www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Smeti

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Testni forum, brisano, smeti, offtopic
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.47
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 15, 2024 3:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

DusanK je napisal/a:
https://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=50392
https://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=21188
Hvala. Lep pozdrav.
_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.47
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 15, 2024 3:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

v.j. je napisal/a:
Na IMT539 pašejo v glavnem vsi klasični alternatorji od "stoenke" in "jugota" naprej, potem škode favorit in podobnih, ki imajo priključek B+ in D+
Posledično je na alternator pripeljana ena debela žica za polnjenje, vezana direkt na akumulator in eno tanko za vzbujanje iz lučke na armaturi.
Če je v originalu alternator s konektorjem (1x širok natični kontakt in 1x 6,3mm natični kontakt), da ni na vijake, konektor odstraniš in montiraš očesne kabel čevlje ustrezne velikosti.

Vzbujanje je iz + pola pripeljano preko žarnice oziroma kontrolne lučke iz + pola iz kontaktne ključavnice.
Žarnica se ugasne, ko iz alternatorja nazaj dobi + (takrat alternator polni) ali pa, če iz kontaktne ključavnice ne dobi plusa. Če lučka sveti, polnjenja ni.
V izrednem primeru bi lahko šlo za napako, da polnjenje je, na žarnico pa pride - tam kjer bi moral biti stalen + iz kontakta, v tem primeru bi lučka svetila... ampak če je na lučki - se vzbujanje ne prebudi...
Pogosta napaka da ne polni, so prekratke krtačke in izrabljeni drsni obroči v alternatorju, takrat se bo prižigala lučka ali pa kar stalno gorela.


.
Hvala. Lep pozdrav.
_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Testni forum, brisano, smeti, offtopic Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 492 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group