www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Predelava viličarja iz 12 na 24V

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
damo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 13:45
Prispevkov: 2008
Aktiv.: 8.48
Kraj: Krško

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 28, 2007 11:07 am    Naslov sporočila:  Predelava viličarja iz 12 na 24V Odgovori s citatom

Prijatelj bi rad predelal viličar INDOS iz 12 na 24V (zaradi lažjega zagona starterja). Ali bi poleg menjave reglerja moral zamenjati tudi alternator?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejs
Član
Član



Pridružen-a: Čet 22 Mar 2007 13:58
Prispevkov: 66
Aktiv.: 0.30
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 28, 2007 11:22 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi tega.

lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 16.01

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 28, 2007 12:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pa še vse žarnice v lučeh, če jih ima. In Rotacijska luč se utegne zelo hitro vrteti, če ima 12V motorček.
Ne pozabi na hupo in piskač za vzvratno vožnjo.

Morda bi 12V napeljavo pustil kar nedotaknjeno in bi zanjo napravil Odcep Med akumulatorjema. 24V pa vežeš samo na zaganjač. Tako bi res potreboval samo regulator in alternator.
LP,
Igor

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
zoran
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Nov 2004 14:44
Prispevkov: 550
Aktiv.: 2.32
Kraj: SG

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 28, 2007 12:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne pozabi na varovalke. Sedaj so dimenzionirane na 12V instalacijo, po novem pa morajo biti za 24V (P = U * I)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejs
Član
Član



Pridružen-a: Čet 22 Mar 2007 13:58
Prispevkov: 66
Aktiv.: 0.30
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 28, 2007 1:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

igo je napisal/a:

...
Morda bi 12V napeljavo pustil kar nedotaknjeno in bi zanjo napravil Odcep Med akumulatorjema. 24V pa vežeš samo na zaganjač. Tako bi res potreboval samo regulator in alternator.
....
r


To ni pametno, ker hitro uničiš akumulator, na katerega je vezana 12V napeljava. Kvečjemu se naredi vezje iz 24V na 12V za ostale porabnike.

lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Speed King
Član
Član



Pridružen-a: Tor 19 Okt 2004 0:49
Prispevkov: 115
Aktiv.: 0.49
Kraj: Postojna

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 28, 2007 1:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Podobno kot je napisal Igo, so imele nekateri kamioni od Zastave, pa verjetno še kdo. Inštalacija je bila 12V, prav tako tudi alternator, le zaganjač je delal na 24V.
Preklope med zaporedno in vzporedno vezanima akumulatorjema je pa delalo posebno stikalo oz rele (visokotokovni).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
damo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 13:45
Prispevkov: 2008
Aktiv.: 8.48
Kraj: Krško

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 28, 2007 10:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, vsa obstoječa instalacija ostane na 12V (srednji odcep), le zaganjač gre na 24V.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejs
Član
Član



Pridružen-a: Čet 22 Mar 2007 13:58
Prispevkov: 66
Aktiv.: 0.30
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 28, 2007 10:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

damo je napisal/a:
Ja, vsa obstoječa instalacija ostane na 12V (srednji odcep), le zaganjač gre na 24V.


Da ponovim, če si slučajno spregledal!

Po generalni so očetu na kamionu odstranili star regulator iz 24V na 12V in vezali na sredinski odcep (12V), so mu baterije crkovale na pol leta do leta. Pa je imel priklopljen le radio in ventilator prezračevanja v kabini.
Ko pa sem mu naredil nov regulator je bilo nazaj vse ok. Kar zgleda da si na začetku prišparal, se lahko kaj hitro obrne.

lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 492 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group