 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Slowfly Član


Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 17.23 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 22, 2009 2:43 pm Naslov sporočila: Električni viličar INDOS 1,5 T |
|
|
Za omenjeni viličar bi potreboval vezalni načrt.
lp Jože
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.89 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Pet Maj 22, 2009 5:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za kaj takšnega se tudi sam priporočam, važno da je Indos.
LP, Peter
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Tonci Član

Pridružen-a: Tor 05 Avg 2008 18:14 Prispevkov: 629 Aktiv.: 3.06 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: Pet Maj 22, 2009 7:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Koliko pa so stari te viličarji? (sprašujem zato, ker lahko nekoga vprašam, če so starejši kot 20 let)
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Slowfly Član


Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 17.23 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 22, 2009 7:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hmm, bolj natančno bom izvedel v ponedeljek. Vem da ima tri hitrosti naprej, ali nazaj. No na znančevem delata samo še druga in tretja. Mislim pa, da je starejši kot dvajset let.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.95 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pet Maj 22, 2009 11:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jože,
Indos ima kar nekaj izpeljank izvedbe regulacije. Najprimitivnejša je imela v ta namen kontaktorje. V pedalu pa so bila končna stikala. Smer se je menjala z močnostim stikalom. Imel je 3-4 hitrosti. (paralelna vezava baterij+upor, upor premoščen, zaporedna vezava baterij+upor, upor premoščen) Zelo pogosto so se kvarila končna stikala v pedalu. Pogosto je prihajalo tudi do lepljenja močnostnih kontaktorjev. Z raznovrstnimi električnimi viličarji sem imel v preteklosti dosti opravkov. (prejšna služba) V koliko mi poveš tip bom šel na obisk v firmo, kjer sem bil prej zaposlen. Imel sem večino dokumentacije.
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Slowfly Član


Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 17.23 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Maj 22, 2009 11:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da je ravno ta najprimitivnejša izvedba s kontaktorji. Kateri tip je, izvem v ponedeljek.
Za vse informacije bom zelo hvaležen, znanec pa še bolj.
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.89 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Sob Maj 23, 2009 10:55 am Naslov sporočila: |
|
|
Silvo, vidim da si imel kar nekaj opravkov z viličarji.
Kolega ima ravno nekaj takšnega o čemer pišeš (kontaktorji, močnostni upor, ...) Zanima me čemu so namenjena stikala ki se nahajajo na osi oziroma okrog osi zadnjega kolesa?
LP, Peter
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.95 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sob Maj 23, 2009 11:06 am Naslov sporočila: |
|
|
Takega še nisem videl. Morebiti je kaj povezano glede servo volana (če ga že ima)
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.89 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Sob Maj 23, 2009 11:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Ko bom šel po oznake viličarja bom še poslikal drobovje, bomo lažje nadaljevali debato.
LP, Peter
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
FAAC Neznanec

Pridružen-a: Pon 03 Maj 2010 16:39 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Pon Maj 03, 2010 4:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni !
Iz formalina bom potegnil tole temo, ker se tudi sam ubadam z opisanim viličarjem.
Težave imam s tretjo hitrostjo, pa me zanima kakšni so pogoji da priklopi.
Manjkata namreč dva releja (naprej in nazaj sta), manjka en na enakem podnožju in en za katerega sumim, da je bil CRT.
Odgovor čemu stikala na osi zadnjega kolesa :
stranska dva para stikal služita spremembi vrtenja motorja notranjega kolesa za lažje obračanje, zadnje stikalo pa sumim, da je pogoj za tretjo hitrost, ki je verjetno na razpolago samo za vožnjo naravnost.
Odgovor nedelujoče prve hitrosti : fuč upor.
Torej, če ima kdo načrt se priporočam, da ne bom tople vode odkrival.
LP Vanja
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
hrušica Neznanec


Pridružen-a: Sre 21 Apr 2010 17:23 Prispevkov: 5 Aktiv.: 0.03 Kraj: jesenice
|
Objavljeno: Pon Maj 03, 2010 6:47 pm Naslov sporočila: vilicar indos |
|
|
am jaz imam doma 3 releje za vilicarja a jih bo kdo rabil
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kalimero Neznanec

Pridružen-a: Sob 06 Feb 2010 21:15 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.03 Kraj: križe
|
Objavljeno: Ned Dec 08, 2013 11:08 am Naslov sporočila: |
|
|
Pa da še jaz vprašam imam still pa mi meče iz pogona se pravi ko pritisnem pedalo za gas potegne in takoj izklopi, je pa zanimivo da takoj potegne z vso silo in neglede naprej ali nazaj je pa starejši letnik tak s kontaktorji ki se radi zapečejo
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1670 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Čet Apr 25, 2024 8:08 am Naslov sporočila: |
|
|
Iz opisa sem prepoznal da gre za tip viličarja, ki sem ga nekomu gledal včeraj in mu moram menjati (vsaj) varovalko za pogon.
hidravlika mu deluje, za ta motor sta očitno 2x160A varovalka zadaj, bližje baterijam. tudi na nosilnem pokončnem železu je vtisnjen napis "2˙160A". Zadnjo varovalko pa je odžgalo, na nosilcu nisem našel oznak, so pa trije lističi skupaj in na enem je pisalo "indos 160A". Torej predvidevam da gre za tri vzporedne varovalke po 160 A vsaka. Razmak med luknjami je 60 mm.
Lastnik je rekel da je na majhnem klancu vedno bolj pešal, dokler se ni začelo kaditi iz varovalk. Če ima kdo praktične izkušnje - je bolj verjetno da gre za slabo privita vijaka varovalke, ali napako v motorju? Možne izrabljene krtačke? Kratkih stikov ali poškodovanih kablov nisem našel.
Ima kdo na zalogi še kaj teh varovalk, preden jih grem iskat po trgovinah? Mogoče celo shemo?
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
80.03 KB |
Pogledana: |
2 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
90.05 KB |
Pogledana: |
5 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
75.55 KB |
Pogledana: |
6 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|