www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

golf 4 1.4 16V senzorika olje
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
joc
Član
Član



Pridružen-a: Pet 22 Dec 2006 14:19
Prispevkov: 371
Aktiv.: 1.65
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 03, 2012 12:27 am    Naslov sporočila:  golf 4 1.4 16V senzorika olje Odgovori s citatom

Pozdrav!

Zanima me, če mogoče kdo ve kako deluje senzor nivoja olja v posodi (karterju) 3 žice? Ima dve žici za napajanje in eno signalno (proti masi)?

Stric popravlja v naslovu omenjenega golfa. Povedal mi je, da se prižga lučka za nivo/pritisk olja med vožnjo (v zavojih). Ta napaka se pojavlja že kakšno leto - motor sicer že (še) ves ta čas lepo teče. V tem času je zamenjal oljni filter in olje (napaka ostaja), zamenjal senzor nivoja olja na karterju (napaka ostaja), očistil kanale, sito kjer se pretaka olje (niti niso bili "zapacani"), zamenjal je drsne ležaje na ojnici (niso bili obrabljeni) - luč se še vedno prižiga. V naslednjih dneh bo preveril še pritisk olja... razmišlja, če bi mogoče bila slaba oljna pumpa in hkrati dodaja, da bi verjetno v tem primeru motor že zdavnaj zaribal. Priklopil ga je tudi na računalnik, ki pa ne pokaže, da je karkoli narobe (napaka se pojavlja med vožnjo).
Je pa zanimivo da, ko je po vseh teh neuspelih poskusih odkritja napake odklopil še kabel za pritisk olja in kabel nivoja olja iz senzorjev, motor zagnal - lučka za olje po zagonu motorja ugasne!!! - ko se pelje se včasih prižge. Enako se zgodi, če odklopi samo enega od senzorjev Smile

Je možno, da je problem z inštalacijo od katerega od senzorjev do računalnika?

_________________
Človek, tako pomembno bitje, ki ga lahko naredi vsak bedak.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 03, 2012 4:46 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Naj poskusi doliti olja proti maximumu Wink

Senzor se aktivira, če nivo pade pod minimum oz. v bližini te mere.

Na svojem avtu (je senzor v okvari) ignoriram to kontrolko. Utripa (rumena) pa le ob vžigu, kasneje pa ugasne. Tester ne pokaže nobene napake.
Dokler se ne prižge rdeča lučka, je OK.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joc
Član
Član



Pridružen-a: Pet 22 Dec 2006 14:19
Prispevkov: 371
Aktiv.: 1.65
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 03, 2012 8:17 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

hmm... mu bom rekel naj poskusi z nivojem do maksimuma Smile drugače mi pa ni nič jasno glede odkloplenih senzorjev - pomoje bi morala lučka v tem primeru ves čas goreti.
Kako pa deluje senzor nivoja (trije kontakti)? Predvidevam, da verjetno ni samo "0" ali "1"? Za pritisk pa ima samo dva kontakta (deluje kot stikalo).

_________________
Človek, tako pomembno bitje, ki ga lahko naredi vsak bedak.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 03, 2012 12:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Senzor za nivo verjetno daje neko frekvenco signala, če se prav spomnim.
_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 03, 2012 1:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Princip delovanja senzorja za nivo olja je enostaven, upor in bimetal. Če je senzor v olju, upor s svojim gretjem bimetala ne pogreje dovolj, da bi bimetal preklopil. Ko je oboje v zraku, se segreje dovolj, da se bimetal preklopi.

Kako je z intervali menjave olja in filtrov? Se olja natoči dovolj? Je olje ustrezno?

Neprimerna (ki so sicer lahko zelo draga) ali postarana olja se zažgejo na senzorju in plast oglja pa je toplotni izolator, kar pomeni nezanesljivo delovanje senzorja.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LinuxFuter
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40
Prispevkov: 389
Aktiv.: 1.77
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 03, 2012 3:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Napaka je razvidna iz naslova teme: 1.4 16V motor v golfu 4 ni ravno biser med motorji (tako kot slavna družba 2.0 tdi, 1.9/1.5 dci, 2.5 tdi z 110kW in drugo dizel prekletstvo). Preverite pritisk olja ter kak oddušek olja.
Btw, a lučka za nivo in prtisk olja je kombinirana? (upam da je vsaj dvobarvna kontrolka)
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joc
Član
Član



Pridružen-a: Pet 22 Dec 2006 14:19
Prispevkov: 371
Aktiv.: 1.65
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 04, 2012 9:19 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

LinuxFuter je napisal/a:
Napaka je razvidna iz naslova teme: 1.4 16V motor v golfu 4 ni ravno biser med motorji (tako kot slavna družba 2.0 tdi, 1.9/1.5 dci, 2.5 tdi z 110kW in drugo dizel prekletstvo). Preverite pritisk olja ter kak oddušek olja.
Btw, a lučka za nivo in prtisk olja je kombinirana? (upam da je vsaj dvobarvna kontrolka)


Azrael, kakšna pa je približna upornost upora? Za servise ne vem, če so bili redni oz. ustrezni... baje, da so senzor menjali že lansko leto (s ponaredkom). Po prevoženih nekaj 10km se je napaka spet pojavila. Nisem pa siguren, če so potem poskušali še enkrat menjati senzor.
Lučka je dvobarvna (rdeča signalizira prenizek tlak, rumena prenizek nivo olja).

Bom poročal, če je kaj novega ugotovil (sedaj s stricem dva dni nisem bil v kontaktu).

_________________
Človek, tako pomembno bitje, ki ga lahko naredi vsak bedak.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 04, 2012 12:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Žal ne vem, saj so tu izvedli drugače kot ima Alfa 75, kjer sta bimetal in upor (~14 ohm) enostavno vezana zaporedno.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LinuxFuter
Član
Član



Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40
Prispevkov: 389
Aktiv.: 1.77
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 04, 2012 1:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

http://www.rmeuropean.com/Part-Number/Engine-Oil-Level-Sensor-__12617508003_HEL_1BC6D23B.aspx
A senzor je podoben temu? Podobne oz. skoraj iste senzorje nivoja ima BMW. Seveda zelo radi odpovedujejo, ima pa stvar PWM izhod in očitno neke vrste lastno diagnozo (beri: pojdite na tester in preverite če tisto tečno utripanje lučke ni samo signalizacija da senzor nivoja ne dela)
http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/BAU0398SFB012621101.htm
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
int47
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10
Prispevkov: 2104
Aktiv.: 8.87
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 04, 2012 4:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če se to dogaja le pri višjih vrtljajih motorja, preveri če je v motorju ustrezno olje. Žal tudi nekateri pooblaščeni servisi ne vedo, kakšno olje bi moralo biti v motorju.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.68
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 05, 2012 1:05 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bencin ali dizel?
Če je dizel, previdno z dolivanjem olja proti maksimumu, ker lahko olje potegne (največkrat skozi turbino) in motor pobegne (Engine runaway)...

http://www.youtube.com/watch?v=3NRaqgab0_w
http://www.youtube.com/watch?v=AG1MnXkHhlM
http://www.vozimvolvo.si/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?74205.0

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
s59ma
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Feb 2008 12:31
Prispevkov: 634
Aktiv.: 3.00
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 05, 2012 2:29 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ufff Aly, stari Detroit Diesel video (1. link) mi je izredno všeč!
Koliko misliš, da ima stara mašina KM v pobegu (zagotovo bi bila dobra za dragsterja!)? Very Happy

_________________
Na napakah se učimo (pametni se na tujih).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 05, 2012 9:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mislim, da je 1.4 bencinar - še za bencinarja to danes ni nobena kubatura, za dizla pa sploh ne.

Drugače pa, pobeg je mogoč tudi pri bencinarju, samo ne zaradi preveč olja, ampak zaradi močno pregrete mašine, ko pride do žarlinih vžigov.

Seveda mora za tak scenarij motor imeti vplinjač in mehansko črpalko za gorivo, ki jo poganja motor sam (ali gorivo dovajano s prostim padom - mopedi in motokultivatorji npr).

Moči pa iz motorja v takem režimu ni veliko (sploh glede na vrtljaje, ki jih motor lahko doseže), ventili ne sledijo in tudi točka vžiga goriva ni v primernem trenutku.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 05, 2012 10:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No za bencinarje pa malce dvomim, da bi lahko kar pobegnil, ker ko se karkoli začne dogajat običajno umaknemo nogo/roko s pedala plina in loputa za zrak se zapre.

Niso pa nič novega samovžigi, ko "ugasneš" avto na ključ, pa nekaj časa še kar [slovenščina je zame španska vas]. Mojo Samaro sem tako včasih lahko tudi namenoma zavrtel brez ključa v ključavnici.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
toncibalonci
Član
Član



Pridružen-a: Pet 03 Avg 2007 21:12
Prispevkov: 331
Aktiv.: 1.52
Kraj: Dravograd

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 06, 2012 11:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri teh motorjih je to pogosta napaka. Težava je v pokrovo motorja kjer sta odmični gredi. Tam kjer sta vpeti (ležaj) nastane zračnost in olje pobegne skozi posledično pade tudi pritisk. Če boš to menjal bi blo priporočljivo menjati tudi črpalko olja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group