 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Pet Nov 15, 2013 3:22 pm Naslov sporočila: Hyundai Matrix 1.5 CRDi - immo problem |
|
|
No, ja...
Sestrinem tastu je "crknil" v naslovu omenjen avto (3-valjnik), letnik 2002, ECU Bosch EDC15C2. Ima samo en kljuc, DTC ki ga javlja ECU pa govori to, da immo ne dovoli zagona motorja. To je tudi edina napaka na ECU-ju, in se tudi po brisanju takoj ko vzamem in nazaj dam kontakt, spet pojavi. Druge napake so izginile pri prvem brisanju, in se niso vec nazaj pojavile. OBD tester torej deluje.
Samega softvera racunalnika mi ni problem predelat da deluje brez immota. Problem je samo softver zapeci na ECU, ker z aktivnim imobilizerjem ne dovoli pisanja. To bom resil z ECU-jem na mizi v boot-modu, vendar se cakam, da pride paket v Slovenijo (interface Galletto v2).
Nikjer pa ne najdem elektro sheme od tega hudica. Autodata nima nicesar, pa tudi ce ima, navadno o imobilizerju ne pise nic - iz varnostnih razlogov.
Ker pa je kolega-mehanik (ni elektronik) nekaj saril po omari za varovalke in releje, in brikal posamezne pine med seboj - na avtomat zaganjaca je peljal "signal" (reda kar nekaj amperov) iz nekega pina, ki skrbi za drugo motorno elektroniko - bi potreboval elektricno shemo engine managementa, in ce je mozno, tudi imobilizerja.
Upam, da ni kaj skuril - z motorno elektroniko z drive-by-wire pedalom za plin namrec ni sale.
Ima kdo morda haynes manual ali kaksen drugi vir informacij?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tkamni Član

Pridružen-a: Sob 31 Jul 2010 22:28 Prispevkov: 24 Aktiv.: 0.13 Kraj: lj
|
Objavljeno: Pet Nov 15, 2013 3:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Že nekaj časa nazaj sem imel podoben problem na cliotu. Po kar precej novih sivih laseh, sem našel hladne lote na obeh ključih(na vezju okrog tiste imobilizer "antene").
Sicer ne vem, če je to tudi pri tebi problem, splača pa se pogledat...
LP, T
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marsovcek Član

Pridružen-a: Pet 08 Jun 2012 11:27 Prispevkov: 160 Aktiv.: 1.01 Kraj: Okolica Celja
|
Objavljeno: Pet Nov 15, 2013 11:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ali pa sprejemnik kode (ob ključavnici).
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vilnev77 Član

Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.61 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sob Nov 16, 2013 12:13 am Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam podatke da naj bi bil EDC15c7.
Lahko pa tudi iz Hyundai GDS kaj ven potegnem.
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
15c7.pdf |
Velikost datoteke: |
10.24 KB |
Downloadano: |
16 krat |
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
15c7_1.pdf |
Velikost datoteke: |
293.99 KB |
Downloadano: |
12 krat |
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
15c7_2.pdf |
Velikost datoteke: |
316.72 KB |
Downloadano: |
12 krat |
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
starter.pdf |
Velikost datoteke: |
13.21 KB |
Downloadano: |
10 krat |
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
starter_1.pdf |
Velikost datoteke: |
641.91 KB |
Downloadano: |
13 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Pon Nov 18, 2013 5:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
tkamni je napisal/a: |
hladne lote na obeh ključih(na vezju okrog tiste imobilizer "antene").
|
ja, pri renaultu je bil to znan problem, saj ima transponder na istem PCB-ju kot oddajnik.
Ta hyundai pa ima kljuc brez oddajnika, transponder pa je zalit v plastiko..
@vilnev77, po Volti je res edc15c7, po gallettu 1260 pa edc15c2, ki se drugace uporablja pri PSA-ju... np verjetno res edc15c7.
hvala za sheme, upam da bodo koristile!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 498 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|