www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

"Obnova" asinhronega motorja

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
toni01
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Maj 2009 20:10
Prispevkov: 46
Aktiv.: 0.23
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 11, 2016 8:00 am    Naslov sporočila:  "Obnova" asinhronega motorja Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

na zelo starem asinhronem motorju moram zamenjati lezaje. Motor sem razdrl
in tudi odstranil lezaje ter jih zamenjal. Zanima me, ali je dobro oziroma
potrebno tudi preventivno kaj postoriti pri rotorju, ki je videti neposkodovan ampak
kar oksidiran, Enako me zanima za stator, ki je tudi kar precej oksidiral.

hvala
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ecobra
Član
Član



Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16
Prispevkov: 318
Aktiv.: 2.38
Kraj: Radeče

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 11, 2016 10:12 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Rotor oščetkaj z žično krtačo, statorski paket (pločevino) pa previdno očisti s smirkovim papirjem pri tem pazi na navitje, da ne poškoduješ lak - izolacije na žici - navitju. Mogoče bi bilo dobro ga posušiti v kaki pečki (lahko v pečici) ali s kakim kaloriferjem na 80-100 st.C in polakirati z izolacijskim lakom. Vse je odvisno od stanja v kakem je sedaj. Ker, če je korodiral, potem je verjetno bil na vlagi in zaradi nje lahko prebije. Problem je lahko tudi v statorski pločevini, če je preveč zarjavela kar povzroci, da rja razrine - razširi paket in posledično poškoduje navitje in po vklopu motor prebije. To je pa že skrajni primer, ko je motor res v slabem stanju.
l.p.

_________________
Luna sije, pa ne greje.
Piška pije, pa ne šči...
Uzdaj se use i svoje kljuse.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
toni01
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Maj 2009 20:10
Prispevkov: 46
Aktiv.: 0.23
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 11, 2016 11:33 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za namig. Statorsko navitje je v celoti povito z neko "tkanino" in ocitno
prepojeno z lakom. Zica, ki pa se vidi, pa je cisto crne barve. Motor normalno dela
tako, da verjetno izolacija ni problem in ga bom pustil kot je.
Ostalo pa ocistim.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 497 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group