www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Električni viličar INDOS 1,5 T

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.23
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 22, 2009 2:43 pm    Naslov sporočila:  Električni viličar INDOS 1,5 T Odgovori s citatom

Za omenjeni viličar bi potreboval vezalni načrt.

lp Jože
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPG78
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Prispevkov: 2342
Aktiv.: 9.89
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 22, 2009 5:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za kaj takšnega se tudi sam priporočam, važno da je Indos.

LP, Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Tonci
Član
Član



Pridružen-a: Tor 05 Avg 2008 18:14
Prispevkov: 629
Aktiv.: 3.06
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 22, 2009 7:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Koliko pa so stari te viličarji? (sprašujem zato, ker lahko nekoga vprašam, če so starejši kot 20 let)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.23
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 22, 2009 7:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hmm, bolj natančno bom izvedel v ponedeljek. Vem da ima tri hitrosti naprej, ali nazaj. No na znančevem delata samo še druga in tretja. Mislim pa, da je starejši kot dvajset let.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.95
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 22, 2009 11:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jože,

Indos ima kar nekaj izpeljank izvedbe regulacije. Najprimitivnejša je imela v ta namen kontaktorje. V pedalu pa so bila končna stikala. Smer se je menjala z močnostim stikalom. Imel je 3-4 hitrosti. (paralelna vezava baterij+upor, upor premoščen, zaporedna vezava baterij+upor, upor premoščen) Zelo pogosto so se kvarila končna stikala v pedalu. Pogosto je prihajalo tudi do lepljenja močnostnih kontaktorjev. Z raznovrstnimi električnimi viličarji sem imel v preteklosti dosti opravkov. (prejšna služba) V koliko mi poveš tip bom šel na obisk v firmo, kjer sem bil prej zaposlen. Imel sem večino dokumentacije.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.23
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 22, 2009 11:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mislim, da je ravno ta najprimitivnejša izvedba s kontaktorji. Kateri tip je, izvem v ponedeljek.

Za vse informacije bom zelo hvaležen, znanec pa še bolj.

lp
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPG78
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Prispevkov: 2342
Aktiv.: 9.89
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 23, 2009 10:55 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Silvo, vidim da si imel kar nekaj opravkov z viličarji.
Kolega ima ravno nekaj takšnega o čemer pišeš (kontaktorji, močnostni upor, ...) Zanima me čemu so namenjena stikala ki se nahajajo na osi oziroma okrog osi zadnjega kolesa?

LP, Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.95
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 23, 2009 11:06 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Takega še nisem videl. Morebiti je kaj povezano glede servo volana (če ga že ima)
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPG78
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Prispevkov: 2342
Aktiv.: 9.89
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 23, 2009 11:48 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ko bom šel po oznake viličarja bom še poslikal drobovje, bomo lažje nadaljevali debato.

LP, Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
FAAC
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pon 03 Maj 2010 16:39
Prispevkov: 1
Aktiv.: 0.01

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 03, 2010 4:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljeni !

Iz formalina bom potegnil tole temo, ker se tudi sam ubadam z opisanim viličarjem.
Težave imam s tretjo hitrostjo, pa me zanima kakšni so pogoji da priklopi.
Manjkata namreč dva releja (naprej in nazaj sta), manjka en na enakem podnožju in en za katerega sumim, da je bil CRT.

Odgovor čemu stikala na osi zadnjega kolesa :
stranska dva para stikal služita spremembi vrtenja motorja notranjega kolesa za lažje obračanje, zadnje stikalo pa sumim, da je pogoj za tretjo hitrost, ki je verjetno na razpolago samo za vožnjo naravnost.

Odgovor nedelujoče prve hitrosti : fuč upor.

Torej, če ima kdo načrt se priporočam, da ne bom tople vode odkrival.


LP Vanja
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
hrušica
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sre 21 Apr 2010 17:23
Prispevkov: 5
Aktiv.: 0.03
Kraj: jesenice

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 03, 2010 6:47 pm    Naslov sporočila: icon_shocked vilicar indos Odgovori s citatom

am jaz imam doma 3 releje za vilicarja a jih bo kdo rabil Dancing
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
kalimero
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sob 06 Feb 2010 21:15
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.03
Kraj: križe

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 08, 2013 11:08 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pa da še jaz vprašam imam still pa mi meče iz pogona se pravi ko pritisnem pedalo za gas potegne in takoj izklopi, je pa zanimivo da takoj potegne z vso silo in neglede naprej ali nazaj je pa starejši letnik tak s kontaktorji ki se radi zapečejo Confused
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1670
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Čet Apr 25, 2024 8:08 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iz opisa sem prepoznal da gre za tip viličarja, ki sem ga nekomu gledal včeraj in mu moram menjati (vsaj) varovalko za pogon.

hidravlika mu deluje, za ta motor sta očitno 2x160A varovalka zadaj, bližje baterijam. tudi na nosilnem pokončnem železu je vtisnjen napis "2˙160A". Zadnjo varovalko pa je odžgalo, na nosilcu nisem našel oznak, so pa trije lističi skupaj in na enem je pisalo "indos 160A". Torej predvidevam da gre za tri vzporedne varovalke po 160 A vsaka. Razmak med luknjami je 60 mm.

Lastnik je rekel da je na majhnem klancu vedno bolj pešal, dokler se ni začelo kaditi iz varovalk. Če ima kdo praktične izkušnje - je bolj verjetno da gre za slabo privita vijaka varovalke, ali napako v motorju? Možne izrabljene krtačke? Kratkih stikov ali poškodovanih kablov nisem našel.

Ima kdo na zalogi še kaj teh varovalk, preden jih grem iskat po trgovinah? Mogoče celo shemo?



1714024696750.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  80.03 KB
 Pogledana:  2 krat

1714024696750.jpg



1714024696756.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  90.05 KB
 Pogledana:  5 krat

1714024696756.jpg



1714024696761.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  75.55 KB
 Pogledana:  6 krat

1714024696761.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 491 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group