Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
TOTAL Član

Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18 Prispevkov: 109 Aktiv.: 0.46
|
Objavljeno: Pon Nov 06, 2006 11:10 am Naslov sporočila: citroen xsara regulacija ventilatorja |
|
|
Iščem ekvivalent za tranzistor FW2G025A1. Po raznih forumih sem videl da problem rašujejo s 2N6287, sam ker nimam nobenega podatka o original tranzistorjih me zanima če ima kdo od vas izkušnje oz podatke o FW2G025A1. Hvala LPD |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.89 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Nov 06, 2006 2:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ravno par dni nazaj sem popravljal podobno zadevo. Tudi sam sem obrnil cel splet a nisem našel dosti uporabnega. Ker sta na vezju dva transistorja vezana paralelno - eden je prebil drugi je ostal, da sem ga lahko izmeril. Gre za PNP transistor. Krmili se direkno s potenciometrom na bazo. Malo sem iskal po katalogih ter našel "primernega" katerega je imel HTE (MJ2955 100V 15A)
Kasneje sem arabsko stran ali nekaj podobnega (sedaj je ne nejdem več) kjer so uporabili prav ta transistor. 2N6287 je darlinkton, ki bi vrjetno tudi bil uporaben. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.89 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Nov 06, 2006 2:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Našel tisto stran ***Klik*** _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TOTAL Član

Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18 Prispevkov: 109 Aktiv.: 0.46
|
Objavljeno: Pon Nov 06, 2006 3:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kakšno naključje zgleda da se je začel čas gretja. Super ja to je dirktno to kar sem iskal. Prav isti postopek sem uprabljal v soboto da sem stvar sploh lahko razstavil.
Sam sem se že skoraj odločil za 2N6287 ampak sedaj sem pa spet v dilemi, ma saj niti ni bistvene razlike med njima mogoče edino tok. To da gre za PNP sem hitro ugotovil ampak tukaj se je pa potem končalo. V bistvu me zanima za kakšen tok gre pri te regulaciji. Silvo hvala za klik. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.89 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Nov 06, 2006 3:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če boš uporabil darlington zna biti težava regulacijo. Ta ima namreč zelo veliko ojačanje. Zna se zgoditi, da bo že v položaju "min" delal na polno. Resni na ljubo, ne vem pa, če regulacija, ki sem jo popravljal dela vredo. Poskusil sem jo v delavnici. Za breme sem uporabil žarnico. Sodelavec jo je sam demontiral ter mi jo prinesel. Rekel sem naj me obvesti, če kaj ne bo vredo. Do sedaj se ni oglasil - očitno dela. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TOTAL Član

Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18 Prispevkov: 109 Aktiv.: 0.46
|
Objavljeno: Pon Nov 06, 2006 4:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Super bom tudi sam dal MJ2955. Silvo a si zamenjal oba Tr-ja al samo skurjenega. Kaj pa za prikjučitev v delavnici se še spomniš kam si kaj pritaknil. Hvala LPD |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.88 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Pon Nov 06, 2006 5:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nekaj na to temo je tudi TUKAJ (Citroen forum). Tukaj so uporabili MJ11015.
LP, Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.89 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Nov 06, 2006 5:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na servisu je cena te "elektronike", ....48000 sit , tole bi se izplačalo delati. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TOTAL Član

Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18 Prispevkov: 109 Aktiv.: 0.46
|
Objavljeno: Pon Nov 06, 2006 5:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja tukaj uporabljajo bistveno močnejši tranzistor. Verjetno ni to slaba ideja ampak se zna pojavit problem velikega ojačanja ki ga je prej opisal Silvo. Bom za prvo uporabil MJ2955 če crkne je naslenje popravilo rešeno z 30amperskim  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TOTAL Član

Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18 Prispevkov: 109 Aktiv.: 0.46
|
Objavljeno: Pon Nov 06, 2006 5:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja vsekakor se izplača popravit 300sit + delo. Bom vsaj vedel koliko piva zaračunat prjatlu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.89 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Nov 06, 2006 5:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
TOTAL je napisal/a: |
Super bom tudi sam dal MJ2955. Silvo a si zamenjal oba Tr-ja al samo skurjenega. Kaj pa za prikjučitev v delavnici se še spomniš kam si kaj pritaknil. Hvala LPD |
Zamenjal sem oba.
Za priklop si pomagaj z načrtom z gornje povezave. Vzami instrument najdi priklop, ki gre direkt na bazo. sem gre potenciometer. Kolektor transistorja je minus pol. Emiter gre na motor. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TOTAL Član

Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18 Prispevkov: 109 Aktiv.: 0.46
|
Objavljeno: Sre Nov 22, 2006 11:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Tudi sam sem se odločil in zamenjal oba tranzistorja. Regulacija dela kot nova, problem se je pojavil pri končni stopnji, ko bi moral rele prevzet. Problem je v tem, da se rele obnaša kot da je prešibek da bi stisnil kotvico. Če mu pomagam kotvica ostane sklenjena. Iz tega sklepam, da elektronika normalno deluje in da je problem v releju ampak pred menjavo tranzistorjev je normalo deloval. Se je kdo že kdaj dajal s takim problemom. hvala lpD p.s. odstranil sem tudi vzmet, ki drži kotvico nazaj ampak ni nič pomagalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Sre Nov 22, 2006 12:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za začetek priključi navitje releja na normalno delovno napetost (12V), da se vidi, ali je rele v redu.
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dr.otkar Član

Pridružen-a: Ned 26 Nov 2006 22:31 Prispevkov: 30 Aktiv.: 0.13 Kraj: nekje ob reki savi
|
Objavljeno: Ned Nov 26, 2006 10:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
total, napaka je v tranzistorjih, preverjeno!!!
sem imel iste probleme pri avtih z klimo.
uporabi mj 11015 !!! _________________ mislim, da imaš zamašeno žico ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TOTAL Član

Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18 Prispevkov: 109 Aktiv.: 0.46
|
Objavljeno: Pon Nov 27, 2006 9:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem pregledal vse in ugotovil, da se rele lepo odziva. Problem je v smd tranzistorjih ki krmilijo vklop le tega. Problem je v oznaki tranzistorja na katerem piše 6C ter nek najverjetneje Y v vodoravni legi. Vse je zelo težko vidno, ker so elementi zaliti z plastiko. Nikjer ne najdem podatka za tak smd tranzistor, tako da bi prosil kakšnega smd poznavalca da mi kaj razloži. hvala lpD |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|