Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
PrimozL Član


Pridružen-a: Tor 21 Mar 2006 10:55 Prispevkov: 404 Aktiv.: 1.72 Kraj: okolica Vipave
|
Objavljeno: Sre Jul 07, 2010 7:13 pm Naslov sporočila: Motor Tomos 4- varovalka za propeler |
|
|
Živijo,
Mogoče kdo ve, kje se še mogoče da kupiti medeninaste mehanske varovalke za propeler za npr. Tomosov izvenkrmni motor 4 KM?
Bi lahko dal noter kar ene medeninaste palčko ali se medenine precej razlikujejo med seboj?
LP Primož. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kosmit Član

Pridružen-a: Ned 01 Maj 2005 13:27 Prispevkov: 103 Aktiv.: 0.43 Kraj: N.G.
|
Objavljeno: Sre Jul 07, 2010 7:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Izmeri debelino varovalke in pojdi na Merkur po medeninasto palico iste debeline.
L.P.
Mitja |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.40 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Jul 07, 2010 7:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vzameš prvo medeninasto palčko, ki jo najdeš in si jih nastružiš. Preizkušeno dela  _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.15 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sre Jul 07, 2010 8:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Naredi točno tako kot so ti svetovali. Na pot pa s sebojk vzemi zalogo teh palčk s pravimi dimenzijami, saj včasih palčka poči sama od sebe (vibracije naredijo svoje). Več tudi zato, ker na morju se hitro zgodi, da ti nova palčka pade v vodo in je ne boš več našel. Če je bila edina in poslednja, imaš problem.
Po končani morjeplovski sezoni, ne pozabi tega dela rastaviti, očistiti in namazati, da bo morebitna menjava zlomljene medeninaste palčke tudi naslednje leto hitra in enostavna. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.40 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Jul 07, 2010 9:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sam imam par teh varovalk prilepljenih z izolirnim trakom pod ročko motorja. Po Murphyju jih potrebuješ ravno tisti dan dopusta, ko jih pozabiš vzeti na čoln. Tudi v tem primeru obstaja rešitev - kak žebelj iz naplavljenega lesa  _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.76 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Sre Jul 07, 2010 9:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
mi pa nismo nikoli (še) imeli problemov s tem.
Še nekaj me zanima, pa bom kar tu vprašal.
Glede tega T4 motorja.
Kaj vse je potrebno storiti po dopustu, da bo motor še dolgo lepo deloval. Očistiti z sladko vodo, kaj vse je treba podmazati? _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.40 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Jul 07, 2010 10:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Načeloma res ni problema s tem, včasih pa vseeno zadaneš kakšno skalo, ko vijugaš po plitvini. V vseh letih ne vem če sem jih tri polomil
Motor konec sezone zaženem v sladki vodi, operem ga tudi pod kapo. Namažem zglobe in pante in ostale premikajoče še dele. Motor nato zadušim z oljem, da je še od znotraj namazan. Če ti tesnijo semeringi v peti, ni treba menjati olja, vsekakor pa je dobro vsaj preveriti, da ni tam notri slučajno majoneza. Jaz v peto natočim kar olje za diferenciale z EP dodatki. Kaj dosti vzdrževanja te živali niti ne potrebujejo. Moj čez zimo stanuje kar na vrtu pa mu ni hudega saj tudi pri visoki starosti vžiga iz prve
Aja, prvič v sezoni zna bit zoprno vžgat zaradi olja. Kak mililiter acetona v cilindru precej pomaga  _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.15 Kraj: Gorje
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kosmit Član

Pridružen-a: Ned 01 Maj 2005 13:27 Prispevkov: 103 Aktiv.: 0.43 Kraj: N.G.
|
Objavljeno: Sre Jul 07, 2010 11:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za prvo silo lahko uporabiš kovinski del kontakta "šuko" vtikača. Deluje preizkušeno.
Za vzdrževanje opereš s sladko vodo, vse pomembne dele namažeš z mastjo, lahko uporabiš tudi mast v spreju. Odviješ svečko, v cilinder kapneš nekaj olja in nato dvakrat ali trikrat potegneš vrvico za vžig tako da razmažeš olje po cilindru.
Dva vijaka na peti za menjavo olja prekriješ z mastjo.
Drugih posebnosti ni.
L.P.
Mitja |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.76 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Čet Jul 08, 2010 9:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Hvala! _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Grcar Neznanec

Pridružen-a: Pon 07 Nov 2011 18:26 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Pon Nov 07, 2011 6:29 pm Naslov sporočila: Zatič T4,8 |
|
|
Zanima me debelina in dolžina medeninastega zatiča propelerja pri T4,8?? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
strojko Član

Pridružen-a: Tor 19 Jul 2011 9:28 Prispevkov: 35 Aktiv.: 0.21 Kraj: obala
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.57 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Nov 08, 2011 5:28 pm Naslov sporočila: Re: Zatič T4,8 |
|
|
Grcar je napisal/a: |
Zanima me debelina in dolžina medeninastega zatiča propelerja pri T4,8?? |
Če se prav spomnim je bil fi 3,5 mm, za dolžino pa ne bi vedel. Ugibam 25 mm. Sicer pa. Če imaš tak motor. Je res tako težko s kljunastim merilom izmeriti? V času ko si napisal vprašanje bi imel že odgovor. V navodilih nič ne piše? _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Grcar Neznanec

Pridružen-a: Pon 07 Nov 2011 18:26 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Tor Nov 08, 2011 10:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
hvala za mere...
drugace ps sprasujem za mere ker je motor na barki in mi bi bilo zelo zamudno it zmerit |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|