www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Priklop neoriginalnega alternatorja...
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
lojzek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00
Prispevkov: 3387
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 21, 2009 1:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@bosko: Sem še za tebe malo pogledal pa nič našel Sad

Alternator v osnovi za delovanje potrebuje samo priklop na baterijo (B+ in B- (ta je že na masi)). In mora delovati.
Ostalo je signalizacija (kontakt L je najverjetneje lučka- poizkusi ali moraš drugi konec priklopiti na maso ali + pol, EX pa zna biti izhod za obratomer- vsaj sedaj med goglanjem sem zasledil nekaj v to smer)

Najenostavneje bo, če vprašaš neposredno na Iskro Avtoelektriko. Mislim da govorijo slovensko Laughing Telefonsko sem našel tole: Tel: +386 5 33 93 000, te bodo že navižali na pravo mesto. Po izkušnjah so v Iskri prijazni in ustrežljivi.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 21, 2009 1:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

L gre preko žarnice (mislim da 3W) na kontakt. Brez te žarnice alternator ne bo zalavfal. EX pa pusti v zraku zaenkrat

EDIT: kot kaže mora biti EX vezan na kontakt, priključek za žarnico pa je lahko v zraku Rolling Eyes
http://www.e-vozila.com/forum/viewtopic.php?start=15&t=260
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPG78
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Prispevkov: 2342
Aktiv.: 9.89
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 21, 2009 4:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tukaj se nahaja primerjalna tabela med oznakami sponk in proizvajalci alternatorjev, uporabno v primerih ko se kaj menja z neoriginalnim delom.

V prilogi pa še spisek ostalih sponk v avtoelektriki.

LP, Peter



DIN72552.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  DIN72552.pdf
 Velikost datoteke:  153.92 KB
 Downloadano:  97 krat

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
bosko
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Nov 2008 20:57
Prispevkov: 162
Aktiv.: 0.80
Kraj: Vače

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 21, 2009 8:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Evo, najprej vsem prav lepa hvala.

Priključeno, +B na akumulator, -B na maso, L je dejansko lučka proti plusu, EX pa je v bistvu EXcite, kar res pomeni vzbujanje. Ko je tu 12V, takrat alternator deluje. Po zaslugi pravega razmerja vrtenja, deluje že na štand gasu (cca 600 obr/min).
Iskra ga nima več v katalogu, po telefonu odsvetujejo njegovo vgradnjo, tip je AAK1170, drugače pa 50A, od renoja 9.
Dobil (kupil) sem ga na GET d.o.o., Ribče kjer imajo razgradnjo starih avtomobilov.
Aja pa akumulator je tudi nov. Zagon z starim, padec napetosti na klemah na 6V, tok pa preko 600A. Z novim pa 11.8 Volta ter 320Amperov. Vžge v cca (1-2 sekundah)- Motor - Deutz FL912, 60Kw..

V glavnem, še enkrat hvala vsem za pomoč.

_________________
Ko sem naredil , nisem vedel da se tega ne da......
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bosko
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Nov 2008 20:57
Prispevkov: 162
Aktiv.: 0.80
Kraj: Vače

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 21, 2009 8:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Uaaau, pa nobenega španska vas.... Dancing
_________________
Ko sem naredil , nisem vedel da se tega ne da......
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group