 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pon Apr 05, 2010 7:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vem, da je tema stara, toda podoben problem.
Sestavil sem PIC12F675 Pong, saj imam v domači izvedbi že nekaj časa potenciometre (paddles) za C64, vendar jih nikoli nisem uporabljal.
Postaviti to malenkost elementov na TIV, ni bil problem, zataknilo se je pri programiranju mikrokrmilnika.
Za priloženo hex datoteko mi Willem Eprom Programer 0.97jc sporoči, da je hex datoteka pokvarjena (enak rezultat tudi IC-Prog 1.06). Vendar menim, lahko se motim, da je verzija 0.97jc ustrezna, saj sem z njo uspešno in do tega trenutka brez težav sprogramiral že več PIC12F675 vtaknjenih v programator verzije PCB 3.
Vzrok vsekakor ni slab download (večkrat preverjeno), saj je datoteka tudi na Elektroda.pl forumu, ki se nahaja v zip datoteki, povsem enaka, tudi pri bitni primerjavi. Seveda tudi z njo ni mogoče programirati mikrokrmilnika.
Ni razlike ali poskusim v Windows 98SE ali XP (na dveh različnih mašinah).
Po drugi stran pa ne najdem pritožb, da je kaj narobe s hex datoteko ali da kaj drugega s tem projektom ne štima.
Kaj delam narobe?
In ko gre že vse narobe, mi tudi asm datoteke ne uspe prevesti v hex s pomočjo gpasm, s katerim naj bi bila ustvarjena, naj bi bile napake tudi v asm datoteki.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Apr 05, 2010 8:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poskusi hex v prilogi. Sem ponovno prevedel priložen ASM
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
Pong.zip |
Velikost datoteke: |
12.27 KB |
Downloadano: |
9 krat |
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pon Apr 05, 2010 10:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ta hex datoteka se pusti sprogramirati, vendar se na TV pojavi samo nekaj navpičnih črt, nekoliko podobno testni sliki nekaterih videorekorderjev, tudi tipka za vklop/izklop (naj bi pic spravila v "spanje") ne deluje.
Če si pri volji ali lahko skozi prevajalnik spustiš še pripeto asm datoteko iz strani elektroda pl, ki je v priponki (dolžina je drugačna)?
Hvala.
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
pongping.zip |
Velikost datoteke: |
25.74 KB |
Downloadano: |
3 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pon Apr 05, 2010 11:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Datoteki sta enaki. Startne vektorje sem napisal drugače, ker jih MPLAB ni razumel.
Poskusi tole hex. Ob inicializaciji na začetku programa iz zadnje lokacije pobira kalibrirno vrednost internega oscilatorja. Le ta je vpisana v flash pomnilnik, ter jo nekateri programatorji izbrišejo. Če tam ni nič napisanega, program "zabluzi". Tisto sem sedaj odmaknil. Probaj, če bo kaka sprememba. (seveda ni nujno, da bo stvar delala dobro, ker osciator ne bo kalibriran - za dotično aplikacijo pa so potrebni še kar točni timingi) Če ne bo delalo, bom jutri preštudiral program.
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
Pong.zip |
Velikost datoteke: |
13.53 KB |
Downloadano: |
2 krat |
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stane Član

Pridružen-a: Tor 17 Apr 2007 21:19 Prispevkov: 1281 Aktiv.: 5.79 Kraj: Rače
|
Objavljeno: Pon Apr 05, 2010 11:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Narejeno iz tvoje priloge :
Opis: |
|
 Download |
Ime datoteke: |
pong.rar |
Velikost datoteke: |
9.11 KB |
Downloadano: |
8 krat |
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Tor Apr 06, 2010 9:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala obema, rezultat pa ni najbolj ohrabrujoč.
Poskusil sem obe pripeti hex datoteki. Kaj se izriše na TV, je na pripetih slikah.
Datoteka, ki jo je Silvo predelal, izriše stolpce sestavljene iz črtic (sliki 3 in 4, nista kaj prida, slikano s telefonom).
Datoteka, ki jo je pripel stane, pa izriše enak rezultat kot prva, ki jo je pripel Silvo (slika 1).
Poskusil sem še z enim picem, pri katerem sem že prej po lastni nerodnosti povozil Oscal vrednost, rezultat je bila nesinhronizirana slika (slika 2) vendar, ko je program za Willem programator poiskal in vpisal vrednost Oscal, je bila slika enaka kot pri picu, ki ima Oscal po tovarniški nastavitvi.
In tako kaže, da edino kar v tem programu vsaj približno dela, je sinhronizacija slike, saj se temni pravokotnik na skrajnem desnem stolpcu ne premika.
Imam občutek, da so na veliko uporabljali kopirno pasto, realiziral pa zadeve ni nihče, saj so vse hex in asm datoteke, ki sem jih našel na različnih spletnih straneh, vsaj na videz identične, hex datoteke pa vse po vrsti pokvarjene.
Zaradi tega sem tudi mislil, da delam nekaj narobe s programatorjem, ampak kaže, da je problem drugje in bi zato prosil moderatorja, če lahko moj del teme odcepi v novo temo, saj ne gre za težavo s programatorjem ali programom za programator, ampak je napaka v programu mikrokrmilnika.
Bom poskusil kontaktirati avtorja projekta, če ima hex datoteko brez checksum errorja, drugače pa bo to ena takih stvari, ki dela ne.
Opis: |
Slika, ki se izriše, če uporamim hex datoteki, ki sta bilio narejeni iz izvirne asm datoteke. |
|
Velikost datoteke: |
27.64 KB |
Pogledana: |
0 krat |

|
Opis: |
Nesinhronizirana slika, če zašuštram Oscal. |
|
Velikost datoteke: |
95.49 KB |
Pogledana: |
0 krat |

|
Opis: |
Izguba sinhronizacije, s hex datoteko, ki jo je predelal SIlvo. |
|
Velikost datoteke: |
25.14 KB |
Pogledana: |
0 krat |

|
Opis: |
Nesinhronizirana slika z daljšim časom osvetljevanja, da je volj podobna temu kar se vidi z očmi. |
|
Velikost datoteke: |
32.18 KB |
Pogledana: |
0 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Tor Apr 06, 2010 10:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če bom imel čas, bom jutri sestavil vezje ter preštudiral program.
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sre Apr 07, 2010 9:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sestavil, sedaj gledam kodo - to ni igra nariše le testni signal - se mi je zdelo malo malo kode....Sicer bi izvedba s tem malčom bila kar problematična. Z 4MHz internim oscilatorjem ne bi dosegel zadovoljive resolucije.
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.41
|
Objavljeno: Sre Apr 07, 2010 10:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
klik
Nekje sem zasledil tudi verzijo, kjer je bil 12F675 "overclockan" na 24MHz... bom probal poiskat
_________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Sre Apr 07, 2010 10:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala.
Torej enak rezultat , sem potihem upal, da sem samo jaz kaj temeljito zabluzil, ampak kaže, da ne.
Glede MHz imaš najbrž prav, ta projekt uporablja isti mikrokontroler, vendar ga poganja z 20MHz kvarcem. Omogoča več, ampak ima procesor 5x višji clock in verjetno deluje, vsaj soroden projekt (uScope) tega avtorja sem realiziral in deluje, gledano na uporabljen HW, odlično.
Edit: sem toliko časa sestavljal odgovor, da me je že gumby prehitel z linkom za uPong.
Avtorju, ki je objavil Pong z nedelujočo kodo, sem poslal mail. Na odgovor še čakam.
Ampak najbolj zanimivo na vsej stvari, tudi na straneh, ki omogočajo komentarje in so objavili nesrečni projekt, nobenega komentarja: To ne dela.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.22 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Čet Apr 08, 2010 6:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zaenkrat še brez odgovora avtorja. Če slučajno odgovor bo, bom sporočil.
Malo sem se igral in da v primeru, če odgovora ne bo ali bo nekaj v stilu napiši sam in ne bi ploščica romala v smeti, sem spisal programček, ki oponaša hišni gong z melodijo in vse lahko spravim na to ploščico.
Nisem si mislil, da je stvar od pisanja programa (uporabil sem Basic) in tudi HW izvedbe lahko tako enostavna, leta 1993 sem za približno enak efekt porabil kupček robe, vir zvoka pa je bila glasbena čestitka.
Tukaj pa pic, 2 upora, tranzistor, kondi, zaščitna dioda in zvočnik in že vse lepo dela na 3V baterijo (kar zadeva iz leta 1993 ni) in ima v mirovanju porabo manj kot 70uA, kar je povsem primerno za napajanje iz baterij in še melodijo lahko spremenim.
Prej sem se mikrokontrolerjem poskusil izogibati, saj me je skrbelo programiranje.
Se pa zavedam, da se bom moral privaditi zbirniku, da ne bom nasedel takim projektom, kot je Pong zaradi katerega je nastala ta tema in bo znanje prišlo prav, če bom rabil napisati kaj časovno kritičnega.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|