www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Agregat premalo mocen
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
G13
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sre 07 Maj 2008 11:23
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.04
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 07, 2008 11:32 am    Naslov sporočila: icon_idea Agregat premalo mocen Odgovori s citatom

Pozdravjeni!

Imam problem z Agregatom in sicer ta,da je cisto malo presvoh,da bi zagnal hobby 25l kompresor.Hoce ga zastartat vendar mu malo zmajnka.Se bi dalo nardit kak trafo oz. karkoli,da bi dodalo to moc,ki jo agregatu zmajnka?

Agregat je CMI TG 2700
Kompresor pa Hobby 25l

Hvala!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dragoon
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51
Prispevkov: 452
Aktiv.: 2.05
Kraj: Trojane

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 07, 2008 11:56 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

offtopic:Fantje iz teme o GG ti lahko navijejo tak traflc, ki ima 103.47% izkoristek. Se pravi pridobiš okoli 3 procente, ravno prav da bo zagnalo tvoj kompresorček. Twisted Evil Twisted Evil




Ontopic: lahko probaš malo prepilit kanale, zamenjata karburator,... tako smo včasih navijal APNke Smile in se je poznalo za malenkost več kakor 3 procente, kaj dosti pa res ne Very Happy Very Happy

kupi močnejši agregat

_________________
LP, Mitja
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Highlag
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42
Prispevkov: 4034
Aktiv.: 17.02
Kraj: Črnuče

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 07, 2008 12:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zakon o ohranitvi energije to nekako preprečuje.

Mogoče bi kakšna naprava za mehak zagon omogočila štart kompresorja, samo rahlo dvomim, da bi si ti denarno splačalo. Dvomim tudi da takšne naprave za male moči tudi obstajajo. Bo mogoče kdo drug napisal.

Si poizkusil štartati tudi z praznim kompresorjem?

_________________
If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.70
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 07, 2008 2:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kompresor ima ta problem, da ja na začetku dokaj velika sila, ki jo mora premagat. Večji kompresorji imajo nek ventil, ki po končanem polnenju spusti zrak iz polnilnih cevi (tisti Pffff.. ob izklopu), za lažji štart. Če ne spusti zraka ven, potem ob vklopu odleti termična varovalka - zaščita motorja. Poskusi kompresor štartati ko je prazen ali dpdaše en preklopni elektromagnetni ventil, da ko je ogasnjen in prvih par sekund vklopa gre iz cilindra v zrak, ko pa doseže polne obrate, pa ga preklopiš na rezervar (ki je bil do sedaj zaprt). Mogoče mu nato gor zmontiraš še en vztrajnik na os motorja...
_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 07, 2008 5:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tisti ventil imajo tudi mali kompresorji za 100 evrov, drugače ni variante da bi štartali. Tudi kompresor od hladilne skrinje ne zastarta, če je na izhodu večji tlak kot 4 - 5 barov.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.02

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 07, 2008 6:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Predlagam preizkus aly-jevega razmišljanja, saj sam razmišljam enako.
Tile mali kompresorski brenclji imajo 1.nekaj kW motor, agregat pa upam da je 2.7kW, glede na oznako (če je po kakem čudnem označevanju le 700W, potem itak pozabi na simbiozo).

Med delovanjem dosežejo nazivno moč šele pred izklopom, zagonski tok pa je hudičev, saj se že po nekaj vrtljajih cev do nepovratnega ventila napolni in tako že obremenjuje motor.

Skratka, če bo prazen kompresor "speljal" in vozil do izklopa ob polni posodi, je rešitev zakasnitev oddušnega ventila.

/edit:
Če gre za 2kW 4-taktni agregat iz spodnjega linka, bi zadeva torej morala nekako laufat.

http://www.dknv.cz/cz/elektrocentrala-cmi-tg-2700-2-0kw-230v.html
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
G13
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sre 07 Maj 2008 11:23
Prispevkov: 9
Aktiv.: 0.04
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 09, 2008 1:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem probal z praznim in ga napolni Cool
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kopron
Član
Član



Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29
Prispevkov: 172
Aktiv.: 0.76
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 09, 2008 4:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Težko bo kaj pametnega rešit da generator pri štartanju kompresorja ne potegne dovolj hitro. Krivda je v centrifugalnem regulatorju vrtljajev bencinskega motorja. Le ta se prepočasi odzove na padec vrtljajev na motorju generatorja. Ta regulator je popolnoma mehanski. Da se pomagati tako, če si v tistem trenutku ko vklopi kompresor svoj motor da ti dodaš ročno plin(gas) na motorju generatorja. Problem je tudi ker na kompresorju je elektromotor dvopolen pa še enofazen in rabi velik zagonski tok. lahko pa na kompresorju znižaš tla za ene dva bara pa bo morda kompresor lažje speljal.
_________________
Lep pozdrav Jože
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jernej_
Član
Član



Pridružen-a: Sre 30 Jan 2008 0:42
Prispevkov: 150
Aktiv.: 0.71
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 09, 2008 9:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

G...! Morda bo nevšečnost odpravil 98-oktanski bencin?! J
_________________
Elektronika v domači delavnici
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.87
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 09, 2008 11:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jernej_ je napisal/a:
G...! Morda bo nevšečnost odpravil 98-oktanski bencin?! J


OMW -> 100-tka

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 09, 2008 11:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kakšne ideje ... Rolling Eyes

98 ali 100 oktanski bencin ni nič "močnejši" od 95 oktanskega ... zato ne bo rešil NIČ Exclamation
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.87
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 09, 2008 11:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zakaj misliš, da ni nič "močnejši"?
Razlika je v oktanih, kateri podajajo stopnjo hlapljivosti in posledično stopnjo gorljivosti. Več oktanov večji izkoristek, večja kompresija v cilidnru. Pa, če je to 3% je lahko dovolj.

A razmišljam narobe?

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NeoTO
Član
Član



Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19
Prispevkov: 2752
Aktiv.: 11.61
Kraj: Trzic

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 09, 2008 11:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ElGrigon je napisal/a:
Zakaj misliš, da ni nič "močnejši"?
Razlika je v oktanih, kateri podajajo stopnjo hlapljivosti in posledično stopnjo gorljivosti. Več oktanov večji izkoristek, večja kompresija v cilidnru. Pa, če je to 3% je lahko dovolj.

A razmišljam narobe?


A ni tako, da višje oktansko število pač pomeni edino to, da pride do samovžiga višjeoktanskega bencina pri višjem tlaku/temperaturi?

_________________
Lp,
Matevž
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 09, 2008 11:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Točno tako. In to dobro lastnost lahko izkoristijo samo inteligentni (self-tech) motorni računalniki na podlagi podatkov iz "knock" senzorjev. Posledično je zato izkoristek več oktanskega goriva malce večji ...
Vsega tega pa takšni agregatki ne premorejo ... in zato je vseeno katere oktane natočiš vanj! Cool
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 09, 2008 11:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj če bi pred oddušni ventil montiral rezervoarček kapacitete cca 1-2L, da malo zakasniš sunek?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group