www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Elektronski vžig
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
crto
Član
Član



Pridružen-a: Sre 12 Jan 2005 14:48
Prispevkov: 137
Aktiv.: 0.58
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 26, 2006 2:06 pm    Naslov sporočila:  Elektronski vžig Odgovori s citatom

Imam APN6, ker mi zelo težko vžiga bi mu rad naredil elektronski vžig, ker vem da je pred časom (10 let ali več) bilo to popularno me zanima če ima kdo kakšen načrt takšnega vžiga.

Hvala za pomoč
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lado
Član
Član



Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22
Prispevkov: 1004
Aktiv.: 4.24
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 26, 2006 2:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če ti apn slabo vžiga ni nujno kriv vžig.Motorji lepo vžigajo tudi z navadnim vžigom.Će bi pa rad na vsak način elektronski vžig pa uporabi že narejene (jih je kar nekaj (ducati,iskra,....) vsi so običajno tiristorsko kondenzatorski.Svoje prednosti pa imajo pri zelo visokem številu vrtljajev,tako da je vprašljiva investicija za apn-a (razen če je kaj napiljen...)

lp

lado
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.95
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 26, 2006 2:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Točno tako, kot je napisal Lado. Zaradi vžiga (razen, če ni pravilno nastavljen) motor ne sme trdo vžigat. Vzrok je lahko v uplinjaču, slabi kompresiji, slabi svečki in pripadajoči instalaciji. Prednost elektronskega vžiga je, da se je z njim dalo doseči zelo velike obrate. V moji mladosti je bil zelo popularen "elektronik" Če se še prav spomnim je imel 90 kubični cilinder. Motor pa je dosegel 16.000 obratov. Šel je ko raketa. Cool
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ule
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32
Prispevkov: 1583
Aktiv.: 6.68
Kraj: Babno Polje

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 26, 2006 2:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mene bi tudi to zanimalo, kako bi si doma naredil elektronski vžig. Če ima kdo od tomosovega BT-ja shemo bi bil hvaležen če bi jo pripel tukaj na forumu.
Imam tudi jaz APN-ja "nafriziranega" kar precej in tudi zelo lepo dela in užiga. Seveda pa me zanima če bi se dalo iz njega iztisniti še kaj več. Cool
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 21.71
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 26, 2006 2:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tomosov 90 elektronik je dobro letel, vendar je imel tovarniško napako (izjava delavca od Tomosa). Tudi nenavitemu motorju (mojemu) se je zlomila motorna gred sama od sebe, ker je bila narejena iz premehkega materiala.

Jur
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.95
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 26, 2006 2:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ule je napisal/a:
Mene bi tudi to zanimalo, kako bi si doma naredil elektronski vžig. Če ima kdo od tomosovega BT-ja shemo bi bil hvaležen če bi jo pripel tukaj na forumu.
Imam tudi jaz APN-ja "nafriziranega" kar precej in tudi zelo lepo dela in užiga. Seveda pa me zanima če bi se dalo iz njega iztisniti še kaj več. Cool


Najprej zamenjaj navaden bat z "L" (tisti, ki ima batni obroček čisto na vrhu.) Boš presenečen nad razliko.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TilenS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 24 Nov 2005 12:29
Prispevkov: 556
Aktiv.: 2.35

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 26, 2006 4:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Elektronski vžig pride do izraza šele nad cca. 9-10k vrjtljaji. Pod tem številom vrtljajev ni takšne razilke med navadnim in elek. vžigom. Če bi pa vseeno rad imel elektronski vžig pa dobi nekje komplet elektroniko od BT-ja.

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ule
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32
Prispevkov: 1583
Aktiv.: 6.68
Kraj: Babno Polje

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 26, 2006 5:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Silvo je napisal/a:

Najprej zamenjaj navaden bat z "L" (tisti, ki ima batni obroček čisto na vrhu.) Boš presenečen nad razliko.


Trenutno je na motorju predelano to:

L bat (60ccm), odpiljen na lunco za 3mm
v cilindru povečani pretočni kanali, spoliran sesalni in izpušni kanal
Dellorto vplinjač 14
5 prestava
znižana glava za 3mm
Izpuh nisem še dodelal zaenkrat!
Ojnica in gred od BT-ja z 12 sornikom
Nekaj predelav na sklopki
Končno hitrost 65km/h dosežem brez problemov.

Spredaj je zobnik 13 zadaj pa 34

V prihodnosti moram še dodelati oziroma predelati original izpuh, ter zadnji zobnik zamenjati z manjšim (32)

Vseeno pa bi rad neke finese dodelal še na elektriki. Če ne bo drugače bom nekje, dobil od BT-ja, ampak bilj zanimivo bi bilo če bi sam naredil.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Sokrat
Član
Član



Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00
Prispevkov: 5584
Aktiv.: 23.58

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 26, 2006 6:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Eh, vse to, na koncu pa si iztisnil iz mopeda vsega skupaj 65 km/h ... se je splacalo ?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 26, 2006 7:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

APN se da spravit do 80km/h s pol manj predelavami. Pri 2 taktnih motorjih je zelo pomembno, da sta izpuh in sesalna stran uravnotežena med sabo. Če kaj spremeniš gre moped ponavadi slabše kot z originalnim
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TilenS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 24 Nov 2005 12:29
Prispevkov: 556
Aktiv.: 2.35

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 26, 2006 7:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

APN4 se da spravit do 160km/h Wink Drugače je meni šla apn okoli 95-100km/h. Je pa za to potrebno kar nekaj predelav. Čeprav je za takšno hitrost apn6 okvir, zavore in orig. vzmetenje skoraj neuporabno. Okvir se preveč krivi in orig. zavore daleč premalo primerjo za normalno vožnjo.

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ule
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32
Prispevkov: 1583
Aktiv.: 6.68
Kraj: Babno Polje

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 26, 2006 8:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sokrat je napisal/a:
Eh, vse to, na koncu pa si iztisnil iz mopeda vsega skupaj 65 km/h ... se je splacalo ?

Glede na to da imam 110kg, v bistvu ja. Se vsaj po hribu navzgor normalno pelem Wink
Pri teh hitrostih ki jih omenjate 80+, je važna tudi masa voznika, vendar se nekako to pri raznoraznih pogovorih zanemarja Confused
Vem da se da tudi iz originalnega cilindra in bata iztisnit veliko več, samo tega pred kakšnimi 10 leti, ko smo po vasi več ali manj vsi imeli APN-je, nismo vedeli in smo vsi po vrsti nosili honat cilindre. Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Sokrat
Član
Član



Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00
Prispevkov: 5584
Aktiv.: 23.58

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 26, 2006 8:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mase pa res nisem omenjal - kolegova sestka, ki je sicer sla ~85 km/h, je nosila relativno lahkega poba ... ampak tudi z dvema je slo zagotovo vec kot 65 Laughing Najbolj hecno je bilo to, da jo je uredil "normalno" - nic ni pretirano ropotalo ali kaj podobnega, kar zdaj slisis pri mulcih s skuterji z brezstopenjskim menjalnikom, bila je tisja kot marsikatera nepredelana (ampak samo zmahana) 6ka Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 26, 2006 9:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
APN4 se da spravit do 160km/h Drugače je meni šla apn okoli 95-100km/h. Je pa za to potrebno kar nekaj predelav. Čeprav je za takšno hitrost apn6 okvir, zavore in orig. vzmetenje skoraj neuporabno. Okvir se preveč krivi in orig. zavore daleč premalo primerjo za normalno vožnjo


Sošolec je 4-ko spravil do 110km/h, s tem, da je imel kar nekaj mesecev vsak dan črne roke Laughing Vmes mu je motor tudi nekajkrat zaribal

Hotel sem povedati, da za 80km/h ne rabiš posebnih predelav, že samo s 5. brzino in L batom se precej približaš tej hitrosti, je pa res hitrost odvisna tudi od teže

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.95
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 26, 2006 9:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sam sem imel tomosovega avtomatika, ki je brez vsake predelave šel toliko kot APN4 s 5 prestavo. (seveda le po ravnini) Moči pri malenkostnem klancu je hitro zmanjkalo.
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 492 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group