 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
rudiP Član

Pridružen-a: Tor 07 Avg 2007 15:30 Prispevkov: 1235 Aktiv.: 5.66 Kraj: KOPER
|
Objavljeno: Ned Jul 27, 2008 12:28 pm Naslov sporočila: Deklaracija globalne strukture uvision3 |
|
|
Kje in kako se najavi strukturo tako da je globalna:
Koda: |
struct Bitni_flagi
{
int F0:1;
int F1:1;
}stanje;
Hvala ! |
_________________ Lep pozdrav iz Kopra Rudi |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70649.17
|
Objavljeno: Ned Jul 27, 2008 3:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dragoon Član


Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51 Prispevkov: 452 Aktiv.: 2.04 Kraj: Trojane
|
Objavljeno: Ned Jul 27, 2008 3:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Izven funkcije. _________________ LP, Mitja |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
rudiP Član

Pridružen-a: Tor 07 Avg 2007 15:30 Prispevkov: 1235 Aktiv.: 5.66 Kraj: KOPER
|
Objavljeno: Ned Jul 27, 2008 8:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovore .
Vendar bi prosil za enostavno razlago zakaj odsvetujete uporabo bitnih mask ? _________________ Lep pozdrav iz Kopra Rudi |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70649.17
|
Objavljeno: Ned Jul 27, 2008 8:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Glitch Član

Pridružen-a: Pet 07 Apr 2006 11:40 Prispevkov: 1477 Aktiv.: 6.31
|
Objavljeno: Ned Jul 27, 2008 10:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Uporaba bitnih mask izgleda precej fino, vendar je generirana koda vse prej kot lepa in majhna. Sploh pa recimo pri ARMu. Implementacija je zelo odvisna od prevajalnika, kot je ze povedal mare. Za uporabo bitov v posamezni spremenljivki raje uporabljaj shift in maskiranje.
Pomembna beseda pri deklaraciji globalnih spremenljivk, ki so vidne v celotnem programu, je extern in ne static.
Spremenljivka, ki je misljena kot globalna znotraj .c datoteke in ji je dodana beseda static, bo vidna samo znotraj te datoteke, čeprav je nekje drugje uporabljena beseda extern.
Vprasanje avtorju teme: zelis globalno spremenljivko, ki je vidna v celotnem programu ali samo znotraj ene .c datoteke? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70649.17
|
Objavljeno: Ned Jul 27, 2008 11:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
rudiP Član

Pridružen-a: Tor 07 Avg 2007 15:30 Prispevkov: 1235 Aktiv.: 5.66 Kraj: KOPER
|
Objavljeno: Sre Jul 30, 2008 4:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Našel sem odgovor na vprašanje o globalni najavi strukture:
na [url] http://www.keil.com/forum/docs/thread676.asp
Za moje potrebe sem stvar tako napisal in dela:
najaviš declare.h v vsakem modulu, kjer boš uporabil podatke
// declare.h
Koda: |
#ifdef DECLARE
#define EXTERN
#else
#define EXTERN extern
#endif
struct param {
float value[10];
char mode[10];
};
EXTERN struct param a;
struct Bitni_flagi {
unsigned F0:1;
unsigned F1:1;
};
EXTERN struct Bitni_flagi stanje;
EXTERN int DD; |
[/url] _________________ Lep pozdrav iz Kopra Rudi |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 6 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|