 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
omron Član

Pridružen-a: Pet 08 Maj 2009 14:46 Prispevkov: 100 Aktiv.: 0.51 Kraj: Smartrace
|
Objavljeno: Pon Maj 11, 2009 2:06 pm Naslov sporočila: Predelava avtomobilske elektronike |
|
|
Mene zanima, če se kdo od vas spozna na predelavo elektronike bencinarjev. Rad bi spremenil program glede količine vbrizganega goriva in pa predvžiga pri Peugeotu 306, letnik 97. Odločil sem se za domačo fizično predelavo, vendar se zavedam tudi tega, da bi potreboval še kaj znanja iz strani elektronike.
Če kdo kaj ve o tem, naj mi prosim sporoči.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
powr Član



Pridružen-a: Tor 18 Dec 2007 13:20 Prispevkov: 668 Aktiv.: 3.13 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Pon Maj 11, 2009 2:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
To smo enkrat delali na swiftu in to na ta nacin, da spremenis parametre v epromu v racunalniku. Kako tocno se jih spremeni pa ne vem, ker sem prek maila poslal hex tretji osebi v "predelavo". Verjetno pa ni potrebno posebej povedat da lahko tako skodis svojemu avtu  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.15 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pon Maj 11, 2009 5:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
To je 12 let star avto za katerega sklepam, da ima tudi nekaj kilometrine za seboj.
Če je motor obrabljen, slabo vzdrževan, pije veliko olja itd, je friziranje ena od največjih možnih neumnost, ki jo lahko narediš takemu motorju.
Če motor ni v top kondiciji, bo rezultat friziranja, na začetku mogoče, ne pa zagotovljeno malenkost bolje, kot je bilo pred posegom, potem pa lahko že v nekaj dneh mnogo slabše kot je sedaj. Ne glede na količino $$$ ki jih boš dal za friziranje v eni izmed mnogih variant.
Zato najprej poštimaj mašino, šele potem, če po nekem čudnem naključju še imaš tehtne razloge, misli na friziranje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
omron Član

Pridružen-a: Pet 08 Maj 2009 14:46 Prispevkov: 100 Aktiv.: 0.51 Kraj: Smartrace
|
Objavljeno: Čet Maj 14, 2009 7:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede kilometrine sem brez skrbi, ker sem pred kratkim naredil kompletni remont motorja in pa podvozja . Poleg tega pa sem serijske odmične gredi zamenjau z gredmi narejenimi po naročilu. Bati so kovani in tipa "high compression", ojnice imajo profil H, motorna gred je uravnovešena, vztrajnik je lažji, motorna glava, izpušni in sesalni kolektor so preoblikovani, etc.
Sedaj bi potreboval samo še elektroniko "pofrcat". Sprašujem zaradi tega, ker me zanima če obstaja kaka cenejša varjanta za ta tuning, sicer bom pač moral peljati motor na tuning podjetje, da mi ga optimizirajo z elektroniko . |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 11.97 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Pet Maj 15, 2009 9:58 am Naslov sporočila: |
|
|
omron je napisal/a: |
Glede kilometrine sem brez skrbi, ker sem pred kratkim naredil kompletni remont motorja in pa podvozja . Poleg tega pa sem serijske odmične gredi zamenjau z gredmi narejenimi po naročilu. Bati so kovani in tipa "high compression", ojnice imajo profil H, motorna gred je uravnovešena, vztrajnik je lažji, motorna glava, izpušni in sesalni kolektor so preoblikovani, etc.
Sedaj bi potreboval samo še elektroniko "pofrcat". Sprašujem zaradi tega, ker me zanima če obstaja kaka cenejša varjanta za ta tuning, sicer bom pač moral peljati motor na tuning podjetje, da mi ga optimizirajo z elektroniko . |
V zadnjem delu si si sam odgovoril.
Naj ima še kdo drug kaj denarja od tega
A bate si doma koval?
Večna miselnost, da se SW da kar tako "pofrcat" doma............... _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.66 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pet Maj 15, 2009 1:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
v vsakem primeru če bencinar nima kompresorja (kar tvoj nima), je tuning vprašljiv. Kot prvo, kot so že odgovorili, sam nimaš kaj delat ker rabiš programsko opremo, potem rabiš VEDETI kaj delaš, kot drugo pri atmosferskih motorjih nimaš kaj dosti navijati, razen da optimiraš elektroniko točno na tvoj motor, kjer lahko (pozor---LAHKO!!) pridobiš tam do 10% moči in/ali zmanjšaš porabo za približno toliko, lahko pa nič. Svoje čase je nekdo v novem mestu to delal za renoje in rekel točno to - lahko je pridobitek NIČ, plačaš pa v vsakem primeru - tam 6-8 let nazaj je bilo to okoli 90.000 SIT.
turbaše....ja, te se pa da navijat  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zlabo Član

Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 21:38 Prispevkov: 283 Aktiv.: 1.33 Kraj: Domžale-Kamnik
|
Objavljeno: Pet Maj 15, 2009 7:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
No dejte nehat no! Kaj se ne da navit?? Čisto vse se da, že res da turbače veliko lažje, a tudi NA motorji znajo lepo zadihat če so narejeni tako kot je treba! In če pravi da ima druge odmične, visokokompresijske bate, druge ojnice in vse ostalo, potem verjamem da bo nekaj prirastka na moči...
omron, lahko pelješ avto na optimizacijo, kjer ti optimizirajo program na novo. A če mene vprašaš, je veliko boljša izbira kak standalone ECU, kot je naprimer kakšen megasquirt. Stvar je zelo, zelo zanimiva če greš malo pogledat na zup-racing forum in tam malo uporabiš iskanje, boš našel nekega uporabnika ki se s tem tudi ukvarja... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.66 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pet Maj 15, 2009 7:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ok, po želji, saj ni moj denar. Čudežev ne moreš delati iz 12 let stare mashine in pika. Kot sem povedal, je pri tej "optimizaciji" možnost da NIČ ne pridobiš, če si pač imel srečo da si dobil maksimalno optimiran avto že ob nakupu. Seveda pa se lahko pozna. Odločit se mora vsak sam, če gre v ta strošek.
Elektronika ne more delati čudežev... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
omron Član

Pridružen-a: Pet 08 Maj 2009 14:46 Prispevkov: 100 Aktiv.: 0.51 Kraj: Smartrace
|
Objavljeno: Pet Maj 15, 2009 8:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
s55m je napisal/a: |
omron je napisal/a: |
Glede kilometrine sem brez skrbi, ker sem pred kratkim naredil kompletni remont motorja in pa podvozja . Poleg tega pa sem serijske odmične gredi zamenjau z gredmi narejenimi po naročilu. Bati so kovani in tipa "high compression", ojnice imajo profil H, motorna gred je uravnovešena, vztrajnik je lažji, motorna glava, izpušni in sesalni kolektor so preoblikovani, etc.
Sedaj bi potreboval samo še elektroniko "pofrcat". Sprašujem zaradi tega, ker me zanima če obstaja kaka cenejša varjanta za ta tuning, sicer bom pač moral peljati motor na tuning podjetje, da mi ga optimizirajo z elektroniko . |
V zadnjem delu si si sam odgovoril.
Naj ima še kdo drug kaj denarja od tega
A bate si doma koval?
Večna miselnost, da se SW da kar tako "pofrcat" doma............... |
Hehe:)...ne, batov vsekakor nisem doma koval. Takšne sem pač kupil pri IASA pistons. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zlabo Član

Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 21:38 Prispevkov: 283 Aktiv.: 1.33 Kraj: Domžale-Kamnik
|
Objavljeno: Pet Maj 15, 2009 8:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
protoncek, poglej še enkrat kaj je napisal da je zamenjal... In to še zdaleč ni več serijski motor in optimizacija serijskega motorja, kot to ti govoriš..
.
Pri tuningu sploh ni važen denar, ampak je to hobi, veselje... tega pač večina ljudi ne razume...
omron, aja pa upam da si mislil tudi na bencin, torej večje injektorje, bencinski regulator in eventuelno močnejšo črpalko... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.66 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pet Maj 15, 2009 9:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Saj sem rekel da se mora vsak sam odločit glede stroškov itd... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
omron Član

Pridružen-a: Pet 08 Maj 2009 14:46 Prispevkov: 100 Aktiv.: 0.51 Kraj: Smartrace
|
Objavljeno: Pet Maj 15, 2009 9:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
zlabo je napisal/a: |
No dejte nehat no! Kaj se ne da navit?? Čisto vse se da, že res da turbače veliko lažje, a tudi NA motorji znajo lepo zadihat če so narejeni tako kot je treba! In če pravi da ima druge odmične, visokokompresijske bate, druge ojnice in vse ostalo, potem verjamem da bo nekaj prirastka na moči...
omron, lahko pelješ avto na optimizacijo, kjer ti optimizirajo program na novo. A če mene vprašaš, je veliko boljša izbira kak standalone ECU, kot je naprimer kakšen megasquirt. Stvar je zelo, zelo zanimiva če greš malo pogledat na zup-racing forum in tam malo uporabiš iskanje, boš našel nekega uporabnika ki se s tem tudi ukvarja... |
Zlabo, hvala ti za info. Ta megasquirt je ravno to kar potrebujem. Sedaj pa pljunit v roke in veselo na delo .
Aja, pa za bencinsko črpalko, regulator in injektorje je tudi poskrbljeno .
Nazadnje urejal/a omron Pet Maj 15, 2009 9:31 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.39 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 15, 2009 9:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi NA motorji imajo precej potenciala za navijanje. Je pa precej bolj komplicirano, kot samo dvignit polnilni tlak turbine. Naprimer Hondin F20C motor je NA in ima specifično moč 120KM/L kar ni tako malo  _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.95
|
Objavljeno: Pet Maj 15, 2009 10:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dandanašnji skoraj vsak, ki zna na 10 let staremu turbašu z 10 ključem malo dvigniti tlak misli, da je hud tuning naredil
NA je tisto tazanimivo! Krepko težje je ven dobit moč!
Omron- če si vse naredil, kot je treba in zato vsul kup denarja, bo morda najbolje, da ti kak Senica zrihta program na valjih, ker ima izkušnje in znanje. Megasquirt je sicer zanimiv, a potrebno je kar nekaj , da se komplet motor optimalno nastavi in kolikor je meni znano, med neveščim nastavljanjem redno pihne kako tesnilo glave, steče kak bat,....
Če ima motor 2 ventila na valj, potem bo za tak, malo enostavnejši DIY projekt verjetno 100km/l top-of. Z 4 ventili pa nekaj več.
Veliko užitkov in čimmanj stroškov  _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
omron Član

Pridružen-a: Pet 08 Maj 2009 14:46 Prispevkov: 100 Aktiv.: 0.51 Kraj: Smartrace
|
Objavljeno: Sob Maj 16, 2009 9:29 am Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Dandanašnji skoraj vsak, ki zna na 10 let staremu turbašu z 10 ključem malo dvigniti tlak misli, da je hud tuning naredil
NA je tisto tazanimivo! Krepko težje je ven dobit moč!
Omron- če si vse naredil, kot je treba in zato vsul kup denarja, bo morda najbolje, da ti kak Senica zrihta program na valjih, ker ima izkušnje in znanje. Megasquirt je sicer zanimiv, a potrebno je kar nekaj , da se komplet motor optimalno nastavi in kolikor je meni znano, med neveščim nastavljanjem redno pihne kako tesnilo glave, steče kak bat,....
Če ima motor 2 ventila na valj, potem bo za tak, malo enostavnejši DIY projekt verjetno 100km/l top-of. Z 4 ventili pa nekaj več.
Veliko užitkov in čimmanj stroškov  |
Hvala za nasvet. Sam še vedno me mika, da bi se sam sprakticiral v tej smeri . No ja, verjetno bo res bolje da začnem te izkušnje raje pridobivat na kaki ceneni mašini  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 9 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|