www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Elektrika pri traktorju - komplet luči
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
slatna
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 07 Jan 2010 21:06
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.03
Kraj: Lenart v Slovenskih goricah

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 23, 2010 9:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

zdravo! Zanima me kaj bi blo bolše kupit močnejši altenator za traktor sedaj je 55A ali dodat še enaga k temu obstoječemu? mi zna gdo razložit kako bi moral to vse skupaj pol zvezat da bi pravilno polnilo ker obstoječi mi premalo polni akumolato! Kolko so kaj cene novih altenatorjev tam okrog 80-100A?

Hvala za odgovor!

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.22
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 23, 2010 9:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kakšen akumulator imaš. da ga premalo polni? Po čem sklepaš na slabo polnenje? So kakšni dodatni porabniki (elektro vitel npr.)?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.69
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 23, 2010 9:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Malo preglej stanje akumulatorja.
_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
slatna
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 07 Jan 2010 21:06
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.03
Kraj: Lenart v Slovenskih goricah

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 24, 2010 1:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dodatni porabniki so delovne luči (8kom), in ko samo dve od teh luči vključim ali pa že samo navadne luči mi brli lučka za akumolator!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.00

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 24, 2010 1:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

50A@12V je 600W.

Zelo zelo zelo dvomim da imaš ti na traktorju za 600W luči.

Ali imaš fuč alternator (njegovo regulacijo/navitje/diode) ali pa akku. Možna tudi napaka na napeljavi. V tem primeru se zadeve zelo grejejo.
Ali pa imaš vse kable bolj seštirkane kot urejene.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
slatna
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 07 Jan 2010 21:06
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.03
Kraj: Lenart v Slovenskih goricah

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 24, 2010 1:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Greje se nena nikjer je pa možno ja da bi bil že akumolator bol slab! Kak bi pa lahko probo kolko električnega toka mi da altenator?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.22
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 24, 2010 5:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pomeri napetost na akumulatorju, ko deluje motor.

Že pri vrtljajih malo višjih od prostega teka, bi moralo biti na akumulatorju 13.8 do 14.5V. Če je manj, nekje slaba masa ali slab kontakt, fuč alternator ali njegov regulator napetosti. Če je napetost višja, fuč akumulator ali regulator napetosti.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojans
Član
Član



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52
Prispevkov: 1196
Aktiv.: 5.59
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 24, 2010 5:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Domači test akumulatorja:

Polni ga z ustreznim ponilcem čez noč. Zjutraj pa vklopiš vse normalne porabnike za vožnjo. Osebni avto mora vžgat po 2. urah bp. traktor pa po 4 ~ 6. urah.
Meni je avto vžigal normalno, po 5 . minutah vključene luči pa wow, wooow, krc. Nov accu na garancijo.

Ps. poznam akumulatorje, samo voltmeter pa obremenitev. Dovolj, da ocenim stanje accu v 10 minutah.

40 A bi moralo bit dovolj, da pokriva porabo med normalnim delovanjem + malo za accu.
Glede na povedano bo kar diodni stavek najverjetnejši krivec.

_________________
Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
biko18
Član
Član



Pridružen-a: Sre 03 Feb 2010 14:10
Prispevkov: 14
Aktiv.: 0.07
Kraj: murska sobota

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 16, 2010 12:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

te težave sem tudi jas imel. Namreč ob vklopu ventilatorja ter delovnih luči se mi je prižigala opozorilna luč za napetost. Pol sem mislil, da je aku. prot koncu pol sem ga zamenjal z novim in po nekaj časa uporabe cirka 3 ure delovnih luči se je težava spet začela. Pol sem pa vprašal enega tam mehanika pa mi rekel naj preverim alternator pa naj ga ščistim pa sem ga ščistil ter mu zamenjal (ščetke) od tistega trenutka dalje nimam več težav najboljša rešitev ti je zamnejat alternator . Alternator si pa loh kupiš nov al pa uporabiš z avtomobila ali drugih vozil strojev ni treba da je nov.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
milans
Deda
Deda



Pridružen-a: Tor 30 Dec 2003 10:36
Prispevkov: 167
Aktiv.: 0.70
Kraj: Dravograd

PrispevekObjavljeno: Tor Mar 16, 2010 5:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Očisti in dobro pritrdi sponke in priključke na akomulatorju in altenatorju.
Lahko je tudi vzrok za težave star pogonski jermen, ki postane trd in drsi ko pride do obremenitve. Poizkusi ga napeti ali pa ga zamenjaj. Pomeri napetost polnjenja pri obremenitvi, če napetost pade pod 13,8V altenator premalo polni akomulator in pričnejo se opisane težave.

_________________
l.p. Milan
"Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo!"
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
luisfigo
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Ned 27 Feb 2011 10:54
Prispevkov: 1
Aktiv.: 0.01
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 27, 2011 12:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zdravo!

Bi mi lahko kdo poslal na mail datoteko deutz.zip , da ne čakam 3 dni da postanem aktiven uporabnik. Malo se mi mudi, ker se je nekaj pri traktorju pokvarilo (kontaktne lucke ne gorijo).

Hvala. LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.69
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 27, 2011 2:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najprej daj e-naslov v profil, potem ti bo pa lahko kdo poslal.
_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
zafira10
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Ned 27 Mar 2011 14:35
Prispevkov: 1
Aktiv.: 0.01

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 30, 2011 11:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za pomoč.

Ta datoteka mi je prišla zelo prav pri popravilu deutza.

lep pozdrav
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lanciazois
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 02 Jun 2011 20:50
Prispevkov: 1
Aktiv.: 0.01

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 11, 2011 10:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ta shema je verjetno uporabna tudi za torpedota 75?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kikajani
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pon 22 Avg 2011 9:12
Prispevkov: 1
Aktiv.: 0.01
Kraj: en

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 22, 2011 9:17 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

A mogoče ima kdo shemo elektrike za traktor IMT 539.
_________________
cbx rhdf dffffg
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 2 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 495 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group