 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
G13 Neznanec

Pridružen-a: Sre 07 Maj 2008 11:23 Prispevkov: 9 Aktiv.: 0.04 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sre Maj 07, 2008 11:32 am Naslov sporočila: Agregat premalo mocen |
|
|
Pozdravjeni!
Imam problem z Agregatom in sicer ta,da je cisto malo presvoh,da bi zagnal hobby 25l kompresor.Hoce ga zastartat vendar mu malo zmajnka.Se bi dalo nardit kak trafo oz. karkoli,da bi dodalo to moc,ki jo agregatu zmajnka?
Agregat je CMI TG 2700
Kompresor pa Hobby 25l
Hvala! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dragoon Član


Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51 Prispevkov: 452 Aktiv.: 2.05 Kraj: Trojane
|
Objavljeno: Sre Maj 07, 2008 11:56 am Naslov sporočila: |
|
|
offtopic:Fantje iz teme o GG ti lahko navijejo tak traflc, ki ima 103.47% izkoristek. Se pravi pridobiš okoli 3 procente, ravno prav da bo zagnalo tvoj kompresorček.
Ontopic: lahko probaš malo prepilit kanale, zamenjata karburator,... tako smo včasih navijal APNke in se je poznalo za malenkost več kakor 3 procente, kaj dosti pa res ne
kupi močnejši agregat _________________ LP, Mitja |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.02 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Sre Maj 07, 2008 12:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zakon o ohranitvi energije to nekako preprečuje.
Mogoče bi kakšna naprava za mehak zagon omogočila štart kompresorja, samo rahlo dvomim, da bi si ti denarno splačalo. Dvomim tudi da takšne naprave za male moči tudi obstajajo. Bo mogoče kdo drug napisal.
Si poizkusil štartati tudi z praznim kompresorjem? _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.70 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Sre Maj 07, 2008 2:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kompresor ima ta problem, da ja na začetku dokaj velika sila, ki jo mora premagat. Večji kompresorji imajo nek ventil, ki po končanem polnenju spusti zrak iz polnilnih cevi (tisti Pffff.. ob izklopu), za lažji štart. Če ne spusti zraka ven, potem ob vklopu odleti termična varovalka - zaščita motorja. Poskusi kompresor štartati ko je prazen ali dpdaše en preklopni elektromagnetni ventil, da ko je ogasnjen in prvih par sekund vklopa gre iz cilindra v zrak, ko pa doseže polne obrate, pa ga preklopiš na rezervar (ki je bil do sedaj zaprt). Mogoče mu nato gor zmontiraš še en vztrajnik na os motorja... _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Maj 07, 2008 5:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tisti ventil imajo tudi mali kompresorji za 100 evrov, drugače ni variante da bi štartali. Tudi kompresor od hladilne skrinje ne zastarta, če je na izhodu večji tlak kot 4 - 5 barov. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.02
|
Objavljeno: Sre Maj 07, 2008 6:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Predlagam preizkus aly-jevega razmišljanja, saj sam razmišljam enako.
Tile mali kompresorski brenclji imajo 1.nekaj kW motor, agregat pa upam da je 2.7kW, glede na oznako (če je po kakem čudnem označevanju le 700W, potem itak pozabi na simbiozo).
Med delovanjem dosežejo nazivno moč šele pred izklopom, zagonski tok pa je hudičev, saj se že po nekaj vrtljajih cev do nepovratnega ventila napolni in tako že obremenjuje motor.
Skratka, če bo prazen kompresor "speljal" in vozil do izklopa ob polni posodi, je rešitev zakasnitev oddušnega ventila.
/edit:
Če gre za 2kW 4-taktni agregat iz spodnjega linka, bi zadeva torej morala nekako laufat.
http://www.dknv.cz/cz/elektrocentrala-cmi-tg-2700-2-0kw-230v.html |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
G13 Neznanec

Pridružen-a: Sre 07 Maj 2008 11:23 Prispevkov: 9 Aktiv.: 0.04 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pet Maj 09, 2008 1:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem probal z praznim in ga napolni  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kopron Član


Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29 Prispevkov: 172 Aktiv.: 0.76 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Pet Maj 09, 2008 4:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Težko bo kaj pametnega rešit da generator pri štartanju kompresorja ne potegne dovolj hitro. Krivda je v centrifugalnem regulatorju vrtljajev bencinskega motorja. Le ta se prepočasi odzove na padec vrtljajev na motorju generatorja. Ta regulator je popolnoma mehanski. Da se pomagati tako, če si v tistem trenutku ko vklopi kompresor svoj motor da ti dodaš ročno plin(gas) na motorju generatorja. Problem je tudi ker na kompresorju je elektromotor dvopolen pa še enofazen in rabi velik zagonski tok. lahko pa na kompresorju znižaš tla za ene dva bara pa bo morda kompresor lažje speljal. _________________ Lep pozdrav Jože |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jernej_ Član

Pridružen-a: Sre 30 Jan 2008 0:42 Prispevkov: 150 Aktiv.: 0.71 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 09, 2008 9:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
G...! Morda bo nevšečnost odpravil 98-oktanski bencin?! J _________________ Elektronika v domači delavnici |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Pet Maj 09, 2008 11:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jernej_ je napisal/a: |
G...! Morda bo nevšečnost odpravil 98-oktanski bencin?! J |
OMW -> 100-tka _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Maj 09, 2008 11:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kakšne ideje ...
98 ali 100 oktanski bencin ni nič "močnejši" od 95 oktanskega ... zato ne bo rešil NIČ  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Pet Maj 09, 2008 11:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj misliš, da ni nič "močnejši"?
Razlika je v oktanih, kateri podajajo stopnjo hlapljivosti in posledično stopnjo gorljivosti. Več oktanov večji izkoristek, večja kompresija v cilidnru. Pa, če je to 3% je lahko dovolj.
A razmišljam narobe? _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.61 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Pet Maj 09, 2008 11:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
ElGrigon je napisal/a: |
Zakaj misliš, da ni nič "močnejši"?
Razlika je v oktanih, kateri podajajo stopnjo hlapljivosti in posledično stopnjo gorljivosti. Več oktanov večji izkoristek, večja kompresija v cilidnru. Pa, če je to 3% je lahko dovolj.
A razmišljam narobe? |
A ni tako, da višje oktansko število pač pomeni edino to, da pride do samovžiga višjeoktanskega bencina pri višjem tlaku/temperaturi? _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Maj 09, 2008 11:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Točno tako. In to dobro lastnost lahko izkoristijo samo inteligentni (self-tech) motorni računalniki na podlagi podatkov iz "knock" senzorjev. Posledično je zato izkoristek več oktanskega goriva malce večji ...
Vsega tega pa takšni agregatki ne premorejo ... in zato je vseeno katere oktane natočiš vanj!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 09, 2008 11:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj če bi pred oddušni ventil montiral rezervoarček kapacitete cca 1-2L, da malo zakasniš sunek? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|