www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

vezava zvezda-trikot

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
danijel
Član
Član



Pridružen-a: Sob 12 Apr 2008 10:46
Prispevkov: 77
Aktiv.: 0.37
Kraj: Velenje 3320

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 08, 2008 7:51 pm    Naslov sporočila:  vezava zvezda-trikot Odgovori s citatom

Živjo,
imam eno vprašanje, ki se gre za vezavo zvezdo-trikot, namreč kupil sem si vse elektro elemente za vezavo zvezda-trikot, t.j.:
3 krat KONTAKTOR,
1 krat BIMETAL-MOTORSKA ZAŠČITA,
1 krat ČASOVNI RELE,
1 krat IZKLOPNA TIPKA,
1 krat VKLOPNA TIPKA.
Vse sem zvezal po vezavi, ki je narisana na sliki, katero dodajam, ampak zadeva je brez motorja in deluje samo na eno fazo, ki pa je kar hišna vtičnica, pa me zanima, ko nastavljam bimetal na različen rang mi zadeva vedno dela - preklaplja, tudi pri nastavitvi na minimum amper.

Torej kako naj preverjam tok same vezave, ampak skupne vezave, ki je brez motorja? Prilagam slike...

LP Nadijel



DSC00165.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  428.67 KB
 Pogledana:  17 krat

DSC00165.JPG



DSC00166.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  428.14 KB
 Pogledana:  6 krat

DSC00166.JPG



zvezda trikot.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  131.4 KB
 Pogledana:  8 krat

zvezda trikot.JPG


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
cici
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 7:42
Prispevkov: 766
Aktiv.: 3.23
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 08, 2008 8:25 pm    Naslov sporočila:  Re: vezava zvezda-trikot Odgovori s citatom

danijel je napisal/a:
ko nastavljam bimetal na različen rang mi zadeva vedno dela - preklaplja, tudi pri nastavitvi na minimum amper

Saj je prav da vedno dela. To pomeni, da si dobro sestavil to stikalo. Toka pa ne bo, dokler ne priklopiš stikala na porabnik.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
psevdonim
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42
Prispevkov: 3406
Aktiv.: 14.93
Kraj: slo

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 08, 2008 9:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kje si pa kupil bimetal ? Sem mislil, da takih ne delajo več.
Novejši (pa tudi večina starejših) se da nastaviti na ročni ali avtomatski vklop.
To pomeni: ko se bimetal ohladi, ga vklopiš s tipko, ki je na njem (= ročno), ali pa se vklopi sam ( = avtomatsko).
Nekateri pa imajo tudi tipko ali nekakšno ročico, na kateri piše "test" in lahko tako preizkusiš vezavo.
Citiram:
Vse sem zvezal po vezavi, ki je narisana na sliki
- kateri ?
Manjka rdeča lučka, ki kaže, da se je bimetal izklopil.
Nastavitev bimetala ni vedno na nazivni tok, je lahko tudi na (nazivni tok / 1,73), odvisno od mesta vgradnje.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lojzek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00
Prispevkov: 3387
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 09, 2008 7:14 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imam pripombo(e).

1. krmilje recimo vedno dela na 220V (no, lahko tudi na katerokoli drugo napetost). Krmilje samo vklaplja/ izklaplja tuljavice kontaktorjev in časovnih relejev ter morebitnih lučk za signalizacijo. Žice krmilja gredo preko pomožnih kontaktov kontaktorjev in bimetala.
2. krmilni tokokrog je dejansko ločen od močnostnega. Močnostni tokokrog gre samo iz dovoda preko močnostnih kontaktov kontaktorjev in preko glavnih kontaktov bimetala na motor.
3. na prvi sliki sem videl, da si (vsaj po sliki domnevam) glavni tokokrog peljal skozi pomožni kontakt bimetala. To je narobe. Glavni kontakti bimetala si tiste "vilčke" (vhod) in priključki na vrhu bimetala (izhod) pri strani (okoli nastavitvenega gumba) so pomožni kontakti.
4. tok motorja mora iti skozi glavne kontakte bimetala. Takrat se le- ta segreva in ob preobremenitvi preklopi pomožni kontakt. Ta mora potem izklopiti tuljavice kontaktorjev. Če se to ne zgodi, navkljub preobremenitvi motor obratuje (skozi glavne priključke bimetala je vedno stik).
5. Brez toka skozi bimetal se ta ne segreva in ne izklopi, ne glede na nastavitev.
6. Če boš sedaj meril tok, boš meril samo tok krmilja (kakih 100mA). Če hočeš meriti tok motorja, priključi motor.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 495 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group