 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alexis5678 Član


Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34 Prispevkov: 101 Aktiv.: 0.51 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Sre Jan 13, 2010 8:17 pm Naslov sporočila: Zvezda - Trikot |
|
|
Zdravo!
Mene pa zanima če se da 3f motor(ventilator) vezati enkrat v zvezdo drugič v trikot, motor ima priključke U1 V1 W1 in U2 V2 W2, pa če je možno z stikalom 1-0-2 in z dvema kontaktorjema??! _________________ Lp, Alexis |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.40
|
Objavljeno: Sre Jan 13, 2010 8:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Možno je, vendar boš potreboval kontaktorje z 6 močnostnimi kontakti. Bolj enostavno je uporabit klasično vezavo s tremi kontaktorji... _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
alexis5678 Član


Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34 Prispevkov: 101 Aktiv.: 0.51 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Sre Jan 13, 2010 8:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kako pa iz tremi kontaktorji, ali so lahko navadni? _________________ Lp, Alexis |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.40
|
Objavljeno: Sre Jan 13, 2010 9:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dvolj močan mora bit (piše na njem, koliko kW zmore pri 400V) in mora imet vsaj 1 NC kontakt (za medsebojno blokado).
Moč motorja pa piše na tablici. _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
alexis5678 Član


Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34 Prispevkov: 101 Aktiv.: 0.51 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Sre Jan 13, 2010 9:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
A imaš mogoče kakšno shemo vezave?! _________________ Lp, Alexis |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jjakob Član

Pridružen-a: Pet 19 Nov 2004 14:12 Prispevkov: 1348 Aktiv.: 5.69
|
Objavljeno: Sre Jan 13, 2010 9:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi motor mora biti primeren za / Y vezavo.
Pri mora biti grajen za 400V. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
alexis5678 Član


Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34 Prispevkov: 101 Aktiv.: 0.51 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Sre Jan 13, 2010 9:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motor je grajen za takšno vezavo, ker ko je bil nov je imel zraven omarico kjer je bila že takšna vezava narejena, sedaj pa omarice ni! _________________ Lp, Alexis |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Axa Član

Pridružen-a: Sre 25 Nov 2009 19:51 Prispevkov: 17 Aktiv.: 0.09 Kraj: Zasavje
|
Objavljeno: Sre Jan 13, 2010 11:31 pm Naslov sporočila: Re: Zvezda - Trikot |
|
|
alexis5678 je napisal/a: |
Zdravo!
Mene pa zanima če se da 3f motor(ventilator) vezati enkrat v zvezdo drugič v trikot, motor ima priključke U1 V1 W1 in U2 V2 W2, pa če je možno z stikalom 1-0-2 in z dvema kontaktorjema??! |
Ta motor je dvo brzinski.zato pa ima U1 V1 W1 in U2 V2 W2.Zvezda trikot ne moreš zvezat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.40
|
Objavljeno: Sre Jan 13, 2010 11:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Precej ventilatorjev ima Y-D vezavo za dve hitrosti... _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Axa Član

Pridružen-a: Sre 25 Nov 2009 19:51 Prispevkov: 17 Aktiv.: 0.09 Kraj: Zasavje
|
Objavljeno: Sre Jan 13, 2010 11:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja to je pa Delander vezana. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Jan 14, 2010 8:55 am Naslov sporočila: |
|
|
ni mi čisto jasno, kako ste iz tej sponk ugotovili da je motor dvobrzinski...jaz vidim samo tri navitja - U1-U2, V1-V2 in W1-W2. Začetek in konec vsakega...
Drugače pa kot je rekel jjakob. Poglej na ploščico. Če ni tako ga boš skuril.
Za tako vezavo obstajajo namenska stikala. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Axa Član

Pridružen-a: Sre 25 Nov 2009 19:51 Prispevkov: 17 Aktiv.: 0.09 Kraj: Zasavje
|
Objavljeno: Čet Jan 14, 2010 9:47 am Naslov sporočila: |
|
|
protoncek je napisal/a: |
ni mi čisto jasno, kako ste iz tej sponk ugotovili da je motor dvobrzinski...jaz vidim samo tri navitja - U1-U2, V1-V2 in W1-W2. Začetek in konec vsakega...
Drugače pa kot je rekel jjakob. Poglej na ploščico. Če ni tako ga boš skuril.
Za tako vezavo obstajajo namenska stikala. |
Najprej priključi 3 faze na U1 V1 W1 pa boš videl,če se bo motor zavrtel.Potem pa še na druge tri. Če je motor eno brzinski ima priključke označene U V W ,X Y Z |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
drejko Član

Pridružen-a: Pet 30 Dec 2005 18:18 Prispevkov: 254 Aktiv.: 1.07 Kraj: koroška-okolica SG
|
Objavljeno: Čet Jan 14, 2010 10:02 am Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da je bolj pomembna vsebina podatkov na tablici.
Ko boš to napisal bo bolj jasno kakšen je motor.Če so tuljave navite za 400V potem motorja ne smeš vezat v zvezdo za stalno ampak samo za zagon. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Čet Jan 14, 2010 3:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Avtorju teme.
Natančno prepiši (čisto vse vrstice in vse znake) ali slikaj tablico motorja. Morebitna slika naj bo kvalitetna, ne nek zmazek.
Med Y/ in /YY je huda razlika. Stikalo 1-0-2 nakazuje na možnost dvobrzinskega motorja, saj je tako stikalo za Y / nesmiselno (omogoča neposredno zaganjanje v ) in za povrhu odličen način, da skuriš motor (zakaj, piše v nadaljevanju).
Za Y/ mora biti stikalo 0-1-2, ali še bolj trotel ziher rešitev, tipki za vklop in izklop ter kontaktorji, preklopni čas pa se nastavi s časovnim relejem.
Uporabniki prehitro pogruntajo, da se vrti tudi v Y in se jim ne ljubi preklopiti naprej v , kar je zelo slabo za motor, ki bo preobremenjen (v Y ima samo 1/3 nazivne moči), saj v tem primeru tudi morebitna bimetalna zaščita ne bo delovala pravilno, saj bo nastavljena za nazivni tok vezave:g_v_delta: in ne Y.
Če pa je motor Y 380 ali 400V, ga sploh ni možno pri nas uporabitiv kombinaciji z Y/ stikalom - če bi to storili, bi bil motor uničen (skurjen), ko bi bil prevezan , saj so njegove tuljave grajene za 220 oz. 230 in ne 400V.
Šlo bi sicer s transformatorjem 3x400/3x230V, ampak dvomim, da bi šel kdo v tak strošek, saj je v tem primeru frekvenčnik cenejši in omogoča več .
Podobni hakeljci so pri dvobrzincih, kjer ni možna samo Dahlander vezava takega motorja, ampak tudi možnost, da ima motor ločena navitja in bi ga s priklopom kot jo zahteva Dahlander vezava, skuril.
Kot vidiš, je precej neznank in potrebujemo podatke s tablice motorja, da boš dobil odgovor, s katerim si boš lahko pomagal. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.40
|
Objavljeno: Čet Jan 14, 2010 3:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Azrael: dejansko ima precej italjanskih ventilatorjev navaden zvezda-trikot za dve hitrosti (ne Dahlander). Zraven je ponavadi originalni "regulator", kjer je stikalo in termična zaščita. Bimetal nima ravno smisla v tej vezavi, kot si že napisal... _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|