 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
lojzek Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00 Prispevkov: 3387 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Tor Apr 21, 2009 1:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
@bosko: Sem še za tebe malo pogledal pa nič našel
Alternator v osnovi za delovanje potrebuje samo priklop na baterijo (B+ in B- (ta je že na masi)). In mora delovati.
Ostalo je signalizacija (kontakt L je najverjetneje lučka- poizkusi ali moraš drugi konec priklopiti na maso ali + pol, EX pa zna biti izhod za obratomer- vsaj sedaj med goglanjem sem zasledil nekaj v to smer)
Najenostavneje bo, če vprašaš neposredno na Iskro Avtoelektriko. Mislim da govorijo slovensko Telefonsko sem našel tole: Tel: +386 5 33 93 000, te bodo že navižali na pravo mesto. Po izkušnjah so v Iskri prijazni in ustrežljivi.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Apr 21, 2009 1:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
L gre preko žarnice (mislim da 3W) na kontakt. Brez te žarnice alternator ne bo zalavfal. EX pa pusti v zraku zaenkrat
EDIT: kot kaže mora biti EX vezan na kontakt, priključek za žarnico pa je lahko v zraku
http://www.e-vozila.com/forum/viewtopic.php?start=15&t=260
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.88 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Tor Apr 21, 2009 4:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tukaj se nahaja primerjalna tabela med oznakami sponk in proizvajalci alternatorjev, uporabno v primerih ko se kaj menja z neoriginalnim delom.
V prilogi pa še spisek ostalih sponk v avtoelektriki.
LP, Peter
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
DIN72552.pdf |
Velikost datoteke: |
153.92 KB |
Downloadano: |
97 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bosko Član

Pridružen-a: Sob 29 Nov 2008 20:57 Prispevkov: 162 Aktiv.: 0.80 Kraj: Vače
|
Objavljeno: Tor Apr 21, 2009 8:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Evo, najprej vsem prav lepa hvala.
Priključeno, +B na akumulator, -B na maso, L je dejansko lučka proti plusu, EX pa je v bistvu EXcite, kar res pomeni vzbujanje. Ko je tu 12V, takrat alternator deluje. Po zaslugi pravega razmerja vrtenja, deluje že na štand gasu (cca 600 obr/min).
Iskra ga nima več v katalogu, po telefonu odsvetujejo njegovo vgradnjo, tip je AAK1170, drugače pa 50A, od renoja 9.
Dobil (kupil) sem ga na GET d.o.o., Ribče kjer imajo razgradnjo starih avtomobilov.
Aja pa akumulator je tudi nov. Zagon z starim, padec napetosti na klemah na 6V, tok pa preko 600A. Z novim pa 11.8 Volta ter 320Amperov. Vžge v cca (1-2 sekundah)- Motor - Deutz FL912, 60Kw..
V glavnem, še enkrat hvala vsem za pomoč.
_________________ Ko sem naredil , nisem vedel da se tega ne da...... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bosko Član

Pridružen-a: Sob 29 Nov 2008 20:57 Prispevkov: 162 Aktiv.: 0.80 Kraj: Vače
|
Objavljeno: Tor Apr 21, 2009 8:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Uaaau, pa nobenega španska vas....
_________________ Ko sem naredil , nisem vedel da se tega ne da...... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|