v5.14 or v6.01 or v6.02

__

Hi,
This is common problem...
But the trafo allways seems to be bad, but it is good
Change the pwm controller (2843B) to a new one.
Check the pin 6 and the 30 ohm resistor.
Check oscillator frequency, must be 52 KHz.
And all soldering

Your bench power supply must be 6-8A or better, i use lead acid accu 7Ah/12V. You must connect pin 1 of Red connector to +12V via R=1K and dashboard will start only clock, but this is enough to see that work or not. Start current is critical.

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joc
Član
Član



Pridružen-a: Pet 22 Dec 2006 14:19
Prispevkov: 371
Aktiv.: 1.64
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 15, 2010 10:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

PZUFIC je napisal/a:
Glede na to, kar berem upam, da tranzistorja nisi meril, ko je bil zaspajkan na TIV. Wink


če upaš al pa ne... ko je bil prispajkan na tiv ni bil v kratkem stiku... sedaj je Very Happy ker, ko je bil prispajkan na tiv je imel upornost Rds 1,6kE zaradi ostalih elementov... sedaj je v ks Confused Laughing verjetno je bil že takrat poškodovan.

Pyr0Beast hvala za nasvete, dolžan sem ti za kakšo sbeer bom zamenjal elektrolite in RC + FET...

_________________
Človek, tako pomembno bitje, ki ga lahko naredi vsak bedak.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.93

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 16, 2010 4:21 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pwm-je sem jih 5 naročil preko farnella.
Če rabiš kakega ti lahko pošljem.

Sam moram pogruntati zakaj se zadeva resetira. Pa prosim pomeri kako se obnaša RC z novimi elementi. Sumim celo na to, da PCB rahlo prevaja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.93

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 19, 2010 12:41 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zadevo smo s skupnimi močmi rešili Smile

Zadeva brez feta oscilira na 32kHz z njim pa na okoli 78kHz.
Ker sta že dva čipa oscilirala na taki frekvenci, predvidevam da je pravilna 78kHz Smile

Nauk te zgodbe;
Če crkne fet menjaj tudi PWM.

Fet smo dali 40V, bil pri roki Mr. Green
Možno da bi bil boljši tak, z nižjo kapacitivnostjo vrat. Ta se namreč zelo 'vleče', ko se vrata filajo.

IC crkne. Drugi dela BP brez! sprememb designa.
Pa čeprav IC drugače deluje, s dimmanjem ne deluje več dobro. Zgleda da ga nekako na pol prekuri in potem se afna.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 9 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group