 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.12
|
Objavljeno: Pet Okt 18, 2024 9:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Naši so želeli računati 20€ na kos tiste L plastike, ki se vtakne v injektor. Rabljena je bila "le" 10€. Cel rail pa je bil na uradnem servisu stotaka.
Predelava tvoje gre lahko v smeri, da greš v lekarno kupit 4 50mL brizge. Tako boš točno vedel volumne.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Ned Okt 20, 2024 5:24 pm Naslov sporočila: Re: Kaj trenutno počnem izven stroke oktober 2024 |
|
|
frenki je napisal/a: |
Zamenjat bo treba cev povratnega goriva ... |
Zakaj bi bilo enostavno, če je lahko komplicirano. Saj sem sumil, da bo treba ven vleč injektor, pa se je izkazalo, da bo res tako.
Pacek pred čiščenjem in po njem, pa še razlog za svinjarijo.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
159.5 KB |
Pogledana: |
22 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
256.71 KB |
Pogledana: |
20 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
130.61 KB |
Pogledana: |
14 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.12
|
Objavljeno: Ned Okt 20, 2024 6:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Čudež, da si ga dobil ven v takem stanju. Taki gredo ponavadi samo skupaj s glavo dol.
Pihanja mimo se ni slišalo ?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Ned Okt 20, 2024 8:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa pravzaprav dobiš, če potegneš glavo dol? Injektor je še vedno treba snet ven.
Sicer pa ... pajser je bil idealen za tole izruvat ven. Je šlo brez večjih težav. Če ne bi šlo na tak način, bi moral pa adapter za šlaghamer delat. Najbolj me je skrbelo, kako bom očistil tisto packarijo. Injektor je šlo, bolj zabavno je bilo pa z ležiščem in okolico.
Ne, pihanja se ni slišalo, je pa razlita nafta mehurčke delala.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.12
|
Objavljeno: Ned Okt 20, 2024 10:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri večji sili se injektor zlomi oz. poči, glava pa ostane noter. Vse skupaj je treba povrtati ven, kar ne moreš narediti v motornem prostoru.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
borc Član

Pridružen-a: Ned 22 Apr 2007 12:22 Prispevkov: 116 Aktiv.: 0.52 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Okt 20, 2024 10:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tole tudi mene čaka v bližnji prihodnosti. Si poravnal kaj ležišče podložke? Oziroma s čim?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Pon Okt 21, 2024 9:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Škoda, ker nisem poslikal ležišča. Nepoškodovano je videti, tako da ni bilo potrebe po kakršnem koli popravljanju. Tesnilo je bilo poškodovano na zgornji strani, kjer nalega na matico. Premalo izkušenj s tem imam, da bi lahko ocenil razlog, je pa ena od možnosti napačno tesnilo. Po podatkih, ki sem jih našel naj bi bila notranja luknja 7,1 - montirana je bila pa 8mm.
Je bilo pa s čiščenjem ležišča kar nekaj dela - si bom moral eno varianto primerne krtače omislit.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok_S Član


Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 505 Aktiv.: 4.52 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Pon Okt 21, 2024 12:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko zapeče injektor v taki obliki to mehaniki imenjujejo "Black Death". Pri Mercedesu je skoraj nemogoče to sneti, če nimaš pravega orodja.
Lahko pa iz prve roke povem kako to preprečiti!
Bil sem prvi lastnik Mercedesa E220 CDI. Z njim sem prevozil 477.000km. Pri tej kilometrini sem menjal injektorje. Ven so jih dobili brez najmanjšega problema. Mehanik (Bosch Servis Arčon Renče) so rekli, da je to sila redek primer.
OK Prvi dan, ko sem dobil avto, sem motor in vse kovinske dele zaščitil s Krown Heavy Duty sprejem. Vsako leto sem vse očistil in ko se je motor posušil sem ga takoj zaščitil s sprejem. Kupec avta (mehanik) ni mogel verjeti, kako dobro je lahko avto po toliko prevoženih kilometrih ohranjen. Še vedno se vozi z njim avto pa izgleda naravnost fantastično.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Pon Okt 21, 2024 5:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj naj rečem ... potem sem imel verjetno srečo.
Se mi pa zdi, da tole niti ni tako izjemno redek pojav ... vsaj po objavah na netu sodeč. Tale tip se je lotil reševanja na precej podoben način s to razliko, da je injektor krtačil, jaz sem ga pa v UZ banjo potunkal.
Bom videl, kako bo s tem ... zaenkrat drži in dela po pričakovanjih.
Iztok_S si pa ne znam predstavljati, kako bi lahko en tak spray preprečil, da ne pride do uničenja tesnila, kot je vidno na fotki zgoraj.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok_S Član


Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 505 Aktiv.: 4.52 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Pon Okt 21, 2024 9:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tesnilo si poškodoval, ko si snemal injektor.
Sprej namasti in zaščiti dele, zato se saje v kolikor injektor ne tesni dobro ne primejo delov okoli zunanjega dela injektorja in glave. Ponekod se okoli injektorja nabere tudi do pet centimetrov v višino tega in se zatopi okoli kot kakšna smola in temu pravijo Black Death...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.12
|
Objavljeno: Pon Okt 21, 2024 9:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tesnilo oz. podložko je prežgalo. Fabriški defekt ali kaj drugega.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Pon Okt 21, 2024 10:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iztok_S je napisal/a: |
Tesnilo si poškodoval, ko si snemal injektor. |
Tule pa skoraj z gotovostjo lahko rečem, da tesnilo ob snemanju ni bilo niti najmanj mehansko obremenjeno. Sem ga shranil, pa ga lahko ob kaki priliki skupaj pogledamo.
1dva3 je napisal/a: |
Tesnilo oz. podložko je prežgalo. |
V bistvu ja. Verjetno gre za neke vrste erozijo materiala. Kaj je vzrok lahko verjetno samo ugibam (kavitacija, hot spot, ...)
Verjetno se bom moral še kopat skozi tole, če bom hotel razumeti vzrok. Velikokrat sem že videl posledice vode pri visokih tlakih, ali pa fail-e tesnil na hidravličnih komponentah zato ugibam, da so tule razmere podobne.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.12
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Convert Član

Pridružen-a: Ned 13 Jun 2021 15:57 Prispevkov: 211 Aktiv.: 4.33 Kraj: NM
|
Objavljeno: Tor Okt 22, 2024 6:24 am Naslov sporočila: |
|
|
Iztok_S je napisal/a: |
Ko zapeče injektor v taki obliki to mehaniki imenjujejo "Black Death". Pri Mercedesu je skoraj nemogoče to sneti, če nimaš pravega orodja.
Lahko pa iz prve roke povem kako to preprečiti!
Bil sem prvi lastnik Mercedesa E220 CDI. Z njim sem prevozil 477.000km. Pri tej kilometrini sem menjal injektorje. Ven so jih dobili brez najmanjšega problema. Mehanik (Bosch Servis Arčon Renče) so rekli, da je to sila redek primer.
OK Prvi dan, ko sem dobil avto, sem motor in vse kovinske dele zaščitil s Krown Heavy Duty sprejem. Vsako leto sem vse očistil in ko se je motor posušil sem ga takoj zaščitil s sprejem. Kupec avta (mehanik) ni mogel verjeti, kako dobro je lahko avto po toliko prevoženih kilometrih ohranjen. Še vedno se vozi z njim avto pa izgleda naravnost fantastično. |
To mene še čaka... Sicer vizuelno ali po vonju še ni sledi puščanja oz. black death kot sem doživel na prejšnjem motorju, ampak avto ima 404.000km in pričakujem enkrat da bo treba menjat tesnila (E270 CDI).
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|