 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
fricko Član

Pridružen-a: Ned 14 Maj 2006 16:38 Prispevkov: 24 Aktiv.: 0.10 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Sob Feb 05, 2011 11:47 pm Naslov sporočila: zakasnitev za vklop avtoradija |
|
|
Pozdravljeni!
Rabim vašo pomoč in sicer rabil oz. naredil bi si zakasnitev za vklop avtoradija, caa 30s.
Imam avtoradijo ki se pripelje ven ekran, pa ko dam kontakt se mi vžge radio in se pripelje ekran ven, nato ko vžgem avto se mi radio restarta in spet ponovno vžge, kakšen krat mi avto ne vžge sprve, pa potem mi ta radio potuje ven in noter in to ni preveč zdravo.
Gledal sem časovne releje samo ti so dragi kot hudič, rabil bi kako poceni varijanto.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
start Član


Pridružen-a: Sob 06 Sep 2008 22:59 Prispevkov: 2392 Aktiv.: 11.67 Kraj: Eindhoven, Nizozemska
|
Objavljeno: Sob Feb 05, 2011 11:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lahko naredis z NE555 casovnikom in na izhod das rele.
Na googlu je dosti shem o takih izvedbah, no sicer ce najdes kaksno brez releja, tega ni problem vstaviti...
To je po mojem mnenju med cenejsimi izvedbami...  _________________ Lep pozdrav!
Aljaž T. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fricko Član

Pridružen-a: Ned 14 Maj 2006 16:38 Prispevkov: 24 Aktiv.: 0.10 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Ned Feb 06, 2011 12:11 am Naslov sporočila: |
|
|
start je napisal/a: |
Lahko naredis z NE555 casovnikom in na izhod das rele.
Na googlu je dosti shem o takih izvedbah, no sicer ce najdes kaksno brez releja, tega ni problem vstaviti...
To je po mojem mnenju med cenejsimi izvedbami...  |
gledal sem shemo od ne555, kako to zvežem?
na prvo nogico dam gnd, potem 8 napajanje 12V, ter na 4 izhod? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.96
|
Objavljeno: Ned Feb 06, 2011 12:26 am Naslov sporočila: |
|
|
Lahko bi poiskal žico, ki dobi kontakt, ko obrneš ključ.
Sploh ni nujno, da gre le za indikacijsko napetost, lahko gre kar za močnostno napajanje.
Žico prekineš in daš vmes stikalce, ki zmore ustrezno amperažo.
Če imaš na armaturi kako stikalo ali "blendo" še prosto, lahko vežeš tam, sicer zvrtaš luknjo. _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
drejko Član

Pridružen-a: Pet 30 Dec 2005 18:18 Prispevkov: 254 Aktiv.: 1.07 Kraj: koroška-okolica SG
|
Objavljeno: Ned Feb 06, 2011 9:49 am Naslov sporočila: |
|
|
igo je napisal/a: |
Lahko bi poiskal žico, ki dobi kontakt, ko obrneš ključ.
Sploh ni nujno, da gre le za indikacijsko napetost, lahko gre kar za močnostno napajanje.
Žico prekineš in daš vmes stikalce, ki zmore ustrezno amperažo.
Če imaš na armaturi kako stikalo ali "blendo" še prosto, lahko vežeš tam, sicer zvrtaš luknjo. |
Mogoče ima MERCEDES in ti mu predlagaš naj seka žice in vrta luknje v armaturko. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 19.96
|
Objavljeno: Ned Feb 06, 2011 10:40 am Naslov sporočila: |
|
|
drejko je napisal/a: |
Mogoče ima MERCEDES in ti mu predlagaš naj seka žice in vrta luknje v armaturko. |
Če ima MERCEDES potem nima problema z avtoradiem in njegovo zakasnitvijo vklopa, ampak z avtom, ki mu ne vžge vsakič
Kako pa naj bi po tvoje rešil problem, brez vrtanja in rezanja? Ajde povej. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Igor01 Član

Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09 Prispevkov: 598 Aktiv.: 2.52 Kraj: KK
|
Objavljeno: Ned Feb 06, 2011 11:23 am Naslov sporočila: |
|
|
Stikalo veži, ker bo sicer vsak štart resetiral zakasnitev.
Ali pa še bolj enostavno - radio izklapljaj manualno in se ne bo pognal brez pritiska na tipko.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 19.96
|
Objavljeno: Ned Feb 06, 2011 12:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ali pa veži na stikalo luči, ako nima avto že vgrajenega "lučkota". |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fricko Član

Pridružen-a: Ned 14 Maj 2006 16:38 Prispevkov: 24 Aktiv.: 0.10 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Ned Feb 06, 2011 1:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
vse varjante sem že prej preštudiral edina rešitev bi bila z zakasnitvijo, Če izklapljam radio z pristiskom na gumb za izklop se mi izklopi samo radio ekran ostane zunaj, tako da to ni možno ker ob izgubi kontakt napajanja se ekran pospravi. Tudi na stikalo za luči nemorem vezat ker se luči aktivirajo z kontaktom in prav tako mrknejo ko vžgeš avto. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RUros Član


Pridružen-a: Čet 09 Mar 2006 22:26 Prispevkov: 1031 Aktiv.: 4.38
|
Objavljeno: Ned Feb 06, 2011 1:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa če bi naredil tako, da prekineš žico, ki gre do avtoradija preko kontakta. In vmes daš stikalo. Ko boš avto vžgal, samo s stikalom prigžeš radio in je to to. Če pa boš stikalo pozabil ugasniti, ko boš ugasnil avto, pa tudi ne bo skrbi, ker se bo radio tako ali tako ugasnil in pospravil, ker je vezan preko kontakta. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kastaneda Član


Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 11:18 Prispevkov: 459 Aktiv.: 2.40
|
Objavljeno: Ned Feb 06, 2011 1:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Šele, ko avto vžke, alternator začne polniti akumulator in kontrolna lučka ugasne.
To lahko uporabiš kot pogoj vklopa avtoradija... _________________ LP
Srečko |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.96
|
Objavljeno: Ned Feb 06, 2011 2:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
drejko je napisal/a: |
igo je napisal/a: |
Lahko bi poiskal žico, ki dobi kontakt, ko obrneš ključ.
Sploh ni nujno, da gre le za indikacijsko napetost, lahko gre kar za močnostno napajanje.
Žico prekineš in daš vmes stikalce, ki zmore ustrezno amperažo.
Če imaš na armaturi kako stikalo ali "blendo" še prosto, lahko vežeš tam, sicer zvrtaš luknjo. |
Mogoče ima MERCEDES in ti mu predlagaš naj seka žice in vrta luknje v armaturko. |
Če je bil tako trapast avtoradio, ki počne take neumnosti, že orignalno vgrajen v avto, me prav zanima za kateri avto in radio gre .
Gre namreč za zadosten razlog za obisk pooblaščenega servisa in uveljavljanje reklamacije za šlampasto delujoč radio. Naj mu zagotovijo novega, pravilno delujočega.
Če je radio vgradil naknadno, pa ima dostop do kablovja in vezalnega načrta.
Lahko veže NE555 v funkciji zakasnjen vklop + zakasnjen izklop (mora biti oboje, če crkne avto npr. pri speljevanju), na izhod pa veže en mali BC547 in ustrezno močan rele (da ne bo padca napetosti na kakem FETu). Če je preko ključavnice vezano močnostno napajanje radia, ga bo treba vezati mimo nje, preko dodatno vgrajene svoje varovalke in preko omenjenega relejčka. Dosedanjo žico preko ključavnice pa uporabiti za proženje zakasnilnega vezja. Kar nekaj razkopavanja torej. _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 19.96
|
Objavljeno: Ned Feb 06, 2011 3:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Samodržni rele, napajan prek kontakta, aktiviranje na zavorno luč? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fricko Član

Pridružen-a: Ned 14 Maj 2006 16:38 Prispevkov: 24 Aktiv.: 0.10 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Ned Feb 06, 2011 6:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
RUros je napisal/a: |
Kaj pa če bi naredil tako, da prekineš žico, ki gre do avtoradija preko kontakta. In vmes daš stikalo. Ko boš avto vžgal, samo s stikalom prigžeš radio in je to to. Če pa boš stikalo pozabil ugasniti, ko boš ugasnil avto, pa tudi ne bo skrbi, ker se bo radio tako ali tako ugasnil in pospravil, ker je vezan preko kontakta. |
Tako imam zdej narejeno, da si bi olajšal delo ker sem včasih pozabil stikalo ugasnit se mi je radio avtomatsko prižgal, pa mi je prišla ta varjanta na misel glede tega časovnika.
igo je napisal/a: |
drejko je napisal/a: |
igo je napisal/a: |
Lahko bi poiskal žico, ki dobi kontakt, ko obrneš ključ.
Sploh ni nujno, da gre le za indikacijsko napetost, lahko gre kar za močnostno napajanje.
Žico prekineš in daš vmes stikalce, ki zmore ustrezno amperažo.
Če imaš na armaturi kako stikalo ali "blendo" še prosto, lahko vežeš tam, sicer zvrtaš luknjo. |
Mogoče ima MERCEDES in ti mu predlagaš naj seka žice in vrta luknje v armaturko. |
Če je bil tako trapast avtoradio, ki počne take neumnosti, že orignalno vgrajen v avto, me prav zanima za kateri avto in radio gre .
Gre namreč za zadosten razlog za obisk pooblaščenega servisa in uveljavljanje reklamacije za šlampasto delujoč radio. Naj mu zagotovijo novega, pravilno delujočega.
Če je radio vgradil naknadno, pa ima dostop do kablovja in vezalnega načrta.
Lahko veže NE555 v funkciji zakasnjen vklop + zakasnjen izklop (mora biti oboje, če crkne avto npr. pri speljevanju), na izhod pa veže en mali BC547 in ustrezno močan rele (da ne bo padca napetosti na kakem FETu). Če je preko ključavnice vezano močnostno napajanje radia, ga bo treba vezati mimo nje, preko dodatno vgrajene svoje varovalke in preko omenjenega relejčka. Dosedanjo žico preko ključavnice pa uporabiti za proženje zakasnilnega vezja. Kar nekaj razkopavanja torej. |
Gre za avtoradio alpine ivo montirana v cliotu letnik 2002, tako da nikakor ne gre za originalen avtoradio. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fricko Član

Pridružen-a: Ned 14 Maj 2006 16:38 Prispevkov: 24 Aktiv.: 0.10 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Tor Feb 08, 2011 3:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Gledal sem pa v conradu pod Kompleti časovnega krmiljenja: precizno časovno stikalo conrad, kaj se vam zdi ta zadeva primerna? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 10 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|