Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
slatna Neznanec

Pridružen-a: Čet 07 Jan 2010 21:06 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.03 Kraj: Lenart v Slovenskih goricah
|
Objavljeno: Tor Feb 23, 2010 9:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
zdravo! Zanima me kaj bi blo bolše kupit močnejši altenator za traktor sedaj je 55A ali dodat še enaga k temu obstoječemu? mi zna gdo razložit kako bi moral to vse skupaj pol zvezat da bi pravilno polnilo ker obstoječi mi premalo polni akumolato! Kolko so kaj cene novih altenatorjev tam okrog 80-100A?
Hvala za odgovor!
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Tor Feb 23, 2010 9:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kakšen akumulator imaš. da ga premalo polni? Po čem sklepaš na slabo polnenje? So kakšni dodatni porabniki (elektro vitel npr.)? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.69 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Tor Feb 23, 2010 9:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Malo preglej stanje akumulatorja. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
slatna Neznanec

Pridružen-a: Čet 07 Jan 2010 21:06 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.03 Kraj: Lenart v Slovenskih goricah
|
Objavljeno: Sre Feb 24, 2010 1:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dodatni porabniki so delovne luči (8kom), in ko samo dve od teh luči vključim ali pa že samo navadne luči mi brli lučka za akumolator! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 24.00
|
Objavljeno: Sre Feb 24, 2010 1:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
50A@12V je 600W.
Zelo zelo zelo dvomim da imaš ti na traktorju za 600W luči.
Ali imaš fuč alternator (njegovo regulacijo/navitje/diode) ali pa akku. Možna tudi napaka na napeljavi. V tem primeru se zadeve zelo grejejo.
Ali pa imaš vse kable bolj seštirkane kot urejene. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
slatna Neznanec

Pridružen-a: Čet 07 Jan 2010 21:06 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.03 Kraj: Lenart v Slovenskih goricah
|
Objavljeno: Sre Feb 24, 2010 1:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Greje se nena nikjer je pa možno ja da bi bil že akumolator bol slab! Kak bi pa lahko probo kolko električnega toka mi da altenator? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sre Feb 24, 2010 5:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pomeri napetost na akumulatorju, ko deluje motor.
Že pri vrtljajih malo višjih od prostega teka, bi moralo biti na akumulatorju 13.8 do 14.5V. Če je manj, nekje slaba masa ali slab kontakt, fuč alternator ali njegov regulator napetosti. Če je napetost višja, fuč akumulator ali regulator napetosti. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.59 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Feb 24, 2010 5:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Domači test akumulatorja:
Polni ga z ustreznim ponilcem čez noč. Zjutraj pa vklopiš vse normalne porabnike za vožnjo. Osebni avto mora vžgat po 2. urah bp. traktor pa po 4 ~ 6. urah.
Meni je avto vžigal normalno, po 5 . minutah vključene luči pa wow, wooow, krc. Nov accu na garancijo.
Ps. poznam akumulatorje, samo voltmeter pa obremenitev. Dovolj, da ocenim stanje accu v 10 minutah.
40 A bi moralo bit dovolj, da pokriva porabo med normalnim delovanjem + malo za accu.
Glede na povedano bo kar diodni stavek najverjetnejši krivec. _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
biko18 Član

Pridružen-a: Sre 03 Feb 2010 14:10 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.07 Kraj: murska sobota
|
Objavljeno: Tor Mar 16, 2010 12:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
te težave sem tudi jas imel. Namreč ob vklopu ventilatorja ter delovnih luči se mi je prižigala opozorilna luč za napetost. Pol sem mislil, da je aku. prot koncu pol sem ga zamenjal z novim in po nekaj časa uporabe cirka 3 ure delovnih luči se je težava spet začela. Pol sem pa vprašal enega tam mehanika pa mi rekel naj preverim alternator pa naj ga ščistim pa sem ga ščistil ter mu zamenjal (ščetke) od tistega trenutka dalje nimam več težav najboljša rešitev ti je zamnejat alternator . Alternator si pa loh kupiš nov al pa uporabiš z avtomobila ali drugih vozil strojev ni treba da je nov. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
milans Deda



Pridružen-a: Tor 30 Dec 2003 10:36 Prispevkov: 167 Aktiv.: 0.70 Kraj: Dravograd
|
Objavljeno: Tor Mar 16, 2010 5:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Očisti in dobro pritrdi sponke in priključke na akomulatorju in altenatorju.
Lahko je tudi vzrok za težave star pogonski jermen, ki postane trd in drsi ko pride do obremenitve. Poizkusi ga napeti ali pa ga zamenjaj. Pomeri napetost polnjenja pri obremenitvi, če napetost pade pod 13,8V altenator premalo polni akomulator in pričnejo se opisane težave. _________________ l.p. Milan
"Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo!" |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
luisfigo Neznanec

Pridružen-a: Ned 27 Feb 2011 10:54 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Ned Feb 27, 2011 12:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo!
Bi mi lahko kdo poslal na mail datoteko deutz.zip , da ne čakam 3 dni da postanem aktiven uporabnik. Malo se mi mudi, ker se je nekaj pri traktorju pokvarilo (kontaktne lucke ne gorijo).
Hvala. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.69 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Ned Feb 27, 2011 2:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najprej daj e-naslov v profil, potem ti bo pa lahko kdo poslal. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zafira10 Neznanec

Pridružen-a: Ned 27 Mar 2011 14:35 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Sre Mar 30, 2011 11:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za pomoč.
Ta datoteka mi je prišla zelo prav pri popravilu deutza.
lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lanciazois Neznanec

Pridružen-a: Čet 02 Jun 2011 20:50 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Sob Jun 11, 2011 10:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ta shema je verjetno uporabna tudi za torpedota 75? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kikajani Neznanec

Pridružen-a: Pon 22 Avg 2011 9:12 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01 Kraj: en
|
Objavljeno: Pon Avg 22, 2011 9:17 am Naslov sporočila: |
|
|
A mogoče ima kdo shemo elektrike za traktor IMT 539. _________________ cbx rhdf dffffg |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|